Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

:roflol: echt niet!
Sorry, maar dat vind ik iets voor hopeloze gevallen, mensen die doodziek zijn door hun overgewicht en op een andere manier niet kunnen afvallen.

Ik kan afvallen, geen enkel probleem!
Eetpatroon aanpassen en i.p.v. krachttraining volop aan de cardio!
Maar ik vind krachtsport nu nog veel te leuk en ondervind verder (nog) geen significant nadeel van mijn overgewicht.

Maar ik ga pitten, dat zou jou ook moeten doen...je hebt na een zware training immers je rust nodig! ;)

Vandaag lekkere training gedraaid.

KB 3x3 280. heb nog wat last van lies.
Bank druk 3x150 3x3 165
Deadliften 3x240 3x3 270

http://www.youtube.com/watch?v=IDvXF2sDcKU

Rinaldo was niet zo in vorm.
Mooie training!

Sorry, maar dat vind ik iets voor hopeloze gevallen, mensen die doodziek zijn door hun overgewicht en op een andere manier niet kunnen afvallen.

Ik kan afvallen, geen enkel probleem!
Eetpatroon aanpassen en i.p.v. krachttraining volop aan de cardio!
Maar ik vind krachtsport nu nog veel te leuk en ondervind verder (nog) geen significant nadeel van mijn overgewicht.
Ik hoop het voor je René, maar ik ben bang dat het je niet mee zou vallen hoor...
In tegenstelling tot jou, zou ik best wel wat kwijt willen, maar afvallen lukt me alleen goed als ik geen honger heb eigenlijk... :o

Ik hoop het voor je René, maar ik ben bang dat het je niet mee zou vallen hoor...
In tegenstelling tot jou, zou ik best wel wat kwijt willen, maar afvallen lukt me alleen goed als ik geen honger heb eigenlijk... :o

In 2003 ben ik van 160 naar 125 afgevallen...dat is 35kg.
Ik deed toen géén krachttraining, maar alle aandacht ging naar vetverbranding. Cardio was de slogan...crosstrainer, loopband, fietsen, wandelen, zwemmen. En ik at beduidend minder eiwitten dan tegenwoordig. Toen ik echter weer begon met gericht trainen op toename van spierkracht en ook de eiwittoename opschroefde kwam ik per jaar zo'n 10kg aan :o
Medeoorzaak is ook dat ik op mijn werk sinds enkele jaren geen lichamelijke inspanning meer heb...ik zit òf op de heftruck òf achter de pc.
Ik weet ben ervan overtuigd dat ik kan afvallen, als ik dat graag zou willen, maar dan krijg je weer het verhaal van de "priniple of specifity", ofwel train en eet doelgericht. :)

Misschien heb jij meer karakter dan mij (en heel veel anderen...) en kun je dat inderdaad, als je dat zou willen.
Maar ik wil het eerst nog zien!
Maar omdat jij graag dik bent zal ik dat dus voorlopig niet mee gaan maken... ;)

Zo dit gave log is inmiddels wel voldoende vervuilt denk ik.
Gelukkig is Ylke er zelf mee begonnen! :D

Rinaldo was niet zo in vorm.

Omstandigheden

beetje ziek en eigenwijs.
Had mijn kilo''s moeten aanpassen,weer een wijze les geleerd.

Volgende week beter!!!

Ylke en Wimwam wel goede training en mooie kilo''s laten zien.(stop die veer er wel ff in heren)

• Topic Starter Topic Starter
leuk filmpje weer Ylke, mooie kilo`s.
Het viel op dat je weer op de normale mannier gaat staan met buigen.( ivm je lies zeker ?)

Ook viel me iets op tijdens het DL. Je gaat goed staan( borst naar voren ) en dan zet je kracht. Dan gaat je kont naar achteren en is je basis houding minder zichtbaar aanwezig. Zie ik dat goed, of lijkt dat zo? Het lijkt ook dat je eerst je kont omhoog gooit. Ik weet dat film soms dingen anders lijken dan ze zijn. Als ik verkeert zie hoor ik het wel van je.

@ Riri, dank je wel.
@ wimsim, dat heb je goed gezien

Omstandigheden

beetje ziek en eigenwijs.
Had mijn kilo''s moeten aanpassen,weer een wijze les geleerd.

Volgende week beter!!!

Ylke en Wimwam wel goede training en mooie kilo''s laten zien.(stop die veer er wel ff in heren)

Wel goed dat je ziet wat er niet goed gegaan is. kijk nu al weer uit naar vrijdag.
Zo moeilijk is dat toch niet die veer!!!

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

leuk filmpje weer Ylke, mooie kilo`s.
Het viel op dat je weer op de normale mannier gaat staan met buigen.( ivm je lies zeker ?)

Ook viel me iets op tijdens het DL. Je gaat goed staan( borst naar voren ) en dan zet je kracht. Dan gaat je kont naar achteren en is je basis houding minder zichtbaar aanwezig. Zie ik dat goed, of lijkt dat zo? Het lijkt ook dat je eerst je kont omhoog gooit. Ik weet dat film soms dingen anders lijken dan ze zijn. Als ik verkeert zie hoor ik het wel van je.

Jij ziet ook alles he. Wat ga jij banken volgende week Wim?

Jij ziet ook alles he. Wat ga jij banken volgende week Wim?[/QUOTE]

Ik zie niet alles maar dat is toch de functie van het filmen, het zien wat we beter kunnen doen. Ik gun jouw de groei in kilo`s, das positief!:p

Mijn doel is : 3x3x150, alles extra dat ga ik drukken. Dus misschien wel een setje met 155.
Maandag avond weten we het. Ik ben er mentaal iig mee bezig en heb er zin in.:D

Laatst bewerkt:
Jij ziet ook alles he. Wat ga jij banken volgende week Wim?

Mijn doel is : 3x3x150, alles extra dat ga ik drukken. Dus misschien wel een setje met 155.
Maandag avond weten we het. Ik ben er mentaal iig mee bezig en heb er zin in.:D[/QUOTE]

Hoe ging het banken gister??

Leuk logje!!! ;)

Hoe ging het banken gister??[/QUOTE]

Ja Wim vertel eens!!!! :roflol:

Hoe ging het banken gister??[/QUOTE]

Haha lul met vingers!
Mijn training ging klote!
BP: 3x8x70,90x3,110x3,130x3,150x3,150x2 (+1 met hulp van Riri ),150x1 (+ 3 met hulp van Riri ).
De rest ga ik niet opschrijven ik was er goed ziek van,niet wat ik had verwacht. Veel spierpijn overal, rug,borst,benen,schouders en traps.
Ik kan niks de schuld geven van mijn training omdat ik niet gewerkt heb rust gehad, goed gegeten. Dus voor mij een raadsel

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Hoe ging het banken gister??

Ja Wim vertel eens!!!! :roflol:[/QUOTE]

HOMO

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.violentheropowerlifting.com/

Omstandingheden denk ik

In 2003 ben ik van 160 naar 125 afgevallen...dat is 35kg.
Ik deed toen géén krachttraining, maar alle aandacht ging naar vetverbranding. Cardio was de slogan...crosstrainer, loopband, fietsen, wandelen, zwemmen. En ik at beduidend minder eiwitten dan tegenwoordig. Toen ik echter weer begon met gericht trainen op toename van spierkracht en ook de eiwittoename opschroefde kwam ik per jaar zo'n 10kg aan :o
Medeoorzaak is ook dat ik op mijn werk sinds enkele jaren geen lichamelijke inspanning meer heb...ik zit òf op de heftruck òf achter de pc.
Ik weet ben ervan overtuigd dat ik kan afvallen, als ik dat graag zou willen, maar dan krijg je weer het verhaal van de "priniple of specifity", ofwel train en eet doelgericht. :)

Waarom dan weer geen krachttraining? Je kan toch beiden? Dieet opstellen, blijven trainen, cardio toevoegen. Piece of cake, met wat wilskracht. Maar ik zie het nut niet om te stoppen met krachttraining als je wilt afvallen...

Waarom dan weer geen krachttraining? Je kan toch beiden? Dieet opstellen, blijven trainen, cardio toevoegen. Piece of cake, met wat wilskracht. Maar ik zie het nut niet om te stoppen met krachttraining als je wilt afvallen...

Aangezien dit het log van Ylke, Riri en Wimsim is wil ik dit niet langer "vervuilen" met reacties die over mij gaan...ik reageer in mijn eigen log hierop, O.K? :)

Terug
Naar boven