Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop toch iets meer ( eind van het schema ),162,5 kilo heb ik vorige jaar gedrukt in Oosterhout. Ik mik toch op 170 dit jaar begin volgend jaar

beetje jammer dit Ylke!!!

maar hoeveel goede beurten hadden jullie dan de laatste wedstrijd???

:exactly: :gay:

Training vrijdag
kb 3x220 3x2453 3x3 260 halfpak losse banden; moest erg wennen aan de hoge spanning in set een van de 260. train nu om mijn handelingssnelheid om hoog te halen. stand van de voeten is ook aangepast en dat is wennen maar ik voel dat ik makkelijker op diepte kom.
bankdr 3x5 120
smal bankdr 3x5 115
DL 3x160 3x200 3x3 230 geen pak

Stukje training Rinaldo en Ylke
[Link niet meer beschikbaar]

met dank aan WimW

Ziet er makkelijk uit Ylke!
@Riri, last van je lies?

Mooi filmpje man, mooie squats ook.

Je staat idd anders, voelde je ook op andere plekken spanning ( binnenkant been )?
Volgens mij stond Riri ook anders, meer met de voeten naar buiten en pakte de stang breder....klopt dat???

Je staat idd anders, voelde je ook op andere plekken spanning ( binnenkant been )?
Volgens mij stond Riri ook anders, meer met de voeten naar buiten en pakte de stang breder....klopt dat???

Ja spanning aan de binne kant van mijn benen was meer. heb er geen spierpijn van gehad dus het valt mee. onderrug is wel wat stijf.

Ja Riri staat ook iets breder en met de tenen naar buiten. maar die homo is niets gewend, begon gelijk te piepen :D

Laatst bewerkt:
Maarja hij heeft wel een goede wedstrijd gedraait,dus daar mag je niks van zeggen Ylke!
Waarom kiest Riri hiervoor? En jij?
Is het niet verstandiger om dit bij het begin van het schema te veranderen ( ivm kans van blessure ). Gewoon nieuwsgierig wat het doel/visie hiervan is.

Maarja hij heeft wel een goede wedstrijd gedraait,dus daar mag je niks van zeggen Ylke!
Waarom kiest Riri hiervoor? En jij?
Is het niet verstandiger om dit bij het begin van het schema te veranderen ( ivm kans van blessure ). Gewoon nieuwsgierig wat het doel/visie hiervan is.

ja klopt hij wel een wedsrijd gedraaid.
Waarom ik zo ga staan en mijn techniek aanpas? het zijn voor mij relatief kleine aanpassingen dat vang ik wel op.
Maar je ziet wat het kan doen bij Riri, zou een gevolg kunnen zijn. Je ziet ook dat hij met zijn knieen naar binnen gaat onder het buigen, voor mij betekent dat dat de binnen kan van zijn benen sterker moeten worden.

Ja dat denk ik ook, daarom :is dit verstandig?

Maar, buigen zag er goed uit !

Vandaag getraint met ylke

Bp. : 140x5. Ging lekker
Bp sm.; 3x5x100
T-bar,rompen,biceps,en nog wat rug oef.

Volgende week vakantie,de week daarop met 3x3 beginnen.kijken wat ik kan ik hoop 3x3x150

140x5 is zeker nice!

Vandaag getraint met ylke

Bp. : 140x5. Ging lekker
Bp sm.; 3x5x100
T-bar,rompen,biceps,en nog wat rug oef.

Volgende week vakantie,de week daarop met 3x3 beginnen.kijken wat ik kan ik hoop 3x3x150

He wim was een mooie set. Riri had er wel moeite mee. verder zeg ik er niet over.

vandaag weer getraind.

KB 3x3 220
Bd 3x3 135
DL 3x3 220
En nog wat rest oefeningen

Wat een lichte training gericht op techniek en (handelings)snelheid

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Maar het mag wel iets spannender met de klio's. zit nog in week 2

[Link niet meer beschikbaar]

Hier mijn 3x3 220 buigen
en deadliften 3x220 laatste set van de 3

vandaag weer getraind.

KB 3x3 220
Bd 3x3 135
DL 3x3 220
En nog wat rest oefeningen

Wat een lichte training gericht op techniek en (handelings)snelheid

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Maar het mag wel iets spannender met de klio's. zit nog in week 2

Ja snap ik gaat allemaal erg makkelijk :p

We moeten ook weer een beetje gaan filmen, vooral op techniek. Volgende week weer beginnen met filmen? Kunnen we ze gelijk weer posten.;)

Terug
Naar boven