AndroidHealthClinic

De mannen uit Arnhem

jij ook bedankt, wim

Ik zal mijn vraining van vrijdag er wel op zetten. goed kijken naar de. warning up

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

je bent altijd welkom. je zou de eerste zijn omdat de rest van het forum niet durft.

:rolleyes:

Bedoel je aan een specifieke wedstrijd?

Victormor heeft bv een raw wedstrijd gedaan vorig jaar met een 260 raw squat zonder pak en riem. En dit jaar hadden we ons toch allemaal opgegeven voor een wedstrijd in Amersfoort. Verder zijn er mss nog niet zoveel hier met de ambitie om suited dit soort wedstrijden te doen. Of het kan zijn dat de mannen er eerst voor kiezen nog wat sterker te worden.

Hoe gaat het eigenlijk met de PL in NL Ylke? Is er groei te zien?

Verder natuurlijk mooie gewichten weer in je trainingen.

[
Bedoel je aan een specifieke wedstrijd
Deze vraag snap ik niet.

Victormor heeft bv een raw wedstrijd gedaan vorig jaar met een 260 raw squat zonder pak en riem. En dit jaar hadden we ons toch allemaal opgegeven voor een wedstrijd in Amersfoort. Verder zijn er mss nog niet zoveel hier met de ambitie om suited dit soort wedstrijden te doen. Of het kan zijn dat de mannen er eerst voor kiezen nog wat sterker te worden.
Wat bedoel je hier mee?
Hoe gaat het eigenlijk met de PL in NL Ylke? Is er groei te zien?
Tja daar vraag je me wat. moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo bij hou. kijk eigenlijk alleen naar me zelf. wat de rest doet vind ik goed. en daar zitten wel goede prestaties bij. bv Pjoter, brenda vd meulen en wimwam. dat zijn de enige die ik een beetje volg.
Verder natuurlijk mooie gewichten weer in je trainingen.
Mooie gewichten? moet nog beginnen. haha.

Bedankt voor je reachtie. doe je een keer mee. geloof dat jij dat een keer geroepen had? altijd goed voor de motivatie en kennis uitwisselen

die 1e 2 waren een reactie op je opmerking: De rest van het forum durft niet Ylke.
Een pl wedstrijd trekt me niet om er helemaal voor te gaan, vooral omdat ik als ik iets doe ik het goed wil doen en dan moet ik ook Suited squat en bench eigen gaan maken. Een raw wedstrijd daar en tegen lijkt me wel heel leuk om eens te doen. Vandaar dat ik ook had gezegt mee te gaan doen aan die westrijd in Amersfoort.

Er traint hier ook een meid die in de NL selectie zit (Amersfoort) leuk mee gebabbeld. Ze kent jou ook weer. Mss kan ik er nog iets van leren en ik sluit nooit iets uit.

training vandaag in gold's gym nieuwegein
Dr. livingstone hielp ons met laden, bedankt nog.
Sq: 1x180, 1x200, 4x220(3x)
Bp: 2x140, 1x150, 1x160 allen raw,pr was 152,5.

Net terug van de fysio. Jammer dat ik niet mee kon doen. Was leuk jullie aan het werk te zien. Heb mooie lifts gezien. Wil kijken of ik bij de wedstrijd aanwezig kan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
@Gold`s gym,
SQ: 160,185x2,200x2,210x2,220x1
BP: 70x8x2,100,120x2,140x1,150x1,160x1 (pr ),170x1 (fail maar ga ik di.doen voelde goed en niet zwaar ) raw
filmpjes volgen...
@Dr. L, thanks

groeten

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Gister bij Dr Ls getraind. Bedankt voor je gastvrijheid!!
Andere omstandigheden. mooie school

KB 1x250 1x280 4x305 2x305
Bank tot 160.
Was erg moe van het KB merk dat ik erg moet wennen aan hogere klios
Vandaar dat we DL hebben over geslagen.

die 1e 2 waren een reactie op je opmerking: De rest van het forum durft niet Ylke.
Een pl wedstrijd trekt me niet om er helemaal voor te gaan, vooral omdat ik als ik iets doe ik het goed wil doen en dan moet ik ook Suited squat en bench eigen gaan maken. Een raw wedstrijd daar en tegen lijkt me wel heel leuk om eens te doen. Vandaar dat ik ook had gezegt mee te gaan doen aan die westrijd in Amersfoort.

Er traint hier ook een meid die in de NL selectie zit (Amersfoort) leuk mee gebabbeld. Ze kent jou ook weer. Mss kan ik er nog iets van leren en ik sluit nooit iets uit.

Oke nu heb ik hem. Met mee doen had ik het over trainen. Dus die uitnodiging staat nog. Maar ik snap wat je bedoeld, heb zelf ooit een paar keer ballen opgetilt(ging aardig) en met 150kg in elke hand gelopen. Kwa kracht kom ik niet te kort bij de sterkste man. alleen techniek en conditie. daar wil ik nu geen tijd in steken anders had ik wel sm wedstrijden mee gedaan.

Ja ik ken haar. Judith heet ze. Ze ziet er vooral leuk uit.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

nee, ik was kapot ik weet niet wat de rest voorn smoesje had......wezijn erg lui,dat is een eigenschap van een PL.:D

jij bent lui. ik verdeel mijn krachten en stel prioriteiten

Judith heet ze. Ze ziet er vooral leuk uit.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

:roflol:

jij bent lui. ik verdeel mijn krachten en stel prioriteiten[/QUOTE]

:booty:

training gister met Ylke @ oosterhout:

sq: 2x150, 2x170, 2x190
dl: 2x150, 2x180, 2x200, 2x220, 1x240

benen voelde nog wat moe van vrijdag, ben tevreden.
Dinsdag voor het eerst banken met shirt.

Ik wil je niet onzekerder maken maar het zal tijd worden dat je meer gaat banken dan ik op een wedstrijd.

Hoi Ylke,

Wellicht dat het volgende je "kieteld"....vandaag heb ik een nieuw volume pr gedrukt...5x5x160 kg, (zonder dat iemand de handjes aan de halter hield)...niet slecht voor een 41 jarige luie powerlifter die natural traind, toch? :p

Rinaldo [Link niet meer beschikbaar]

3x3x170kg, viel vies tegen met shirt aan, kreeg de stang niet op de borst.
ff wennen weer...

Wat voor shirt had je aan dan?
Jammer om deze evolutie te zien overigens.:(

Wim, heeft net als mij een benchshirt van Inzer, een Rage X aan, wat overigens een goede keuze is naar mijn mening ;).

Als je een tijdje niet meer in shirt hebt gedrukt is het altijd weer wennen...daarom is het verstandig om op tijd te beginnen voordat je een wedstrijd hebt, en niet - zoals helaas ook voorkomt - , uitbomt op een wedstrijd omdat men een shirt niet op de borst krijgt, hetgeen ik op het WK en EK gezien heb. Djiindra Badal heeft daardoor een keer een NK-titel aan zijn neus voorbij zien gaan. En dat is dan inderdaad erg jammer.

Ik hoop niet dat er nu weer meteen over me heen gevallen wordt ;)...maar één adviesje heb ik...ik zou als ik in shirt bench een riem omdoen, die het shirt op zijn plaats houdt...want het shirt kruipt omhoog (wat goed te zien is op het filmpje) en dan kun je niet optimaal de kracht uit het shirt halen...maar dat is slechts mijn bescheiden visie :)

Suc6 verder met shirtedbench!

Hij doelt er meer op dat het belachelijk is om met 170kg niet eens te kunnen touchen en dat het indd nergens meer over gaat met de evolutie van het pl gear en dus het powerlifting.

Het belachelijk noemen vind ik eigenlijk nog een understatement.

De evolutie van de Bench Press naar de Inverted Chest Row...

Superlatieven schieten mij te kort om aan te geven hoe hilarisch dit verschijnsel wel niet is.

;)

Misschien dat we dan toch maar de ME, DE en RE BP dagen moeten vervangen voor ME, DE en RE Row.

Zal je chest inverted row ten goede doen komen :D

Het getuigt niet echt van klasse om in het log van iemand die met gear lift dat te gaan bekritiseren.

Terug
Naar boven