- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu heb ik al die posts doorgelezen en nog zijn de 2 vragen die gesteld zijn niet beantwoord.
1. Hoe is het met je onderarm?
2. Waarom boog je niet op diepte?
He gijs ik heb gekeken naar de NK sterksteman. Het verbaaste me dat de techniek van het DL bij veel mannen erg onder de maat is. Jarno was technich goed waardoor hij ook het makkelijkste tilde. Word daar niet op getraind?

Weinig sterkste man atleten hebben goede begeleiding waardoor ze verkeerd deadliften. Het maakt ze daarom ook niet vaak uit hoe het gewicht omhoog gaat als het maar omhoog gaat.![]()
)ja dat ken ik bij mezelf ook. Je techniek zal altijd wat minder zijn als je super zware gewichten tilt. Als je je techniek in op orde hebt zal je makkelijker tillen en meer. Het risico dat je een blesure krijgt is minder. (tenzij je iets in je onderarm scheurt)

Wil je soms weer een veer in je reet ofzo?
Ohww, ik snap het jij wil iedereen op het forum laten zien hoe het niet moet!Daarom film je!
![]()
au!!!!ja dat ken ik bij mezelf ook. Je techniek zal altijd wat minder zijn als je super zware gewichten tilt. Als je je techniek in op orde hebt zal je makkelijker tillen en meer. Het risico dat je een blesure krijgt is minder. (tenzij je iets in je onderarm scheurt)
Daarom ben ik blij dat Wim me helpt met trainen hij leert me de goede techniek. En sinds hij me traint ben ik echt enorm vooruit gegaan.
Ja das mooi. zou leuk zijn als je een keer mee komt trainen op vrijdag.Ik heb jou DL gezien en die vind ik erg goed.
He gijs ik heb gekeken naar de NK sterksteman. Het verbaaste me dat de techniek van het DL bij veel mannen erg onder de maat is. Jarno was technich goed waardoor hij ook het makkelijkste tilde. Word daar niet op getraind?
Lees wel eens mee, omdat hier interessante sterke trainingen gepost worden. maar begrijp eigenlijk die discussie die hoor voor plaats had niet zo. Iemand had toch ook gewoon een antwoord kunnen geven op de vraag die huggy stelde. Maar goed, op internet gelden blijkbaar andere waarden dan in real life.
alsof ik met mijn vraag Ylke enorm beledigd had. Als Ylke aan mij het antwoord had gegeven wat hij aan G-Men heeft gegeven, was de hele discussie overbodig geweest. Jammer...maar wel leuk dat we nu toch alsnog een antwoord hebben op mijn vragen...als ik in de toekomst vragen heb, stuur ik gewoon een pm naar G-men, want ik "durf" aan deze heren zelf niets meer te vragen...
Karmawaardig!
Ik had een heel normale vraag op een respectvolle wijze gesteld aan Ylke...vervolgens gaan Wimsim en Wimwam zich ermee bemoeienalsof ik met mijn vraag Ylke enorm beledigd had. Als Ylke aan mij het antwoord had gegeven wat hij aan G-Men heeft gegeven, was de hele discussie overbodig geweest. Jammer...maar wel leuk dat we nu toch alsnog een antwoord hebben op mijn vragen...als ik in de toekomst vragen heb, stuur ik gewoon een pm naar G-men, want ik "durf" aan deze heren zelf niets meer te vragen...
![]()
vragen stellen. Dat voorkomt ook deze discussies je weet het woon niet wat je oproept bij iemand. dus niet Karmawaardig wat mij betreft!
Met alle respect!!!!! Word jij niet heel moe van je zelf? ten eerste ben jij een bankdrukker die niet niet eens durft te kniebuigen en smoesjes verzint om dit niet te doen, ten tweede had je belooft om niet op dit log te gaan zitten. ga aub op je eigen log zitten daar kun je je eigen vragen stellen. Dat voorkomt ook deze discussies je weet het woon niet wat je oproept bij iemand. dus niet Karmawaardig wat mij betreft!
Dat is dus jouw logica? 

?
Wil je erover praten? Dat mag ook wel in een persoonlijke berichtje en je hebt ook nog mijn emailadres (rene.hamers@live.nl).
.Jij kunt geen vermoeden hebben omdat jij gewoon niet door hebt dat heel wat mensen je irritant vinden en daar ben ik er een van. Ik neem het je ook niet kwalijk omdat je niets kan veranderen als je het niet erkent.
Ben dan wel blij dat je dit log laat rusten, bedankt
...(overigens zijn er ook een heleboel mensen - getuige het aantal persoonlijke berichten wat ik heb gekregen n.a.v. deze discussie - die jouw gedrag op zijn zachtst gezegd opmerkelijk vinden en menen dat je last hebt van "divagedrag").
Maar goed, het boeit me verder ook niet meer...hou je taai!Jij kunt geen vermoeden hebben omdat jij gewoon niet door hebt dat heel wat mensen je irritant vinden en daar ben ik er een van. Ik neem het je ook niet kwalijk omdat je niets kan veranderen als je het niet erkent.
Ben dan wel blij dat je dit log laat rusten, bedankt