Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

Hoop dat je geen blijvende hinder zult ondervinden van je onderarm...zou erg jammer zijn zo kort voor een WK.
De squats lijken me overigens niet op diepte, of hoef je bij de WPF niet dieper dan paralel te zakken?

In elk geval suc6 verder met je voorbereiding, hoop dat je je doelstellingen zult bereiken en heel zult blijven! :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoop dat je geen blijvende hinder zult ondervinden van je onderarm...zou erg jammer zijn zo kort voor een WK.
De squats lijken me overigens niet op diepte, of hoef je bij de WPF niet dieper dan paralel te zakken?

In elk geval suc6 verder met je voorbereiding, hoop dat je je doelstellingen zult bereiken en heel zult blijven! :)

Nee bij de WPF hoef je maar een cm of 5 te zakken. Dan wordt de beurt goed gekeurt.
Zelfde geld voor bankdrukken en DL 5 cm is voldoende

Nee bij de WPF hoef je maar een cm of 5 te zakken. Dan wordt de beurt goed gekeurt.
Zelfde geld voor bankdrukken en DL 5 cm is voldoende

Bedankt voor je heldere toelichting Wim!
Regels verschillen in federaties nogal, maar ik begrijp al dat ik geen "domme" vragen mag stellen. :rolleyes:

Soms en ik benadruk "soms" lijkt het er wel eens op dat er op dit forum alleen filmpjes worden geplaatst om op anderen indruk te willen maken en veren in de kont gestopt te krijgen. Want daar kicken we met zijn allen op...het lijkt "soms" wel alsof we van complimentjes "opgewonden" raken en als dan iemand een vraag steld of wellicht gerechtvaardigde kritiek uit zijn we heel snel op onze tenen getrapt heb ik het idee. En dat vind ik best wel jammer :(
Want als je doet loggen of een filmpje doet plaatsen kun je feedback verwachten, en als je daar moeite mee hebt, kun je beter niet loggen lijkt me, toch?

Maar goed...met dit commentaar zal ik wel al weer tegen "heilige huisjes" van bepaalde personen aanschoppen...maar ik vind dat we op een respectvolle manier een vraag mogen stellen of een kritische kanttekening mogen plaatsen, zonder onderscheids des persoons hierin te maken. Het is overigens verder nooit mijn intentie om iemand te beledigen of voor schut te zetten.

Nogmaals suc6 verder met het bereiken van jullie doelstellingen! :)

als je het wedstrijdregelement leest moeten de squats op zelfde diepte als ipf gedaan worden dus door de haak. en ja ieder heeft z,n eigen strategie training is training en wedstrijd is wedstrijd ;)

als je het wedstrijdregelement leest moeten de squats op zelfde diepte als ipf gedaan worden dus door de haak. en ja ieder heeft z,n eigen strategie training is training en wedstrijd is wedstrijd ;)

Als ik het wedstrijdreglement van iedere powerliftbond zou moeten lezen had ik wat te doen...ik heb al de handen vol aan die van mijn eigen bond ;)
Ik heb ook helemaal geen kritiek uitgeoefend op de "strategie"...ik constateerde slechts iets en stelde een vraag, niet meer en niet minder dus :dunno:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je heldere toelichting Wim!
Regels verschillen in federaties nogal, maar ik begrijp al dat ik geen "domme" vragen mag stellen. :rolleyes:

Soms en ik benadruk "soms" lijkt het er wel eens op dat er op dit forum alleen filmpjes worden geplaatst om op anderen indruk te willen maken en veren in de kont gestopt te krijgen. Want daar kicken we met zijn allen op...het lijkt "soms" wel alsof we van complimentjes "opgewonden" raken en als dan iemand een vraag steld of wellicht gerechtvaardigde kritiek uit zijn we heel snel op onze tenen getrapt heb ik het idee. En dat vind ik best wel jammer :(
Want als je doet loggen of een filmpje doet plaatsen kun je feedback verwachten, en als je daar moeite mee hebt, kun je beter niet loggen lijkt me, toch?

Maar goed...met dit commentaar zal ik wel al weer tegen "heilige huisjes" van bepaalde personen aanschoppen...maar ik vind dat we op een respectvolle manier een vraag mogen stellen of een kritische kanttekening mogen plaatsen, zonder onderscheids des persoons hierin te maken. Het is overigens verder nooit mijn intentie om iemand te beledigen of voor schut te zetten.

Nogmaals suc6 verder met het bereiken van jullie doelstellingen! :)

He rene

Soms lijkt het dat je gewoon wilt reageren gewoon omdat je wilt loggen. Maar goed, zo kennen we je ook en dat geeft helemaal niet.
Waarom stel je niet de vraag ''hoe het komt dat ik niet op diepte zit" je vraagt namelijk naar regelementen dat is geen feetback.
Vind je dat ik filmpjes er op zet omdat ik een veer in mijn reed wil? of dat ik daar opgewonden van raak dan?

He rene

Soms lijkt het dat je gewoon wilt reageren gewoon omdat je wilt loggen. Maar goed, zo kennen we je ook en dat geeft helemaal niet.
Waarom stel je niet de vraag ''hoe het komt dat ik niet op diepte zit" je vraagt namelijk naar regelementen dat is geen feetback.
Vind je dat ik filmpjes er op zet omdat ik een veer in mijn reed wil? of dat ik daar opgewonden van raak dan?

He Ylke,

Ik zou verder niet weten waarvan je opgewonden raakt (en ik hoef het ook niet te weten, het is maar een "zegswijze"). Ik zou verder ook niet jouw beweegreden weten waarom je een filmpje plaatst. Maar hoe komt het dan dat je niet op diepte zit? Nog altijd last van je blessure?

Laatst bewerkt:
He Ylke,

Ik zou verder niet weten waarvan je opgewonden raakt (en ik hoef het ook niet te weten, het is maar een "zegswijze"). Ik zou verder ook niet jouw beweegreden weten waarom je een filmpje plaatst. Maar hoe komt het dan dat je niet op diepte zit? Nog altijd last van je blessure?

Omdat hij op mijn manier buigt en dus voor 3 goede beurten gaat op het WK :p

Haha lekker interssant allemaal, ik steek mij energie wel in andere dingen!:)
Ik vind het totaal niet boeiend wat andere ( rene ) ervan vind!
Groeten

Omdat hij op mijn manier buigt en dus voor 3 goede beurten gaat op het WK :p

O.K...dan hopen we maar dat hij geen 4 beurten hoeft te buigen waarvan er dan 3 van worden afgekeurd zoals bij jou op het EK, of het NK waar je meen ik door het buigen nog uitbomde, toch? Eén zwaluw maakt nog geen zomer ;)

Jongens, het was gewoon een onschuldige vraag, niet meer en niet minder, en het gaat er verder ook helemaal niet om wat ik ervan vind of hoe ik erover denk. Maar ik laat het hier verder bij. Blijkbaar irriteer ik met mijn vraagstelling bepaalde mensen en dat is niet mijn bedoeling, en daarom zal ik verder niet meer reageren en zeg mijn abbo op dit log op. Het zou jammer zijn als we door zo'n akkefietje namelijk straks op eventuele wedstrijden om elkaar heen lopen. Ik wens jullie verder nogmaals oprecht suc6 en dat er PR's mogen sneuvelen :).

Ik deel mijn hang naar het ijzer al met jullie, en om mijn ervaringen te willen delen moeten we elkaar eerst wat beter leren kennen, en moet ik me er van vergewissen dat mijn vrouw niet meeleest. :D

• #1.000
beter dan de week ervoor,kom eens een keer mee met ons op vrijdag dan zie je hoe het gaat.

Ik draai het ff om, trainen jullie een keer met mij mee op bijvoorbeeld Di.
Ik heb moeite me aan te passen, beetje begrip hiervoor :o
Ohnee, jij traint met je meisje op Dinsdag, cardio was het niet?:D

Terug
Naar boven