WIMSIM
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whaha ik vertrouw mezelf nog niet eens! Ik ben wel gegaan, ik moest wel!
mijn schoonmoeder kwam langs.........dan is de keuze makkelijk

Ook al is hij soms eigenwijs(kritisch)ik vertrouw in hem
---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
Ja,maar is niet het benoemen waard.
Banken ging gewoon lekker, makkelijk
Buigen ging klote
Dl ging ook klote
kreeg op mn fl**ker van 1 van de dochters van, dat ik tijdens het Dl het gwicht liet vallen. De andere dochter zat boven en trilde bijna van de bank af. Ik gaf natuurlijk andere de schuld. Er liepen nog een paar knulletjes rond van ong. 60 kilo en vertelde dat hun dat waren1

whaha ik vertrouw mezelf nog niet eens! Ik ben wel gegaan, ik moest wel!
mijn schoonmoeder kwam langs.........dan is de keuze makkelijk

haha, en meedoen is genoeg op het NK, toch?
"watje" !

ooohw....wat hebben we weer een kritiek, zijn jullie al een beetje ingespeeld op elkaar!
Ik zeg gewoon dat ik ziek ben.....dan hoef ik niet hard te trainen, goed Wim?
---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
JIj was de mong**l toch, Judas!
ooohw....wat hebben we weer een kritiek, zijn jullie al een beetje ingespeeld op elkaar!
Ik zeg gewoon dat ik ziek ben.....dan hoef ik niet hard te trainen, goed Wim?
---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
JIj was de mong**l toch, Judas!

:sl*t:Jammer weer! Ik had vandaar geen kracht. Maar dat kan blijkbaar niet, beetje jammerZou ik ook zeggen, als ik niet wil. Of het gewoon niet kunnen?
Als je 5-2 komt, dan zal het zeker heel gezellig worden. hahahahahahahaha

:sl*t:Jammer weer! Ik had vandaar geen kracht. Maar dat kan blijkbaar niet, beetje jammer

Wim en Win wat staat er bij jullie op het programma die dag? laten we dat nu maar alvast bekend maken dan krijgen we ook geen gezeur achteraf
En hoe komt dat? Zal wel aan je schoonmoeder liggen of de mutsen op de sportschool of .........................................
Zeker jammer?
By the way, jij bent wel heel creatief met je smiley's![]()
jaja net zo creatief als jou met het mij uit de tent lokken. Ik probeer toch welmee te gaan naar Alkmaar hoor. Daar hoef je niks meer uit uit doen!
Ik onze sportschool lopen geen mutsen.....jammer genoeg
Ik GA 3x3 300 buigen
3x3 180 banken
En 2 reps meer Dl dan Wimwam
Hahah,jullie lijken wel familie!
Wim? een boek? waarover? frustreren?
Citaatjes mogen wel en tellen ook!
Ylke,moet ik nu algaan zeggen wat ik wil gaan doen?Leg ikdan niet nog meer druk bijmezelf neer? Ik kan daar niet mee omgaan!QUOTE]
Dat is bijzonder? Zou het kunnen zijn dat jij het nog niet me jezelf wil aangaan?
Je weet maar nooit.
Frusteren, dan zou kunnen. Met andere woorden: Hoe frusteren wij ons zelf?
(bedankt voor de titel tip). Wat is het effect van gebeurtenissen en hoe komt het dat je daardoor de ene keer lijdt en de andere keer leidt. Snap je?
Je weet maar nooit.
Frusteren, dan zou kunnen. Met andere woorden: Hoe frusteren wij ons zelf?
(bedankt voor de titel tip). Wat is het effect van gebeurtenissen en hoe komt het dat je daardoor de ene keer lijdt en de andere keer leidt. Snap je?
---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------
Ylke,moet ik nu algaan zeggen wat ik wil gaan doen?Leg ikdan niet nog meer druk bijmezelf neer? Ik kan daar niet mee omgaan!QUOTE]
Dat is bijzonder? Zou het kunnen zijn dat jij het nog niet me jezelf wil aangaan?
Dat is bijzonder? reageer jij overal zo serieus op? Of neem je jezelf zo serieus?