WIMSIM
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Dat zijn mooie gewichten Ylke!
Het is bij het buigen te zien, dat je nog wat voorzichtig bent en nog niet helemaal op diepte bent, maar dat komt wel weer als je lies wat is aangesterkt. Verstandig dat je niet meteen doet forceren, maar luisterd naar je lichaam
Jammer dat Rinaldo niet in vorm was, maar we zijn allen maar mensen, toch en geen machines (en zelfs die geven het wel eens op)
Het is niet altijd feest, en ik heb Rinaldo vaak genoeg wel in vorm gezien en weet dat hij beresterk is!![]()
Ik heb overigens opgezocht waar het WK PL van de WPF plaatsvind...in Engeland van 3-7 november, toch?
In welke klasse doe je mee?
De -125 of de -110?
Suc6 met je doelstelling en voorbereiding verder!![]()
Je bent weer erg aan het slijmen. Rinaldo was gewoon mentaal zwak. en dat moemen we H......

Ik ben gewoon vriendelijk tegen je...dat is alles...ik zou niet weten waarom ik zou moeten slijmen...ik hoef verder niets van je, toch?![]()
![]()
Voor zover ik me kan herinneren (en let wel ik ken je pas sinds 2008!) zat je altijd in de -125kg, maar je had me verteld dat je nogal wat kilo's was kwijtgeraakt. En als je dezelfde of meer kilo's in een lagere klasse zou kunnen tillen zou dat wellicht een betere klassering inhouden.
niet tegen mij maar tegen Rinaldo!! schop onder zn kont moet hij hebben en jij hemeld hem op. heel apart

Ik heb Rinaldo vaak genoeg bij Leon wel in vorm gezien, en was altijd erg onder de indruk hoe hij zich kon opfokken...ik hemel hem niet verder op, maar we kunnen allemaal eens een mindere dag hebben...volgende keer weer beter!![]()
Ja was kilo's kwijt ja. Nu ben ik tussen de 120-125kg
de gewichtstoename bij jou is toe te schrijven aan meer spiermassa? Je weet overigens nogal vrij veel van PL af...kun jij verklaren hoe het komt dat als je zwaarder wordt (ook al is het puur vet) meer kunt drukken, buigen of tillen? 
O.K...prima...ik heb je een tijdje niet gezien...ik neem aan dat in tegenstelling tot bij mijde gewichtstoename bij jou is toe te schrijven aan meer spiermassa? Je weet overigens nogal vrij veel van PL af...kun jij verklaren hoe het komt dat als je zwaarder wordt (ook al is het puur vet) meer kunt drukken, buigen of tillen?
![]()
O.K...prima...ik heb je een tijdje niet gezien...ik neem aan dat in tegenstelling tot bij mijde gewichtstoename bij jou is toe te schrijven aan meer spiermassa? Je weet overigens nogal vrij veel van PL af...kun jij verklaren hoe het komt dat als je zwaarder wordt (ook al is het puur vet) meer kunt drukken, buigen of tillen?
---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------
Ik zal een voorbeeld geven met wat ik bedoel...als ik afval en doe lijnen, verlies ik altijd kracht (blijkbaar verlies ik dan ook kostbare spieren, wat eigenlijk niet de bedoeling is). Als ik weinig cardio doe en veel eet (vakantietijd) en aankom in kilo's en de broeken enger worden en de gewichtstoename dus is toe te schrijven aan een hoger vetpercentage kan ik meer drukken op de bank!
Kan ik niet verklaren. bij sommige mensen zit het in de weg en dat gaat techniek achter uit en kilo's.
Mijn gewichts toename is toe te schrijven aan het goede leven dat ik leid. ben gewoon te dik en heb er last van.

.Dus toch "spekmassa"![]()
Zou je op het filmpje niet zeggen, je ziet er niet "vet" uit.
Het kan inderdaad dat het bij sommigen in de weg zit, bij banken heb je - van dat in de weg zitten - beduidend minder last, omdat je immers niet hoeft te buigen of te bukken.
Vreemd dat "iedereen" last heeft van als men te zwaar wordt, persoonlijk ervaar ik dat eigenlijk niet zo...of ik nu 125 of 150 weeg, ik merk eerlijk gezegd geen enkel verschil.
----------
Je moet wel goed eten. en cardio hoeft helemaal niet. je kunt vet omzetten in spiermassa. Maar ja daar moet je veel voor doen.
en eet zo'n 2 bananen, 2 appels, 2 sinasappels, 2 kiwi's en nog druiven, nectarines en wat we nog zo in huis hebben.Bij sommige mensen zit het shirt te strak bij het banken waardoor ze de borst niet raken en techniek verliezen. he Rene!!!

) en ben van maat 54 naar maat 58 overgestapt. De wedstrijd met dat groter shirt verliep uitstekend! Ik vind een ruimer shirt veel prettiger en voor mij werkt een erg strak zittend shirt niet.Ik eet wel goed hoor!
Veel eiwitten, waarschijnlijk te veel (alleen al zo'n 2 potten kwark, 2 Liter melk, mager vlees, vis, eieren enz.) Ik krijg echter teveel koolhydraten binnen, ik heb namelijk een fruitverslavingen eet zo'n 2 bananen, 2 appels, 2 sinasappels, 2 kiwi's en nog druiven, nectarines en wat we nog zo in huis hebben.
Cardio (fietsen en traplopen) doe ik puur voor mijn gezondheid om toch enigzins mobiel te blijven en niet dicht te slippen.
Als jij je goed voelt is dat toch prima
ook met een kleine 60kilo extra die je mee sleept.
) en ben niet anders gewend 
Tja, ik van kindsbeen af al een endomorf geweest (deftig woord voor dikkerd) en ben niet anders gewend
![]()