MuscleMeat

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
Wim volgends mij moeten we wimw een keer uit nodigen om bij ons te komen trainen.:D

Maar dan moet hij niet gaan huilen als we opwarmen met 100kilo.
Begint hij zeker te piepen net als die die andere Wim, die uit Arnhem......shit:(

Dank je, dit is een lichte dag ;)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

haha ik bespeur jalouzie!
Vandaag was 100 kg geen opwarmen Wim. Ik was blij met 70 kilo :D

haha homo training! Ik film gelukkig geen werk setjes met 130 kg...dat is pas gay haha

Haha, ik kijk er naar uit om weer een keertje met Wim te trainen. Ach, ik laat rustig zien dat ik nog niet zo'n banker ben en het toch doe ik redelijk op wedstrijden.
Daarnaast heb ik een grote vrouwelijke kant in me. Dus hierbij een :wink: niet gaan blozen :-)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Maar dan moet hij niet gaan huilen als we opwarmen met 100kilo.
Begint hij zeker te piepen net als die die andere Wim, die uit Arnhem......shit:(

Ach als jij dan lekker mij mee buigt dan kunnen we allebei huilen

Haha, ik kijk er naar uit om weer een keertje met Wim te trainen. Ach, ik laat rustig zien dat ik nog niet zo'n banker ben en het toch doe ik redelijk op wedstrijden.
Daarnaast heb ik een grote vrouwelijke kant in me. Dus hierbij een :wink: niet gaan blozen :-)

Leuk! laten we dan na de vakantie afspreken,lijkt me gezellig.
Die vrouwelijk kant hadden we allemaal al gezien Wim! Als je met krulspelden bij SSS komt vraag je er ook om! :p

Leuk! laten we dan na de vakantie afspreken,lijkt me gezellig.
Die vrouwelijk kant hadden we allemaal al gezien Wim! Als je met krulspelden bij SSS komt vraag je er ook om! :p

Zeker gezellig en als jullie komen doe ik de volgende keer ook mijn nylons aan.

Zeker gezellig en als jullie komen doe ik de volgende keer ook mijn nylons aan.

Dames het staat genoteerd. maar wel onder een voorwaarde; dat jullie elkaar niet gaan krabben, schoppen en slaan als een van jullie het weer beter weet. :D

Dames het staat genoteerd. maar wel onder een voorwaarde; dat jullie elkaar niet gaan krabben, schoppen en slaan als een van jullie het weer beter weet. :D

Dan is het voor jou toch veel leuker om in Alkmaar te komen, want dan heb je dubbele pret (ook de weg terug). Als het goed is kan er in het volgend voorjaar ook mij thuis getraind worden :-) Eindelijk :-)

Dan is het voor jou toch veel leuker om in Alkmaar te komen, want dan heb je dubbele pret (ook de weg terug). Als het goed is kan er in het volgend voorjaar ook mij thuis getraind worden :-) Eindelijk :-)

Bij jouw trainen? Eigen Dark room?
Maaruh eigen gym? Sponsoren onder druk gezet?:rolleyes:
Lijkt me leuk! Heb je wel genoeg schijven? Anders neem ik een grote tas mee naar SSS :D, laden we een paar rooie schijven in

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

haha, bijten zie ik er niet bij staan.

Lijkt me leuk! Heb je wel genoeg schijven? Anders neem ik een grote tas mee naar SSS :D

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 -------

Wim is dat die mooie roze tas die je dinsdag ook bij je had naar het zwembad??:rolleyes:

Lijkt me leuk! Heb je wel genoeg schijven? Anders neem ik een grote tas mee naar SSS :D

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 -------

Wim is dat die mooie roze tas die je dinsdag ook bij je had naar het zwembad??:rolleyes:

Ja die ja!;)
Handige vakjes,kun je de kleine schijven in doen! Moet wel eerst aan Melissa vragen of ik hem mee mag nemen.komt wel goed

Lijkt me leuk! Heb je wel genoeg schijven? Anders neem ik een grote tas mee naar SSS :D, laden we een paar rooie schijven in
Ach met kniebuigen en deadliften heb je net zoveel nodig als bankdrukken, dus dat komt wel goed :D Neem die tas maar mee, als je met mij getraind heb kan je daarin terug vervoerd worden :p

Ach met kniebuigen en deadliften heb je net zoveel nodig als bankdrukken, dus dat komt wel goed :D Neem die tas maar mee, als je met mij getraind heb kan je daarin terug vervoerd worden :p

Zo groot is die tas ook weer niet!;)

Vandaag getraint met Rico, Ylke was er niet, die moest zijn tas nog inpakken:thumbdown:voor zijn vakantie.Slechte planning?

Licht buigen, ging weer iets beter 70x8x3,100x3,120x3x3
Licht banken, 3x8x70, 100x5x3
Dead Liften: 120x3,160x2,160x3 ( moet ik weer vaker doen, beetje onwennig voelde het aan )
Beetje Biceps

@ Wim W.
Is het altijd zo dat je van 5jes,naar 3tjes en naar 1 her.moet gaan om te pieken?Ik krijg het idee dat ik sneller piek naar minder inspanning. Ik heb de vorige periode het idd gehad dat ik voor ( 2a 3 weken ) de wedstrijd sterker was dan de periode vlak voor de wedstrijd. heb jij hiervoor een uitleg en welke mannier van trainen past daar beter bij?

Laatst bewerkt:
@ Wim W.
Is het altijd zo dat je van 5jes,naar 3tjes en naar 1 her.moet gaan om te pieken?Ik krijg het idee dat ik sneller piek naar minder inspanning. Ik heb de vorige periode het idd gehad dat ik voor ( 2a 3 weken ) de wedstrijd sterker was dan de periode vlak voor de wedstrijd. heb jij hiervoor een uitleg en welke mannier van trainen past daar beter bij?

Hoi Wim, ik ben van mening dat je te vaak te hoog in de setjes qua kilo's doet. Ook met de 1tjes die maak. Ga in training niet lager dan 2tjes, zodat je gretig blijft om je 1tje op je wedstrijd te maken. Hierdoor heb je piek op de wedstrijd, omdat je dan in de warming-up ook minder hoeft te doen. Is dit antwoord op je vraag? grt. WIm

Begrijp ik het goed dat je zegt langer in de 2 tjes en/of 3 tjes blijven en lager in kilo`s blijven?
Bijvoorbeeld een 2 tje op 70 procent....of nog lager in kilo`s?
Ik ben hierin een beetje zoekend dan kan ik met ylke een schema maken.

bedankt,
Wim

Begrijp ik het goed dat je zegt langer in de 2 tjes en/of 3 tjes blijven en lager in kilo`s blijven?
Bijvoorbeeld een 2 tje op 70 procent....of nog lager in kilo`s?
Ik ben hierin een beetje zoekend dan kan ik met ylke een schema maken.

bedankt,
Wim

Ik bouw dit stap voor stap. Je kan de belasting als voorbeeld terug zien in mijn vrijdagtrainingen op youtube. Voor komende WK wil ik 2x2 310 buigen om zo 340 op de wedstrijd te buigen. 2x2 190 banken om richting 210 te banken en 2x2 265 om rond 290 te trekken.

Dus gisteren deed ik 3x3 250, volgende week 3x3 270 (met pak), dan 2x2 295 (pak), dan 3x3 280 (pak), dan 2x2 310 (pak), dan 3x3 280 (pak), dan een rust week en dan de wedstrijd. Openingsbeurt 310. Is dit antwoord op je vraag?

Ik bouw dit stap voor stap. Je kan de belasting als voorbeeld terug zien in mijn vrijdagtrainingen op youtube. Voor komende WK wil ik 2x2 310 buigen om zo 340 op de wedstrijd te buigen. 2x2 190 banken om richting 210 te banken en 2x2 265 om rond 290 te trekken.

Dus gisteren deed ik 3x3 250, volgende week 3x3 270 (met pak), dan 2x2 295 (pak), dan 3x3 280 (pak), dan 2x2 310 (pak), dan 3x3 280 (pak), dan een rust week en dan de wedstrijd. Openingsbeurt 310. Is dit antwoord op je vraag?

thanks nu weet ik wat je doel is voor het WK hihi

Het is duidelijk bedankt voor de wijze les!;)
gr. Wim

Vandaag alleen trainen :(

Bank : 3x8x70,5x100,5x120,5x130,2x140. Wil meer maar was alleen...
Dumbbell schuin : 3x8x30 kg
Smal dr. : 3x8x100
Bend over r. : 6x60,6x60,6x80
Machine druk.sm: 8x3x70 in combi met triceps
Biceps : 8x3x12, 8x10,8x6...au

O je hebt dus andere nodig om te presteren :D

thuis wel :P
Nee eigelijk iet maar wel te helpen als ik vol wil trainen en achter me gaat staan met BP.
Ik wil geen vreemde achter me die alleen maar staat te lullen met zijn mattie`s.
Leuke vraag weer Wim, haha Ik heb niet zoveel vrienden als jij Wim! Jou trainingen en bij SSS hoef je niet alleen te zijn, luxe probleem!

Terug
Naar boven