AndroidHealthClinic

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
Niet getraint vrijdag? Ik zie geen log. Groeten uit limburg

Beter kijken, groeten uit Arnhem

Vandaag weer getraind bij SSS

KB 3x160 3x190 3x230 in deze set kreeg ik last van mijn lies. 3x260 gebogen en iets minder smal gaan staan. liespijn was aanwezig dus ik hield het voor gezien.
Bank 3x110 3x130 3x3 150 ging lekker
DL 3x160 3x200 3x230 3x3 245 ook dit ging lekker en voelde niet zwaar aan.

Nu mijn lies even laten rusten.

Vandaag weer getraind bij SSS

KB 3x160 3x190 3x230 in deze set kreeg ik last van mijn lies. 3x260 gebogen en iets minder smal gaan staan. liespijn was aanwezig dus ik hield het voor gezien.
Bank 3x110 3x130 3x3 150 ging lekker
DL 3x160 3x200 3x230 3x3 245 ook dit ging lekker en voelde niet zwaar aan.

Nu mijn lies even laten rusten.

kijk uit met je lies, en banken gaat goed zie ik.

Filmpje kan je zo downloaden :-) Bank en deadlift technisch sterk. Mooi K van je lies (je bent gewoon nog niet sterk genoeg :D)

kijk uit met je lies, en banken gaat goed zie ik.

Ja ik sta iets anders dus moet ik kleinere veranderingen door voeren. weet nu gelijk waar mijn zwakke plek zit. banken gaat zeker goed. word tijd dat ik jou buurt kom. ;)
Gaat het met jou training ook goed?

Ja ik sta iets anders dus moet ik kleinere veranderingen door voeren. weet nu gelijk waar mijn zwakke plek zit. banken gaat zeker goed. word tijd dat ik jou buurt kom. ;)
Gaat het met jou training ook goed?

die maf heeft vandaag 247,5kg :eek: gedrukt.

ja 230 drukken is ook dichter in de buurt voor mij:D.
Een pr in je training!!! wat ga ik op de wedstrijd doen? 260?

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Filmpje kan je zo downloaden :-) Bank en deadlift technisch sterk. Mooi K van je lies (je bent gewoon nog niet sterk genoeg :D)

en bedankt he.

[Link niet meer beschikbaar]

bedankt Wim

Als je mijn dl ziet is mijn rug niet hol en de bovenrug iets bol. Zo voelt het niet.
Zit daar nog winst of is dat mijn houding?

[Link niet meer beschikbaar]

bedankt Wim

Als je mijn dl ziet is mijn rug niet hol en de bovenrug iets bol. Zo voelt het niet.
Zit daar nog winst of is dat mijn houding?

Als je download (het filmpje) dan kan je 'm uploaden op je eigen kanaal.

Ja, er is nog winst, alleen is de vraag of dat noodzakelijk is of dat jouw deadlift minder makkelijk gaat. We zullen het de komende weken gaan zien.

:-)

http://www.youtube.com/watch?v=1ovSDsoGWJ4

Ik heb wat mooie dingen gezien, dus even een abo'tje. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Mooie filmpjes!

@Wim ziet er goed uit!
Ben benieuwt waar je uitkomt met kilo`s ( 3e beurt ).

haha thanks ben ik ineens een maf

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

ja 230 drukken is ook dichter in de buurt voor mij:D.
Een pr in je training!!! wat ga ik op de wedstrijd doen? 260?

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

en bedankt he.

op de wedstrijd weet ik niet moet nog 2kilo vanaf kwa gewicht, nu een stap terug en opnieuw opbouwen. Ik heb een doel voor ogen daar en dat moet haalbaar zijn.

Ja kijk maar

http://www.youtube.com/watch?v=funCRkB6r5U&sns=em

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

@weak je 3e buig vind het mooiste. Deadlift goed doorgetrokken. Ja bank ............... Krankzinnig :-)

Nice hoor:) al het goede komt u Arnhem:D

Als je download (het filmpje) dan kan je 'm uploaden op je eigen kanaal.

Ja, er is nog winst, alleen is de vraag of dat noodzakelijk is of dat jouw deadlift minder makkelijk gaat. We zullen het de komende weken gaan zien.

:-)

http://www.youtube.com/watch?v=1ovSDsoGWJ4

Altijd weer leerzaam en interessant zo'n filmpje...ik heb gezien dat je op het WK "serieuze" tegenstand hebt...zo'n 7 man in je klasse, toch?
In elk geval heel veel suc6 in Tjechië.

Nu heb ik ook een vraagje...en het is niet mijn bedoeling om een discussie te starten, ik zou slechts graag een beweegreden willen horen.

Ik neem aan dat dit je zwaarste training was voor het WK, toch?

Waarom kies je dan voor het maken van doubles?
Waarop ik doel is het zogenaamde "principle of specifity"...
Op de wedstrijd doe je immers ook 1 rep...en ik zou dus verwachten dat zeker je laatste zware training in het principe van: "Train like you're competing, compete like you're training" uitgeoefend zou worden.
Doel is lijkt me je 1 RM te verhogen, bij een double wordt de aandacht immers verdeelt over 2 reps...en het woord verdeeldheid zegt het eigenlijk al, 2 reps kun je niet met dezelfde focus uitoefenen als 1 rep (dat kon je duidelijk zien bij die 2x190 bankdruk, waarbij de 2e rep maar net goed ging). Heb je dan niet meer aan 2x1x190 i.p.v. 1x2x190? Als je 2 aparte singles doet met die 190 ben je immers bezig om je mentale energie in die ene rep te steken, wat op een wedstrijd ook je bedoeling is, toch?

Bij voorbaat dank voor je antwoord en nogmaals heel veel suc6 :)

Terug
Naar boven