Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat wij dit niet achter kunnen houden voor haar.

Ja......dit moeten we vertellen, tis jammer maar ik voel me toch verantwoordelijk

ik ben wel eens benieuwd welke zware klio's die gasten banken.
Volgens mij zijn het dan ook geen powerlifters. Powerlifters gaan de uitdaging aan om zware kilo's te tillen onder bijzondere omstandingheden.
Echte powerlifters willen maar een ding "zwaar tillen" binnen de kaderes van de bond.

Heel mooi gezegd...ook al ben ik dan een luie powerlifter...maar ik probeer onder bijzondere omstandigheden te bankdrukken.

Vaak is het zo dat gasten die allerlei kritiek en tips voor je hebben zelf heel bescheiden stats hebben.;)

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

whehe, maaruh ik heb 190kg gebankt (PR)...ik begin nu toch echt wel bij je in de buurt te komen! En dat voor de 2e training met shirt.....:D

Dat klopt...ziet er heel goed uit...je bent goed vooruit gegaan!
En een beetje concurrentie kan geen kwaad...ik denk dat je in 2010 ook wel de 200kg grens zult halen/doorbreken...

We zullen zien of ik mijn doelstelling in januari bij Atlas kan waarmaken.
Ik hoop dan toch eindelijk de 225kg op een wedstrijd te drukken...en als dat lukt lig ik weer wat op je voor :p...mja...eerst maar eens minimaal 2 witte lampen op een wedstrijd bij dat gewicht.

Heel mooi gezegd...ook al ben ik dan een luie powerlifter...maar ik probeer onder bijzondere omstandigheden te bankdrukken.

Vaak is het zo dat gasten die allerlei kritiek en tips voor je hebben zelf heel bescheiden stats hebben.;)

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

En een beetje concurrentie kan geen kwaad...ik denk dat je in 2010 ook wel de 200kg grens zult halen/doorbreken...

Ik hoop dan toch eindelijk de 225kg op een wedstrijd te drukken...en als dat lukt lig ik weer wat op je voor :p...mja...eerst maar eens minimaal 2 witte lampen op een wedstrijd bij dat gewicht.

225 moet er wel inzitten, kracht zit wel goed bij je. Als je de kop erbij houd! En tja die 200 moet er voor mij begin volgend jaar wel uitkomen (das wel mijn doel!). Ik ben niet bang voor het gewicht,dat scheeld denk ik.

225 moet er wel inzitten, kracht zit wel goed bij je. Als je de kop erbij houd! En tja die 200 moet er voor mij begin volgend jaar wel uitkomen (das wel mijn doel!). Ik ben niet bang voor het gewicht,dat scheeld denk ik.

Zo is het maar net...koppie erbij houden! ;)
Ik kan me overigens herinneren dat ik in mijn eerste seizoen bij de NPB mentaal een probleem had met 200kg...was destijds vrees ik toch wel een beetje bang voor het gewicht :o. Ik merk dat jij daar veel minder last van hebt...dus dat gaat met jou helemaal goed komen! Ik begin me ook steeds zekerder te voelen (hetgeen ook komt doordat ik nu toch wel wat meer wedstrijden heb gedraaid) en weet nu ook precies hoe ik uit mijn shirt de power moet halen...e.e.a. moet er alleen overtuigender uitkomen...aldoende leert men ;)

Ik zie jullie wellicht volgende week bij Leon?
Kun je eens kennis maken met Ruud Gransier...hij is erg sterk in bankdrukken.

Zoals jeweet ben ik sinds een maand of 7 vader van een zoon ( Tygo ). Ik ga om die rede ook volgende week niet mee naar Leon. Jammer, maar ik ben een hele avond kwijt en dat is me het niet waard. prioriteiten he!?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals jeweet ben ik sinds een maand of 7 vader van een zoon ( Tygo ). Ik ga om die rede ook volgende week niet mee naar Leon. Jammer, maar ik ben een hele avond kwijt en dat is me het niet waard. prioriteiten he!?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelijk heb je!

Tygo lijkt overigens best wel op je!

Ylke?
Dit kan jij ook toch?

[Link niet meer beschikbaar]

training vrijdag:

sq(half pak): 3x140, 1x175, 1x205, 3x230, 3x245
bp(shirt): 2x160, 1x175, 1x185 krijg de stang niet op de borst.Shirt zit heel strak.
Nog wat geprobeert in een titan, ging iets beter maar voelde niet geweldig.

Vrijdag naar Spaubeek.

@ die 2 luie dikkerds :suckit:

Gaat je niet lukken, sorry

???...je weet echt iemand te motiveren, dat moet gezegd zijn ;)

Ik zal je eens effies laten zien dat ik in 2010 de 225 zal drukken...ik heb er alle vertrouwen in! Ik heb maandag nog 3x3x170kg raw gedrukt...power genoeg...aanvangsbeurt 220 - vervolgens 225 - en tenslotte 230...gaat helemaal goed komen!

Jij ook suc6 met trainen.

???...je weet echt iemand te motiveren, dat moet gezegd zijn ;)

Ik zal je eens effies laten zien dat ik in 2010 de 225 zal drukken...ik heb er alle vertrouwen in! Ik heb maandag nog 3x3x170kg raw gedrukt...power genoeg...aanvangsbeurt 220 - vervolgens 225 - en tenslotte 230...gaat helemaal goed komen!

Jij ook suc6 met trainen.

Moet jij je motivatie van mij hebben dan? en nu trek je je doestelling veel dreeder. je schreeft toch dat je dit in jan gaat drukken?
Als je nu al je beurten weet is wel erg vreemd.

Moet jij je motivatie van mij hebben dan? en nu trek je je doestelling veel dreeder. je schreeft toch dat je dit in jan gaat drukken?
Als je nu al je beurten weet is wel erg vreemd.

De gedachte dat ik als luie powerlifter meer zal drukken dan jou motiveerd me geweldig ;)

Effies serieus...ik heb een doelstelling en daar ga ik voor...en ik hoop die in 2010 te verwezenlijken...ik kan je niet garanderen dat dat in januari lukt...ik ben maar een mens en geen machine (en zelfs die raken defect ;))...ik zal er wel voor gaan en mijn best doen. Iedereen kent wedstrijden waar alles meezit en ook wedstrijden waar alles tegenzit...De power is er, de motivatie is er, ik weet nu hoe ik het beste in mijn benchshirt kan drukken en ik probeer te leren uit fouten in het verleden.

De gedachte dat ik als luie powerlifter meer zal drukken dan jou motiveerd me geweldig ;)

je moet je schamen dat je niet meer drukt als ik.

Effies serieus...ik heb een doelstelling en daar ga ik voor...en ik hoop die in 2010 te verwezenlijken...ik kan je niet garanderen dat dat in januari lukt...ik ben maar een mens en geen machine (en zelfs die raken defect ;))...ik zal er wel voor gaan en mijn best doen. Iedereen kent wedstrijden waar alles meezit en ook wedstrijden waar alles tegenzit...De power is er, de motivatie is er, ik weet nu hoe ik het beste in mijn benchshirt kan drukken en ik probeer te leren uit fouten in het verleden.

Hoe zit het met het werken aan je zelfvertrouwen?

Da's wat ik bedoel met "fouten uit het verleden"...en wellicht heb je nog wel wat tips...als het goed is zie ik je morgen bij Leon?

Snap niet zo goed wat je met fouten bedoeld? dat heeft niets met zelfvertrouwen te maken wat mij betreft.
nee ik heb geen tips, ik kijk morgen hoe je het doet.
wat ga je drukken?

Snap niet zo goed wat je met fouten bedoeld? dat heeft niets met zelfvertrouwen te maken wat mij betreft.
nee ik heb geen tips, ik kijk morgen hoe je het doet.
wat ga je drukken?

We zullen zien of ik morgen zwaar ga drukken...ik kom morgen eigenlijk kijken om te zien hoe jij zwaar gaat buigen ;).
Ik zie je morgen samen met Rinaldo...rij voorzichtig.

Terug
Naar boven