Riri
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie doen 1x per week rug? 3x8 row en nek trek 3x8?
Wat is nek trekken?
En voor jullie is 1x /week rug voldoende?
O.k. Ik dacht dat nek trekken misschien een soort bent over roei naar de nek dus armen 90 graden. Dus voor de achterkant schouders/bovenrug. Daar doen jullie dus niets specifieks voor?
Dank.

O.k. Ik dacht dat nek trekken misschien een soort bent over roei naar de nek dus armen 90 graden. Dus voor de achterkant schouders/bovenrug. Daar doen jullie dus niets specifieks voor?
Dank.
Vandaag zou ik gaan trainen maar dat gaat me niet lukken ivm werk/verplichtingen
Sorry Riri en Ylke dat ik weer "sjaak afhaak" ben.
Ik ga proberen morgen even te trainen.
Ik ben aan de eene kant blij ik heb net slaapdienst gehad en ben helemaal verrot, alles doet me zeer![]()
Organiseren en "nee" zeggen is ook een kunst. beetje jammer dat je ons zo in de steek laat. maar goed mij hoor je niet.

Vandaag zou ik gaan trainen maar dat gaat me niet lukken ivm werk/verplichtingen
Sorry Riri en Ylke dat ik weer "sjaak afhaak" ben.
Ik ga proberen morgen even te trainen.
Ik ben aan de eene kant blij ik heb net slaapdienst gehad en ben helemaal verrot, alles doet me zeer![]()
Met DL wacht ik ook even en als ik het doe dan heb ik mijn handen beiden naar voren gericht.

Met mijn Biceps gaat het erg goed. Maak weer lekker setjes bankdrukken met 130kg en doe lichte rompbuigingen. Sommige oefeningen moet ik nog even niet doen. Met DL wacht ik ook even en als ik het doe dan heb ik mijn handen beiden naar voren gericht.
---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------
Heb je nog wat gedaan vandaag? of .....

Dan kan ik over 2 weken nog van je winnen
Mocht je filmpjes van onze training van gisteren willen bekijken, dan staan ze online en via mijn site te benaderen (onder general).
3x5 250kg squat is niet mis
---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------
Nee, natuurlijk niet (hij in rustte voor zijn zware trainingen). geintje. kon het even niet laten Wim![]()
Nee ik denk dat hij er alles uitgehaald heeft vandaag wat er in zat en dat hij zo moe is dat hij niet kan posten. positief denken

1Je moet eerst zwaar buigen. banken was een lichte dag. jammer weerJa,maar is niet het benoemen waard.
Banken ging gewoon lekker, makkelijk
Buigen ging klote
Dl ging ook klote
kreeg op mn fl**ker van 1 van de dochters van, dat ik tijdens het Dl het gwicht liet vallen. De andere dochter zat boven en trilde bijna van de bank af. Ik gaf natuurlijk andere de schuld. Er liepen nog een paar knulletjes rond van ong. 60 kilo en vertelde dat hun dat waren![]()