Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
haha,een persoon gebonde budget nog wel!
Ik kan niet voor Rico praten, maar ik voel dat ik het fijn vind dat je de structuur terug gaat brengen in onze trainingen. Is allemaal iets duidelijker voor me. Bedankt!
Dat PGB hoeveel is dat eigelijk? Ga je daar van op vakantie? Ik hoop dat jij ook iets geleerd hebt van deze ervaring.

haha,een persoon gebonde budget nog wel!
Ik kan niet voor Rico praten, maar ik voel dat ik het fijn vind dat je de structuur terug gaat brengen in onze trainingen. Is allemaal iets duidelijker voor me. Bedankt!
Dat PGB hoeveel is dat eigelijk? Ga je daar van op vakantie? Ik hoop dat jij ook iets geleerd hebt van deze ervaring.

Met jou is dat toeleggen voor Ylke hahahahaha

Met jou is dat toeleggen voor Ylke hahahahaha

whaha jij weet zelf ook hoe het is, jij hebt Ylke getraint!
Die is minstens even eigewijs! :D Kreeg jij daar ook een PGB voor?

Hoe ist Wim? Ik zag op Hyves staan laatste zware training voor dat de pakjes aangaan? Gaat het lekker?

Mooie trainingen.

Is er nog plek in multisport? veel mensen of niet?

Niet teveel marokanen enzo? om het bij malburgen licht.

Ik had van een maat te horen gekregen dat dat wel een echte hardcore gym is.
Daarom wil ik er ook misschien heen.

Is het aan te raden? bedankt alvast mensen.

Ik ben trouwens geen beest met 200kg squat ofzo dus kunnen er ook gewoon mensen komen die een jaartje trainen? Of word je dan uitgelachen.

bedankt alvast beesten.

whaha jij weet zelf ook hoe het is, jij hebt Ylke getraint!
Die is minstens even eigewijs! :D Kreeg jij daar ook een PGB voor?

Hoe ist Wim? Ik zag op Hyves staan laatste zware training voor dat de pakjes aangaan? Gaat het lekker?

Minstens of meer eigenwijs ;-) Een doos met bedrukte t-shirts (die ik nog veel plezier draag).

Het gaat goed. EK liep qua kilo's niet zoals ik wilde. Mentaal wel een top wedstrijd getraind. Daarna vakantie 4,5 week en ben nu aan het trainen voor het WK (1ste weekend van oktober). Dus kijken of ik mijn kilo's van het EK kan verbeteren (en eigenlijk ook van het NK).

En jij, wanneer sta jij weer op het plankier?

Groet, Wim

Mooie trainingen.

Ik ben trouwens geen beest met 200kg squat ofzo dus kunnen er ook gewoon mensen komen die een jaartje trainen? Of word je dan uitgelachen.

bedankt alvast beesten.

Het maakt niet uit hoeveel je tilt bij multi. Teminste voor mij niet. ik heb nog nooit gezien dat iemand uitgelachen word daarvoor. Je kunt ook met ons mee doen als je dat wilt.
Er zijn wel wat turken en marokanen maar als je je daar door laat leiden dan moet je niet komen. Doe je eigen ding dan heb je geen last van ze. En het is niet zo druk om te trainen. Ik weet niet precies wat je hardcore gym bedoeld.

Het maakt niet uit hoeveel je tilt bij multi. Teminste voor mij niet. ik heb nog nooit gezien dat iemand uitgelachen word daarvoor. Je kunt ook met ons mee doen als je dat wilt.
Er zijn wel wat turken en marokanen maar als je je daar door laat leiden dan moet je niet komen. Doe je eigen ding dan heb je geen last van ze. En het is niet zo druk om te trainen. Ik weet niet precies wat je hardcore gym bedoeld.
Is goed man ik ga vrijdag ofzo even vragen of ik een test training kan doen.

Zolang er maar bench press squat rek en alles is ( wat daar sovieso is ) vind ik het een goeie gym.

Minstens of meer eigenwijs ;-) Een doos met bedrukte t-shirts (die ik nog veel plezier draag).

Het gaat goed. EK liep qua kilo's niet zoals ik wilde. Mentaal wel een top wedstrijd getraind. Daarna vakantie 4,5 week en ben nu aan het trainen voor het WK (1ste weekend van oktober). Dus kijken of ik mijn kilo's van het EK kan verbeteren (en eigenlijk ook van het NK).

En jij, wanneer sta jij weer op het plankier?

Groet, Wim

Ik moet ( voor mijn gevoel ) eerst meer regelmaat in mijn training krijgen. Dan groeit mijn zelfvertrouwen weer met buigen,gaan de kilo`s omhoog en mij motivatie ook. Dus weer de basis,je ziet dat ik soms wel luister :P
Misschien wel een bankdruk wedstrijd tussendoor ff kijken.

groet Wim

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Mooie trainingen.

bedankt alvast beesten.

Nee je wordt niet uitgelachen, is zeker aan te raden is best gezellig.
gr Wim

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Oke mischien zien we je daar nog, wij trainen vrijdag om half 10.

Dat is vroeg!

Ja ik ga om 12 uur op vakantie. dus dan kan ik even flink trainen. daarna een week zon, zee en baco

Ik hoopte dat met mijn reachtie een positieve beweging in jullie los te maken. ik doe dit niet alleen voor mezelf met jullie trainen. We hebben het er over gehad dat ik niet voor niets een PGB ontvang om jullie te vermaken en iets bij te leren.
Wim ik ben blij dat je toch reageerd omdat ik zie dat je anders wil. en wat rico betreft, hij zit nog niet in de fase voor verandering, hij moet eerst eens goed naar zich zelf kijken. Als je 3x je hand tussen het gewicht en de bank hebt en je leert er niets van..... ik weet het dan even niet.

Woensdag gaan we gewoon het schema af, dat geeft jou rust merk ik wel.

Zit niet te zeiken dikkop, het was maar 2x.wie kan er hier nu niet tellen.
Vrijdag geen halve deadlift training he!!!!

Zit niet te zeiken dikkop, het was maar 2x.wie kan er hier nu niet tellen.
Vrijdag geen halve deadlift training he!!!!

Voel toch wat spanning bij je, probeer dat nu eens om te zetten in positieve energie als je aan het trainen bent.

Vandaag getraint met Ylke,
BD: 3x8x70, 3x5x100 met stop, 3x5x100 smal mt klos.
Rompen 3x5x100, B.o.row: 3x5x50, nog wat rug oef. Triceps en Biceps.

Opwarmen voelde zwaar, maar daarna ging het als een trein. Was ook een lekkere rustige training.

Dank je, dit is een lichte dag ;)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Dat is lekker. Een veer in z'n reet met homo training! Opwarmen en daarna ging het lekker. 100kg is toch voor jou opwarmen.

Nou ..... Komt op terug happen! Haha

haha ik bespeur jalouzie!
Vandaag was 100 kg geen opwarmen Wim. Ik was blij met 70 kilo :D

haha homo training! Ik film gelukkig geen werk setjes met 130 kg...dat is pas gay haha

Dank je, dit is een lichte dag ;)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

haha ik bespeur jalouzie!
Vandaag was 100 kg geen opwarmen Wim. Ik was blij met 70 kilo :D

haha homo training! Ik film gelukkig geen werk setjes met 130 kg...dat is pas gay haha

ik proef toch enige spanning tussen wim en wim

Terug
Naar boven