Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

thuis wel :P
Nee eigelijk iet maar wel te helpen als ik vol wil trainen en achter me gaat staan met BP.
Ik wil geen vreemde achter me die alleen maar staat te lullen met zijn mattie`s.
Leuke vraag weer Wim, haha Ik heb niet zoveel vrienden als jij Wim! Jou trainingen en bij SSS hoef je niet alleen te zijn, luxe probleem!

Ach, ik train 1 dag in week eigenlijk samen. De rest alleen. Volgend ga ik ook lekker thuis trainen en dan de vrijdag trainingen bij SSS (maar die kan ik dan ook thuis doen).
Eigenlijk ben je dus onzeker over hetgeen je kan. Mietje ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ach, ik train 1 dag in week eigenlijk samen. De rest alleen. Volgend ga ik ook lekker thuis trainen en dan de vrijdag trainingen bij SSS (maar die kan ik dan ook thuis doen).
Eigenlijk ben je dus onzeker over hetgeen je kan. Mietje ;)

Beetje onzeker is niks mee, narcist! :p
Heb je alles nieuw thuis? en wat krijg je allemaal?

Beetje onzeker is niks mee, narcist! :p
Heb je alles nieuw thuis? en wat krijg je allemaal?

Ik zeg altijd: onzekerheid is de grootste succesfactor om succesvol te zijn. Alleen is het bedoelt tot actie te komen ipv pasiviteit (bevriezen).

Als het goed is zitten we eind dit jaar in ons nieuwe huis en in het voorjaar laat ik garage neerzetten, waarin ik kan trainen. Al mijn trainingsspullen heb ik al :-)

Ik weet wat passief is Wim! Je wou het niet denken maar ik kan lezen, en lees ook wel eens een boek :P
Ik begrijp dat je me wil activeren,stimuleren,en motiveren. Bedankt mentalcoach!

Leuk een nieuw huis! Ik zou het ook wel willen een eigen gym. Eerst maar weer naar school en over een jaar of 5 verhuizen dan verdien ik misschien er iets op. Nu niet! Geduld is een schoone zaak.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en ja, soms hebben dingen tijd nodig.
Als het zo ver is nodig ik jullie wel een keer uit om te trainen. Succes de komende tijd met trainen.

Grt. Wim

Trouwens leuke site ( mentalcoaching ), ook leuke metafor " de bal " Ik wist niet dat jij zo goed je best gedaan hebt op school! :)

groeten Wim

Net ff getraint op mn werk,
BP: 100x5x3,120x5x3,140x1,150x1 ( geen goede stang, en een vreemd bankje, na omstandigheden tevreden )
DL: 100x5x3
Schuin Dum.druk. 20kg x12x3
Triceps & Biceps

Ik weet wat passief is Wim! Je wou het niet denken maar ik kan lezen, en lees ook wel eens een boek :P
Ik begrijp dat je me wil activeren,stimuleren,en motiveren. Bedankt mentalcoach!

Leuk een nieuw huis! Ik zou het ook wel willen een eigen gym. Eerst maar weer naar school en over een jaar of 5 verhuizen dan verdien ik misschien er iets op. Nu niet! Geduld is een schoone zaak.

Daar heb je dan een hele kluif aan. Activeren,stimuleren,en motiveren zijn dingen die wim wel kent(uit boekje) alleen de overgang naar werkelijk iets doen is soms lasting. :D Zie maar aan de zware sets na je uitleg WimW.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

Zo ben weer helemaal bruin terug uit Italie. Wat een arrogante mensen die Itilianen.

Maandag weer trainen en we gaan langzaam voorbereiden op het WK. Ben 5 kilo licher dan voor vakantie dus ik zal het zwaar krijgen de eerste trainingen.

Net ff getraint op mn werk,
BP: 100x5x3,120x5x3,140x1,150x1 ( geen goede stang, en een vreemd bankje, na omstandigheden tevreden )
DL: 100x5x3
Schuin Dum.druk. 20kg x12x3
Triceps & Biceps

Mooi dat de omstandigheden leidend zijn om tevreden te zijn. Ach, gelukkig kan je de omstandigheden ook niet beïnvloeden.
Gelukkig heb je de afgelopen periode geregeld 150 gedrukt. Dus ja, dan ben je tevreden als je dat ook drukt op een ander bankje en een minder goed halter. Met andere woorden ik zou het ook niet bij mezelf zoeken om te bepalen wat je wel en niet wil. Dit is namelijk ook niet van je jongens mee geef in je werk.

Nou fijne dag en leuk als je binnenkort komt trainen. Je zal na het bovenstaande te hebben gelezen, weer staan te popelen. :thumb:

@ Ylke: wat zijn jouw doelen voor het WK en wanneer is de wedstrijd?

Mooi dat de omstandigheden leidend zijn om tevreden te zijn. Ach, gelukkig kan je de omstandigheden ook niet beïnvloeden.
Gelukkig heb je de afgelopen periode geregeld 150 gedrukt. Dus ja, dan ben je tevreden als je dat ook drukt op een ander bankje en een minder goed halter. Met andere woorden ik zou het ook niet bij mezelf zoeken om te bepalen wat je wel en niet wil. Dit is namelijk ook niet van je jongens mee geef in je werk.

Nou fijne dag en leuk als je binnenkort komt trainen. Je zal na het bovenstaande te hebben gelezen, weer staan te popelen. :thumb:

Erg goed geformuleerd wim

Ik wil op het WK een goede complete wedstrijd draaien(min 2 beurten per onderdeel). Gezien mijn de laatste 2 wedstrijden alleen maar scheuringen als resultaat hebben op geleverd. Ik wil (op de voor bereiding op het NK) een wedstrijd draaien waar ik met een positief gevoel uit kom. Ik kan het niet concreet ik getallen benoemen. Richtlijn is breed maar 340-360 200-222-5 320-342,5. Doel is NK maart.

Mijn doel was ook 150 drukken, andere omgeving, andere materiaal. Dat zijn omstandigheden die invloed hebben op mijn training.
Ik bemerk wel dat je veel invuld voor mij Wim, en een beetje negatief gekleurt bent, klopt dat? ik weet nog een goede mentalcoach voor je!:rolleyes:
En wat ik de jongens leer is: rekening houden met omstandigheden, en toch na omstadigheden het maximale eruit halen! ( dit heet positief bekrachtigen, kijk dit neem je allemaal mee, ook jij kunt nog leren Wim!:p
Jij ook een bijzonder fijne dag Wim!

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Erg goed geformuleerd wim

Ik wil op het WK een goede complete wedstrijd draaien(min 2 beurten per onderdeel). Gezien mijn de laatste 2 wedstrijden alleen maar scheuringen als resultaat hebben op geleverd. Ik wil (op de voor bereiding op het NK) een wedstrijd draaien waar ik met een positief gevoel uit kom. Ik kan het niet concreet ik getallen benoemen. Richtlijn is breed maar 340-360 200-222-5 320-342,5. Doel is NK maart.

Erg goed gemanipuleerd Ylke!
Jammer dat je jezelf al indekt voor je volgende training. Dan kun je de boodschap WimW.op jezelf betrekken :D

Heerlijke reactie, ik kijk uit na onze gezamenlijke training :-)

Vandaagmet Ylke getraint @ Multi
BP: 70x8x3, 100x5,120x5,135x5 ( easy, baalde een beetje had makkelijk een 5 je 140 gekunt )
BP sm:100x5x3 met stop en met klos
T bar row: 50x8x2,75x5x2
Rompen, triceps en biceps
lekker snel klaar ( binnen 45 min )

BP: 70x8x3, 100x5,120x5,135x5 ( easy, baalde een beetje had makkelijk een 5 je 140 gekunt )

He Wim
goed gebankt zeg. en een eentjes... ~Zal ik je vertellen hoe het banken van Rinaldo gegaan is?:D

Gezien de tijd, had je makkelijk een 5je kunnen maken met 140!

Zal het je volgende week vertellen als je 140 5x gedrukt hebt:p

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Ja vertel!

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Klopt, maar ik heb geen haast, volgende week is er weer een bank dag ;)

Ben al bij dat hij niet 1x 150 heeft gedrukt. wat zou je kunnen drukken als je 5x135 drukt?

Zal het je volgende week vertellen als je 140 5x gedrukt hebt:p

Deal!:D

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ben al bij dat hij niet 1x 150 heeft gedrukt. wat zou je kunnen drukken als je 5x135 drukt?[/QUOTE]

137,5 ?

Terug
Naar boven