GZHN
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb nu in me schema toegevoegd dat ik bij dag 2 en dag 3 6 squats doe.
dat is dus 12 setjes squat per week!
even kijken of deze high volume training voor benen zal helpen voor huge ass quads!
haha
hoe weetje dat ik Oguzhan heet?
Nu heb ik dus spierpijn in me hele rug en beetje in me biceps.
me borst training is eigenlijk woensdag avond.
maar nu wil ik eigenlijk vanavond wel trainen, is dat wel verstandig?
.De vraag is wanneer je laatst borst (en biceps, triceps, schouders) en hoeveel volume je hebt gehanteerd of je tot failure bent gegaan, hoeveel volledige rustdagen ertussen zitten?
maw, je moet zelf weten of het kan of niet.
Als je toch denkt dat je vandaag kan gaan, zal je meteen merken bij de eerste oefening of je beter doet dan de vorige keer.
Indien niet, keer je beter terug naar huis en kom je morgen terug.
maar heb je dumbbells met halve kilo's dan? Bij ons is dat alleen 8/10/12/14 enz zegmaar. goede dipsmaar heb je dumbbells met halve kilo's dan? Bij ons is dat alleen 8/10/12/14 enz zegmaar.
Als je spierpijn hebt kun je beter die spiergroep nog niet trainen maar als ik een warming up doe is mijn spierpijn meteen weg. En dan gaan spieren die je een beetje meepakt (bijv triceps bij borst) wel goed mee zegmaar.
maar die contragewicht is niet gewicht erbij he, maar een assist gewicht, daar zet je dan je knieen op en die helpt je als je weer omhoog komt! dus hoe hoger de kilo's bij het contragewicht hoe lichter het dippen.

hey man, leuk logje!
dit is al de zoveelste keer dat ik het check, dus ff een reactie
keep up the good work.
p.s. altijd leuk boven de 100 squatten.
zijn je squats full? dus onder de 90graden hoek?
je 1rm komt dan op +- 115 kg
trouwens een handige calculator om je 1rm te berekenen
http://www.nsca-lift.org/fly solo program/onearm.asp
Cya