MuscleMeat

De mannen uit Arnhem

@WimSim, kom je 5-2 ook mee naar Alkmaar (kan ik weer lekker tegen je aan...... hahaha) Dan heeft Ylke een gezellige terugrit hahaha. Succes met jullie voorbereiding voor jullie NK begin maart. Groeten, WimWam

• Topic Starter Topic Starter
@WimSim, kom je 5-2 ook mee naar Alkmaar (kan ik weer lekker tegen je aan...... hahaha) Dan heeft Ylke een gezellige terugrit hahaha. Succes met jullie voorbereiding voor jullie NK begin maart. Groeten, WimWam

haha, ik laat me niet meer zo opnaaien door jou. Ik was echt boos,ik vond je echt een lul. Tja en Ylke doet daar lekker een schepje bovenop natuurlijk.:p
Ik weet niet of ik mee ga, kost me een hele dag. Ik kijk wel ff.....
Hoe gaat het met jou voorbereiding?
Gr.Wim

haha, ik laat me niet meer zo opnaaien door jou. Ik was echt boos,ik vond je echt een lul. Tja en Ylke doet daar lekker een schepje bovenop natuurlijk.:p
Ik weet niet of ik mee ga, kost me een hele dag. Ik kijk wel ff.....
Hoe gaat het met jou voorbereiding?
Gr.Wim

Haha, ik weet dat ik (met positieve bedoeling) lullig kan doen. En of jij dat niet meer laat gebeuren, daar ben ik nog niet van overtuigd ;)

Sinds eind november ben ik niet fit (griep gehad en nu nog steeds hoesten), train gewoon op gevoel. Morgen zou ik een wedstrijd hebben, jammer genoeg gaat deze niet door. Vanaf maandag ga ik trainen voor de komende NK's (open en masters). Jij tilt begin maart ook het NK?

Groeten, WimWam

Maart ga ik weer meedoen!
Ik heb mijn doel al voor ogen, dus werk aan de winkel!
Goed nieuwjaar gehad?
Groeten,
Wim

Ja, goed nieuwjaar gehad. Is laat geworden, of vroeg.....tis maar hoe je het bekijkt.
Jammer dat jullie niet meer bij de NPB tillen, maar misschien zien we elkaar nog wel een keer in spaubeek.
Ik mis wel DL trainingen in je log. Meen ergens in je log wel gelezen te hebben dat dit met luiheid te maken heeft. Geld dit nog steeds, of heb ik wellicht niet goed gekeken?
Wat is je doel, of hou je dat nog even geheim t/m maart?

In ieder geval suc6 met je trainingen.

Groeten,
Danny

training gister:
sq: 3x140, 2x170, 5x200, 4x200 (wat last vd rug en bloedheet daar binnen)
bp: 3x110, 3x110, 3x110
romp: 5x70, 5x70, 5x70
triceps

Zo ben weer begonnen met trainen. Heb geen last van mij biseps meer maar moet wel mijn trainingen rustig opbouwen.
Ik wil op 6 maart mee doen aan de NK bij Powerlifting Holland. Doelen zijn pr's verbreken. Dat betekend dat ik 355+ wil buigen 220+ wil banken en 340+ wil deadliften(weet niet hoe mijn Biseps gaat reageren)

En we gaan weer filmen.

Gaan jullie helemaal overstappen naar Powerlifting Holland?

Ik heb je biceps zien afscheuren 19 december.. Succes met herstellen, en ik ben benieuwd wat je gaat neerzetten 6 maart!

Gaan jullie helemaal overstappen naar Powerlifting Holland?

Ik heb je biceps zien afscheuren 19 december.. Succes met herstellen, en ik ben benieuwd wat je gaat neerzetten 6 maart!

Yep!We zijn al overgestapt :rolleyes:
Groeten Wim

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Ja, goed nieuwjaar gehad. Is laat geworden, of vroeg.....tis maar hoe je het bekijkt.
Jammer dat jullie niet meer bij de NPB tillen, maar misschien zien we elkaar nog wel een keer in spaubeek.
Ik mis wel DL trainingen in je log. Meen ergens in je log wel gelezen te hebben dat dit met luiheid te maken heeft. Geld dit nog steeds, of heb ik wellicht niet goed gekeken?
Wat is je doel, of hou je dat nog even geheim t/m maart?

In ieder geval suc6 met je trainingen.

Groeten,
Danny

Luiheid blijft, komt ook niet meer goed....:)
Ik heb vorige week wel ff DL gedaan, had een 2tje 200kg gedaan,raw.
Vond ik wel weer welletjes
Doelen voor mij zijn:
240KB, 190 BP,240 DL daar ga ik voor....
En jij? hoe zit hetmet jouw kilo`s?
Groeten Wim

Ohja, ik ga wel een keer mee naar spaubeek, ik laat wel weten wanneer dat is.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Haha, ik weet dat ik (met positieve bedoeling) lullig kan doen. En of jij dat niet meer laat gebeuren, daar ben ik nog niet van overtuigd ;)

Sinds eind november ben ik niet fit (griep gehad en nu nog steeds hoesten), train gewoon op gevoel. Morgen zou ik een wedstrijd hebben, jammer genoeg gaat deze niet door. Vanaf maandag ga ik trainen voor de komende NK's (open en masters). Jij tilt begin maart ook het NK?

Groeten, WimWam

Haha ik ben er zelf ook niet van overtuigd
Ik til ook op het NK, ik train wel minder ( 2 keer per week )ivm werk en ik heb sinds 8mnd een zoon, die je kunt bewonderen op Hyves ;).
Maar vind het leuk weer een wedstrijd te doen dus ga er voor!
Klote voor je met je gezondheid.Hoop dat het snel beter gaat daarmee.
Suc6 en groeten

Laatst bewerkt:
Het gaat wel over voordat ik een meisje ben.
Ik heb de foto's van je zoon gezien. Mooi hè, kids?
Succes met je voorbereiding op jouw NK!
En mocht je weer een keer in Alkmaar trainen, zal ik je goed over de zeik maken ;-)
dan hebben jullie weer een gezellig ritje terug :-)

En mocht je weer een keer in Alkmaar trainen, zal ik je goed over de zeik maken ;-)

Ik hoop dat hij een beetje knap zijn schema gaat tillen en niet afwijkt. Naar luisterd hij al jaren niet meer. Wil niet zeggen dat hij eigenwijs is maar een ander goed woord heb ik zo niet paraat. hij lijkt wat dat betreft wel op......

Ik hoop dat hij een beetje knap zijn schema gaat tillen en niet afwijkt. Naar luisterd hij al jaren niet meer. Wil niet zeggen dat hij eigenwijs is maar een ander goed woord heb ik zo niet paraat. hij lijkt wat dat betreft wel op......

??? snap niet wat je bedoelt. ???

even iets anders:

mensen die naar team Holland gaan, wat is jullie reden?
ik vind het persoonlijk dat NPB meer haar best moet doen om sporters te behouden.....

PS ik vind Erik Butzelaar een heel goed team hebben

De gebroeders Co bedoelen dat ik stront eigenwijs ben. :rolleyes:
Ik spreek dit niet geheel tegen, maar daarom pas ik zo leuk in Team Arnhem! Vogens mij ben jij dat ook Rico/Ylke.....dusss

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Ja,super kinderen!
Jaja verheug me er nu al op, dat trainen bij jou......;)

De gebroeders Co bedoelen dat ik stront eigenwijs ben. :rolleyes:
Ik spreek dit niet geheel tegen, maar daarom pas ik zo leuk in Team Arnhem! Vogens mij ben jij dat ook Rico/Ylke.....dusss

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Ja,super kinderen!
Jaja verheug me er nu al op, dat trainen bij jou......;)

Jij, eigenwijs? daar kan ik me niks bij voorstellen :D
Nou, je bent van harte welkom :p

even iets anders:

mensen die naar team Holland gaan, wat is jullie reden?
ik vind het persoonlijk dat NPB meer haar best moet doen om sporters te behouden.....

PS ik vind Erik Butzelaar een heel goed team hebben

Sporters behouden!!! Als je ook maar iets met doping te maken hebt dan hoor je of zie je ze niet. Ook al ben je vrijgesproken.
Wie is team Holland? we zijn team Arnhem. Ik weet ook niet wie er bij Eric in zijn team zitten.

Kwam ik tegen, ik heb toch met verbijstering gekeken....

Kirk Karwoski:

http://www.youtube.com/watch?v=vCxc2GR3u3E

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Sporters behouden!!! Als je ook maar iets met doping te maken hebt dan hoor je of zie je ze niet. Ook al ben je vrijgesproken.
Wie is team Holland? we zijn team Arnhem. Ik weet ook niet wie er bij Eric in zijn team zitten.

Je weet hoe ik erover denk.....
We gaan gewoon lekker bij een andere bond tillen ;)

ik bedoelde powerliftingholland, de bond zelf

training gister 11/1 alleen:

frontpress(staand): 5x40, 5x40, 5x60, 5x60, 5x60
Sq(zonder banden): 3x100, 2x130, 2x165, 5x185, 5x185
romp: 5x100, 5x120, 5x120

Terug
Naar boven