XXL Nutrition

de Paljas log

Bezoekers in dit topic

Code:
FRONTSQUAT                 5x  5x 89.8kg
MILITARY PRESS             6x  2x 56.0kg
INCLINE DB PRESS           5x 10x 28.0kg
BB ROW                     5x  4x 66.0kg
SINGLE LEGGED CALVE RAISE  4x 15x  9.0kg
TRICEPS EXTENSION          4x  8x 40.5kg
 
Code:
FRONTSQUAT                 6x  2x 86.0kg
MILITARY PRESS             5x  5x 61.0kg
INCLINE DB PRESS           5x  4x 26.0kg
BB ROW                     5x 10x 73.5kg
SINGLE LEGGED CALVE RAISE  4x 15x  9.0kg
DUMBBELL CURL              4x 10x 23.0kg

MP door het gaatje, laatste rep van laatste set was meer pushpress moet ik toegeven. Op naar die 1x 74kg.
 
Ik vind het helemaal mooi :)
 
Plaatjes zijn altijd goed heb ik ergens gehoord:

Capture.JPG
 
met een 5x5x61 is die single met 74 al wel heel kort in de buurt denk ik, maar het blijft een ohp natuurlijk dus voor de zekerheid nog even door investeren
 
met een 5x5x61 is die single met 74 al wel heel kort in de buurt denk ik, maar het blijft een ohp natuurlijk dus voor de zekerheid nog even door investeren
Zeker. We gaan het schema uitzingen en kijken waar het schip strandt!
 
Code:
FRONTSQUAT         4x  4x 95.0kg
OVERHEAD PRESS     6x  2x 57.5kg (deload)
INCLINE DB PRESS   4x  8x 32.0kg
BB ROW             5x  4x 65.0kg (deload)
LEG EXTENSION      4x 15x 95.0kg
TRICEPS EXTENSION  4x  8x 40.0kg
So far so good.
 
Good so far.
 
Track je al je oefeningen zo?
 
Ik vind het knap hoe jullie zo door alle permutaties van 3 woorden heen werken, goed bezig mannen!
Track je al je oefeningen zo?
Wat bedoel je precies? Schema houd ik bij in Google Spreadsheets. Daar heb je de vrijheid zo op te stellen als je zelf wilt, en kan ik makkelijk bij vanaf mijn telefoon tijdens trainen. En als het daar dan toch in staat kan je Google ook gelijk leuke plaatjes laten maken. Was op zich ook wel inzichtelijk, zo zag ik dat de helling van de DBB en BBR stijler is dan die van de andere twee hoofdoefeningen. Dat merk ik nu ook; begon eigenlijk te licht en dreig te zwaar te eindigen. Moest wat creatief zijn om dat het anders niet lekker uitkwam met beschikbare dumbbells, niet helemaal goed uitgepakt met het doortrekken van RSR maar we zetten stug door.

Verder heb ik de meeste tijd van mijn sportjaren of hetzelfde schema gedaan, of gefreewheeled. Ik ben er een tijd geleden achter gekomen dat een doel voor ogen hebben wel een stuk beter werkt op vele manieren. En als mijn werk/omstandigheden er de gelegenheid toe geven, en ik de tijd neem om iets op te zetten, en ik ook iets leuks vind, dan draai ik weer eens wat in elkaar. Beste niet langer dan 2 maanden.
 
Ja. Zo met grafieken enzo dus ja ;)
 
Ja. Zo met grafieken enzo dus ja ;)
He maar jij doet toch ook netjes schema in Excel of iets dergelijks? Die plaatjes van jou heb je ook niet met de hand getekend zeker ;).
 
He maar jij doet toch ook netjes schema in Excel of iets dergelijks? Die plaatjes van jou heb je ook niet met de hand getekend zeker ;).

True. Maar grafieken enzo heb ik niet :) Enkel een template om in te copy/pasten. En een sheet met alle berekeningen voor de komende 3 weken.
 
Ja op die fiets. In mijn schema staan de oefeningen mooi bij elkaar dus was een plaatje zo gemaakt van het hele programma. Maar nee dus, niet al mijn training zijn zo gepland ;). Is ook wat overdreven maar door zo mee bezig te zijn geeft ook weer wat focus / stok achter de deur.
 
Code:
FRONTSQUAT                 6x        2x 86.0kg
OVERHEAD PRESS             4x        4x 63.5kg
INCLINE DB PRESS           5x        4x 28.0kg
BB ROW                     5x 6,8,8,8,8 81.0kg
SINGLE LEGGED CALVE RAISE  4x       15x  9.0kg
DUMBBELL CURL              4x       10x 23.0kg
BB row viel tegen, de 8-reppers waren eigenlijk 6+2 en de uitvoering zal ook wel te wensen hebben overgelaten, te koppig om gewicht terug te leggen dus doorheen geramd. Overhead presses waren ook door het gaatje.. laatste reps meer pushpress dan overhead.
 
Back
Naar boven