MuscleMeat

De mannen uit Arnhem

Nu heb ik al die posts doorgelezen en nog zijn de 2 vragen die gesteld zijn niet beantwoord.
1. Hoe is het met je onderarm?
2. Waarom boog je niet op diepte?

Nu heb ik al die posts doorgelezen en nog zijn de 2 vragen die gesteld zijn niet beantwoord.
1. Hoe is het met je onderarm?
2. Waarom boog je niet op diepte?

Er is wat spierweefsel afgerafeld. doe even rusting aan doen met deadliften tot aan het wk, maar ik weet dat ik goed zit met mijn kilo's.
Ik zit niet op diepte omdat ik niet op diepte kom. heeft met techniek te maken (stand van voeten) maar vooral mentaal opzicht. Ik wil te gecontroleerd zakken waardoor de snelheid uit mijn beweging gaat dan word het moeilijk om op een goede diepte te komen.

He gijs ik heb gekeken naar de NK sterksteman. Het verbaaste me dat de techniek van het DL bij veel mannen erg onder de maat is. Jarno was technich goed waardoor hij ook het makkelijkste tilde. Word daar niet op getraind?

He gijs ik heb gekeken naar de NK sterksteman. Het verbaaste me dat de techniek van het DL bij veel mannen erg onder de maat is. Jarno was technich goed waardoor hij ook het makkelijkste tilde. Word daar niet op getraind?

Weinig sterkste man atleten hebben goede begeleiding waardoor ze verkeerd deadliften. Het maakt ze daarom ook niet vaak uit hoe het gewicht omhoog gaat als het maar omhoog gaat. :D

Weinig sterkste man atleten hebben goede begeleiding waardoor ze verkeerd deadliften. Het maakt ze daarom ook niet vaak uit hoe het gewicht omhoog gaat als het maar omhoog gaat. :D

ja dat ken ik bij mezelf ook. Je techniek zal altijd wat minder zijn als je super zware gewichten tilt. Als je je techniek in op orde hebt zal je makkelijker tillen en meer. Het risico dat je een blesure krijgt is minder. (tenzij je iets in je onderarm scheurt :eek:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.007
ja dat ken ik bij mezelf ook. Je techniek zal altijd wat minder zijn als je super zware gewichten tilt. Als je je techniek in op orde hebt zal je makkelijker tillen en meer. Het risico dat je een blesure krijgt is minder. (tenzij je iets in je onderarm scheurt :eek:)

Wil je soms weer een veer in je reet ofzo?:p

Ohww, ik snap het jij wil iedereen op het forum laten zien hoe het niet moet!Daarom film je!:D

:roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
  • #1.009
Daar blijf ik bij uit de buurt. Jij maakt mij te veel geuid bij het Squaten. Dan loop je al te bouten. Wij staan geregeld in jouw lucht dus daar waag ik me niet aan.
Hummer heeft ervaring, lees maar terug :P

Laatst bewerkt:

Daarom ben ik blij dat Wim me helpt met trainen hij leert me de goede techniek. En sinds hij me traint ben ik echt enorm vooruit gegaan.

Daarom ben ik blij dat Wim me helpt met trainen hij leert me de goede techniek. En sinds hij me traint ben ik echt enorm vooruit gegaan.

Ja das mooi. zou leuk zijn als je een keer mee komt trainen op vrijdag.Ik heb jou DL gezien en die vind ik erg goed.

Ja das mooi. zou leuk zijn als je een keer mee komt trainen op vrijdag.Ik heb jou DL gezien en die vind ik erg goed.

Ik heb volgende week vakantie dus dan kan ik vrijdag mee trainen. Moet alleen ff met Wim overleggen of het goed is dat ik dan Squat Bank en Deadlift op vrijdag doe. Want ik bank en squat nu op maandag en donderdag deadliften.
Dankje voor het compliment maar moet nog iets meer werken aan me start positie die is nog niet helemaal oke

Ik heb daar wel mijn theorie over. Veel jongens beginnen met sterkste man al op een heel hoog krachtniveau (aanleg) ze knallen er wat in worden helemaal sterk maar hebben nog wel zwakke punten. Om dan toch een zware compound te kunnen doen wordt er op een manier getild die de zwakte ontziet. Bv de lockout van de deadlift wordt opgelost door de bar op de benen te leggen en hem weer uit te squatten. Daarbij zie je ook wel omdat er geen grenzen worden gesteld aan de techniek dat je er natuurlijk verder geen werk van hoeft te maken en het dus ook ingeslepen gedrag wordt uiteindelijk. Een thighride zie ik trouwens niet noodzakelijkerwijs als een slechte techniek Ylke zolang de rug maar recht is. Sommigen zijn ook beter gebouwd voor sumo maar dat mag niet bij sterkste man dan krijg je op max ook wat lelijkere techniek te zien.

Bij mij is de lockout op bv max gewichten gewoon nog zwak.

Ik snap trouwens je punt van de squat wel, het is dus ook de relatie van het suit en de snelheid waarmee je dan moet durven zakken.

Lees wel eens mee, omdat hier interessante sterke trainingen gepost worden. maar begrijp eigenlijk die discussie die hoor voor plaats had niet zo. Iemand had toch ook gewoon een antwoord kunnen geven op de vraag die huggy stelde. Maar goed, op internet gelden blijkbaar andere waarden dan in real life.

Lees wel eens mee, omdat hier interessante sterke trainingen gepost worden. maar begrijp eigenlijk die discussie die hoor voor plaats had niet zo. Iemand had toch ook gewoon een antwoord kunnen geven op de vraag die huggy stelde. Maar goed, op internet gelden blijkbaar andere waarden dan in real life.

Karmawaardig! :thumbs:
Ik had een heel normale vraag op een respectvolle wijze gesteld aan Ylke...vervolgens gaan Wimsim en Wimwam zich ermee bemoeien :dunno: alsof ik met mijn vraag Ylke enorm beledigd had. Als Ylke aan mij het antwoord had gegeven wat hij aan G-Men heeft gegeven, was de hele discussie overbodig geweest. Jammer...maar wel leuk dat we nu toch alsnog een antwoord hebben op mijn vragen...als ik in de toekomst vragen heb, stuur ik gewoon een pm naar G-men, want ik "durf" aan deze heren zelf niets meer te vragen...;)

Karmawaardig! :thumbs:
Ik had een heel normale vraag op een respectvolle wijze gesteld aan Ylke...vervolgens gaan Wimsim en Wimwam zich ermee bemoeien :dunno: alsof ik met mijn vraag Ylke enorm beledigd had. Als Ylke aan mij het antwoord had gegeven wat hij aan G-Men heeft gegeven, was de hele discussie overbodig geweest. Jammer...maar wel leuk dat we nu toch alsnog een antwoord hebben op mijn vragen...als ik in de toekomst vragen heb, stuur ik gewoon een pm naar G-men, want ik "durf" aan deze heren zelf niets meer te vragen...;)

Met alle respect!!!!! Word jij niet heel moe van je zelf? ten eerste ben jij een bankdrukker die niet niet eens durft te kniebuigen en smoesjes verzint om dit niet te doen, ten tweede had je belooft om niet op dit log te gaan zitten. ga aub op je eigen log zitten daar kun je je eigen
vragen stellen. Dat voorkomt ook deze discussies je weet het woon niet wat je oproept bij iemand. dus niet Karmawaardig wat mij betreft!

Met alle respect!!!!! Word jij niet heel moe van je zelf? ten eerste ben jij een bankdrukker die niet niet eens durft te kniebuigen en smoesjes verzint om dit niet te doen, ten tweede had je belooft om niet op dit log te gaan zitten. ga aub op je eigen log zitten daar kun je je eigen vragen stellen. Dat voorkomt ook deze discussies je weet het woon niet wat je oproept bij iemand. dus niet Karmawaardig wat mij betreft!

Begrijp ik het goed? Omdat ik niet doe kniebuigen mag ik geen vragen stellen? :eek: Dat is dus jouw logica? :eek::eek:

Ik hoef verder geen smoes te verzinnen, ik beschouw buigen voor mijn doelstelling niet als persé noodzakelijk en ik heb ook niet de intenties om powerliftwedstrijden te gaan doen. Ik doe wat ik leuk vind en druk ook zonder te buigen, meer dan menig sterke buiger. Maar wat een doodgewone vraag bij jou niet al zo kan oproepen...je bent snel geïrriteerd, hoe komt dat...mja...ik heb zo'n vermoeden :rolleyes:?

Ik kan me dan ook wel voorstellen waarom ik bij jou bepaalde irritaties oproep hoor :p Wil je erover praten? Dat mag ook wel in een persoonlijke berichtje en je hebt ook nog mijn emailadres (rene.hamers@live.nl).
Maar goed ik had inderdaad beloofd om niet meer te reageren, en zal je verzoek bij deze honoreren :).

Laatst bewerkt:
Jij kunt geen vermoeden hebben omdat jij gewoon niet door hebt dat heel wat mensen je irritant vinden en daar ben ik er een van. Ik neem het je ook niet kwalijk omdat je niets kan veranderen als je het niet erkent.

Ben dan wel blij dat je dit log laat rusten, bedankt

Jij kunt geen vermoeden hebben omdat jij gewoon niet door hebt dat heel wat mensen je irritant vinden en daar ben ik er een van. Ik neem het je ook niet kwalijk omdat je niets kan veranderen als je het niet erkent.

Laatste opmerking...als mensen mij irritant vinden, zegt dat meer over hen dan over mij :p...(overigens zijn er ook een heleboel mensen - getuige het aantal persoonlijke berichten wat ik heb gekregen n.a.v. deze discussie - die jouw gedrag op zijn zachtst gezegd opmerkelijk vinden en menen dat je last hebt van "divagedrag").

Het is overigens niet mijn intentie om iemand te irriteren...ik begrijp ook niet zo goed waarom een vraag van mij irritatie oproept, en als G-men diezelfde vraag steld een uitvoerig antwoord krijgt :dunno: Maar goed, het boeit me verder ook niet meer...hou je taai!

Laatst bewerkt:
  • #1.020

+1

helemaal mee eens :exactly:

Haha Ylke! DIVA!!

Terug
Naar boven