wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor de succes wensen.
En ja, dat is nou het geheim van de smid :-)
Bedankt voor de succes wensen.
En ja, dat is nou het geheim van de smid :-)

Iedere smid heeft zo zijn geheimpjes, als je het ijzer maar weet te smeden als het heet is, toch?
Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als het "individualiteitsprincipe", wat erg onderschat wordt in de krachtsport (je moet niet zomaar klakkeloos kopiëren wat een ander doet). Iedereen reageert anders op trainingsprikkels. En tenslotte is er ook nog het "instinctprincipe", je leerd op den duur wat voor je werkt en niet. Je gaat vertrouwen op je eigen lichaamsgevoel en ervaring. Wat dat betreft heb je met ruim 25 jaar op het powerliftplankier te staan inmiddels een schat aan ervaring opgebouwd en weet jij als geen ander wat voor je werkt. Daarnaast ben je ook mentaal erg sterk en heb je een goede techniek èn tactiek wat ook heel belangrijk is op een wedstrijd. Ik hoop dat 850+ er in zal zitten![]()

weet je, we hoeven het niet altijd over alles eens te zijn, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Maar Wim is mentaal gewoon erg sterk...als ik twee misbeurten zou hebben bij het banken zou de derde waarschijnlijk ook niet lukken. Voor zijn sterke mentale status en ook zijn tactiek heb ik wel respect hoor. Maar goed hij doet al 25 jaar aan powerliftingwedstrijden...ik pas sinds 2008...ik heb dus zeker niet de wijsheid aan pacht, maar met vallen en opstaan kom ik er wel en mogen ze wat bankdrukken betreft rekening met me gaan houden 
.Eerste training na mijn vakantie (week niks gedaan ).
BP: 3x8x70,5x100,3x120,3x145,3x145,3x145kg ging vrij makkelijk
BP sm : 3x5x100. 2x12x70 normaal BP voor de doorbloeding
Biceps en triceps

He goed man. Meer gedrukt dan Rinaldo!!!!
Rinaldo
Wim![]()
Wat heeft Rinaldo gedaan dan?
Tis maar trainen ,R heeft een goede wedstrijd gedraait,dat telt.
Ik heb zin in volgende week,die 150, dan begint het weer ergens op te lijken

Rinaldo heeft 3x3 140kg gedrukt.
Hij gaat naar 3x3 150kg en neemt een stap van 10 kg.
Waarom neem jij van die kleine stappen 155kg moet jij toch ook kunnen?![]()
wanneer is het WK van de WPF eigenlijk en waar wordt dat gehouden?
omdat hij een HOMO is.
Hoeveel moet jij drukken dan Ylke?
---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------
Rene doen nou niet of jij dit niet weet, je struint de hele dag het internet af naar info dus vind dit een overbodige vraag!!
...
...probeer ook zo'n 7-8 uur per dag te slapen...harmonicaspelen (dat is mijn andere hobby)...de "verplichte" sociale contacten, dan last but not least heb ik ook nog een vriendin en samen hebben we 4 kids...en dan doe ik zo nu en dan ook nog eens trainen...dus dat met die hele dag op internet valt wel mee 
omdat hij een HOMO is.
Hoeveel moet jij drukken dan Ylke?
---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------
Rene doen nou niet of jij dit niet weet, je struint de hele dag het internet af naar info dus vind dit een overbodige vraag!!
Ik moet 3x3 165kg drukken.
He Rene train je dan niet meer? en als je 4 kinderen hebt en een vriendin dan heb je toch helmaal geen tijd om te trainen en op het forum te zitten? Heb jij dan een vriendin die dat allemaal goed vind?
das grappig. jij en Rinaldo kunnen elkaar de hand geven, jullie spelen alle bij een muziek instrumet. Hij zal dit wel niet leuk vinden(en ontkennen) nu ik dit zeg. Rinaldo speelt op een tuba in een fafare.
Welke wedstrijd ga je nu doen rene?
En ik train slechts 2x per week.
Er is niets mis met een instrument spelen, alleen heeft menigeen wat moeite om dat toe te geven, waarschijnlijk omdat men dit als "oubollig" ervaard? En het komt hier niet snel ter sprake, omdat het immers een krachtsporforum is en het niemand zal interesseren wat mijn muziekvoorkeur is en wat ik eventueel voor een instrument speel, toch? 
, er is een Pool bij die zelfs ruim 300 kan drukken
Dus wordt het een strijd tegen mezelf en voor een wedstrijdpr gaan. Waarom ik dan toch erheen ga als ik bij voorbaat geen kans maak? Zo'n wedstrijd stimuleert je om het beste uit jezelf te halen en trainen voor een bepaald doel is veel leuker, toch? Daarnaast doe je ook weer veel ervaring op en dat is ook belangrijk.

Homo,bedankt Rinaldo,makkelijk he je eigen frustratie op mij botvieren! Rinaldo? Tuba ja?
Rene? Als je dan optreed heb je dan ook een artiestennaam?
Ik wil iedereen dan Ook uitnodigen om een originele artiestennaam te verzinnen voor René.
Graag een uitleg erbij vermelden.

Tja, ik was colomnist voor "KLANK", een tijdschrift voor accordeon/harmonicaliefhebbers, een van de eerste artikelen schreef ik onder de naam: "een dikz*k met zijn trekzak"
Trekzak staat dan overigens voor harmonica/accordeon (voordat er eventuele misverstanden ontstaan) een beetje zelfspot moet kunnen, toch?![]()

He rene
Leuk om de andere kant van Rene te horen. Nee ik speel geen instrument kan wel zingen. Wim kan ook heel goed zingen. Hij zingt regelmating bij zijn pa in de kroeg.
Wat wil je gaan drukken op het EK? eindelijk 235kg? en lees ik dat goed dat je MAAR 2x in de week traind? dat verklaart dan weer een hoop.
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------
Trekzak is wel een goede naam!!!!![]()

. Trainen moet vooral leuk voor me zijn...ik moet het met plezier doen, daarbij wil ik ook graag heel blijven, mijn laatste blessure stamt van 1994 en dat wil ik graag zo houden en daarnaast is het leuk als ik progressie kan boeken, en dat lukt gestaag.