XXL Nutrition

De mannen uit Arnhem

training gister met Kayhan:

fr.press(staand): 5x50, 5x50, 5x70, 5x70, 5x70
Sq: 3x110, 2x140, 1x175, 5x200, 5x200, 5x200
Rompb: 5x110. 5x140, 5x140

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag met Ylke, Riri @ multi,
BD,2x8x70,5x100,3x120, 5x130,5x130,5x130
BD+klos, 130x3,130x3,130x3
Smal 100x3,100x2,100x4, op....Riri greep dit keer op tijd in:P
Rug
Triceps,Biceps
One-Eyed-Cyclops.jpg
Ylke?......zoek de verschillen :)

Laatst bewerkt:
training gister:

bp: 5x70, 5x70, 5x70, 3x100, 5x130, 5x130, 5x130
bp met blok: 3x130, 3x130, 3x130
rug, triceps, bicepoef.

ylke vrijdag iets minder knipogen

Jullie doen 1x per week rug? 3x8 row en nek trek 3x8?
Wat is nek trekken?
En voor jullie is 1x /week rug voldoende?

Jullie doen 1x per week rug? 3x8 row en nek trek 3x8?
Wat is nek trekken?
En voor jullie is 1x /week rug voldoende?

1x per week doen we na het banken rug oefeningen, 2a3 oefeningen niet te zwaar

Vrijdag doen we deadliften, daar train je de rug ook mee. Ook Rompen we voor de onderrug ( rom. deadlift )
Voor mij is dat voldoende

sorry, nek trekken is
Latpulley breed, naar de nek
idem, naar de borst.
ik zelf trek de stang niet in de nek, vind ik geen fijne oefening

O.k. Ik dacht dat nek trekken misschien een soort bent over roei naar de nek dus armen 90 graden. Dus voor de achterkant schouders/bovenrug. Daar doen jullie dus niets specifieks voor?
Dank.

O.k. Ik dacht dat nek trekken misschien een soort bent over roei naar de nek dus armen 90 graden. Dus voor de achterkant schouders/bovenrug. Daar doen jullie dus niets specifieks voor?
Dank.

op dit moment niet, maar we wisselen geregeld af en we roeien wel eens.
groet

Vandaag zou ik gaan trainen maar dat gaat me niet lukken ivm werk/verplichtingen
Sorry Riri en Ylke dat ik weer "sjaak afhaak" ben.
Ik ga proberen morgen even te trainen.
Ik ben aan de eene kant blij ik heb net slaapdienst gehad en ben helemaal verrot, alles doet me zeer :(

Dank.

Ik wel een oefening die we doen. Dit omdat het een tegenovergestelde oefening is van het banken. En banken met shirt ( geared ) moet je het gewicht in het shirt trekken. Staat dus gelijk aan die oefening.
groet

Vandaag zou ik gaan trainen maar dat gaat me niet lukken ivm werk/verplichtingen
Ik ben aan de eene kant blij ik heb net slaapdienst gehad en ben helemaal verrot, alles doet me zeer :(

Organiseren en "nee" zeggen is ook een kunst. beetje jammer dat je ons zo in de steek laat. maar goed mij hoor je niet.

hoe is t met de biceps ylke?

training vandaag met Ylke

sq: 3x100, 2x140, 1x175, 1x200, 5x220, 5x220, 5x220
Bp: 5x70, 5x70, 5x70, 3x100, 3x120, 3x120, 3x120

geen dl gedaan, buigen ging easy!

Ylke heeft vandaag alweer 3maal 5x250 gesquat,dus gaat de goede kant op.

hoe is t met de biceps ylke?

Met mijn Biceps gaat het erg goed. Maak weer lekker setjes bankdrukken met 130kg en doe lichte rompbuigingen. Sommige oefeningen moet ik nog even niet doen. Met DL wacht ik ook even en als ik het doe dan heb ik mijn handen beiden naar voren gericht.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Heb je nog wat gedaan vandaag? of .....

Met DL wacht ik ook even en als ik het doe dan heb ik mijn handen beiden naar voren gericht.

Dan kan ik over 2 weken nog van je winnen ;)
Mocht je filmpjes van onze training van gisteren willen bekijken, dan staan ze online en via mijn site te benaderen (onder general).
3x5 250kg squat is niet mis :)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Met mijn Biceps gaat het erg goed. Maak weer lekker setjes bankdrukken met 130kg en doe lichte rompbuigingen. Sommige oefeningen moet ik nog even niet doen. Met DL wacht ik ook even en als ik het doe dan heb ik mijn handen beiden naar voren gericht.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Nee, natuurlijk niet (hij in rustte voor zijn zware trainingen). geintje. kon het even niet laten Wim :D

Dan kan ik over 2 weken nog van je winnen ;)
Mocht je filmpjes van onze training van gisteren willen bekijken, dan staan ze online en via mijn site te benaderen (onder general).
3x5 250kg squat is niet mis :)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Nee, natuurlijk niet (hij in rustte voor zijn zware trainingen). geintje. kon het even niet laten Wim :D

Nee ik denk dat hij er alles uitgehaald heeft vandaag wat er in zat en dat hij zo moe is dat hij niet kan posten. positief denken

Ik weet niet wat jou programma is over 2 weken? Weet zeker dat ik een of 2 reps meer maak dan jij.

Laatst bewerkt:
Heb je nog wat gedaan vandaag? of .....[/QUOTE]

Ja,maar is niet het benoemen waard.
Banken ging gewoon lekker, makkelijk
Buigen ging klote
Dl ging ook klote

kreeg op mn fl**ker van 1 van de dochters van, dat ik tijdens het Dl het gwicht liet vallen. De andere dochter zat boven en trilde bijna van de bank af. Ik gaf natuurlijk andere de schuld. Er liepen nog een paar knulletjes rond van ong. 60 kilo en vertelde dat hun dat waren :D 1

haha, ja zeker. Hij zal hier heel blij mee zijn. :eek:

Ook al is hij soms eigenwijs(kritisch)ik vertrouw in hem

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Ja,maar is niet het benoemen waard.
Banken ging gewoon lekker, makkelijk
Buigen ging klote
Dl ging ook klote

kreeg op mn fl**ker van 1 van de dochters van, dat ik tijdens het Dl het gwicht liet vallen. De andere dochter zat boven en trilde bijna van de bank af. Ik gaf natuurlijk andere de schuld. Er liepen nog een paar knulletjes rond van ong. 60 kilo en vertelde dat hun dat waren :D
Je moet eerst zwaar buigen. banken was een lichte dag. jammer weer

Terug
Naar boven