Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training gister:
sq: 3x100, 1x150, 1x180, 1x210, 1x240,(pak aan) 1x270 allen op diepte
bp: 2x100, 1x130, 1x150,(shirt aan) 1x175, 1x180, 1x180, 1x180 niet op de borst kost teveel moeite,uitdrukken gaat vrij makkelijk
dl: 1x120, 1x170, 1x220, 1x260, 1x290fail
was helemaal kapot,voelde me niet super( teveel carnaval gevierd haha).
volgende week laatste zware training.

Ja gaat goed, ben erg tevreden maar het gaat er toch om hoeveel kilo's je in de wedstrijd tilt. Ik hoop in iedergeval dat ik meer punten dan jij ga tillen. en dan komt het NK (een week eerder)voor mij een mooie speerpunt.
Hoe gaan jou trainingen?
Zo te zijn groeit jouw vorm !!!! Zo te zien hoef jij niet nog een zware training voor jouw NK te doen. Grote kans dat dit mogelijk averechts werkt. Mogelijk deelt Ylke deze mening met mij.![]()
ja dat klopt, maar je moet wel de arbeid verrichten om sterk te zijn op de wedstrijd.
Mijn trainingen gaan redelijk
@Ylke
uitgaande dat dit mogelijk je doelen zijn
380-225-345 (gezien jouw trainingsresultaten) zou ik je volgende voorstellen:
buigen 3x330 banken 3x195 en deadliften 3x290
Dit zijn gewichten die jij gezien je vorm nu 'makkelijk' zou moeten doen en toch moet je er moeite voordoen. Dit zijn gewichten waar jij je volledig kan focussen op je techniek en dus hard kan tillen. Met andere woorden jij zet dan de puntjes op i.
Oke ik snap wat je bedoeld er zit alleen niet veel uitdaging in. dacht meer aan 3x3 340 3x3 200 3x 310
jij weet hoe gisteren voelde dus als jij deze kilo's aan kan is dat natuurlijk geen probleem. 340-200-310 gaan in mijn ogen richting zwaar, dus zou ik mijn genoemde gewichten 3x3 doen en dan heel explosief. Qua principe zitten we op 1 lijn. Het is ook afhankelijk van je openingsbeurten.
Openingsbeurten stel ik gelobaal vast na mijn laatste training. het is ook een andere gedachte gang wat ik normaal gesproken gewend ben. mijn gedachte hierbij is dat ik relatief kort hoog in de kilogebied zit. Vaak voel ik met het opwarmen hoe ik de training in deel.
Ik zal deze optie meenemen, voeld het goed en sterk dan zal ik richting mijn optie gaan anders zakken mijn kilos omdat ik wel een goed gevoel van mijn training wil overhouden.
Bedankt Wim voor de input
Dat belooft wat die gewichten hier, reken maar dat ik de 6e kom kijkenYlke, waren die beide herhalingen op 375kg niet op diepte of 1 van de 2 niet? Oh en wat is ookweer de exacte diepte tot waar je minimaal moet squatten op een wedstrijd?
hoi beide waren niet op diepte, er zat teveel beweging in de stang.
diepte is hetzelfde als bij de ipf.,dus onder paralel.
gr