- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FRONTSQUAT 6x 2x 86.0kg
MILITARY PRESS 5x 5x 61.0kg
INCLINE DB PRESS 5x 4x 26.0kg
BB ROW 5x 10x 73.5kg
SINGLE LEGGED CALVE RAISE 4x 15x 9.0kg
DUMBBELL CURL 4x 10x 23.0kg
Ah dankje, zo ziet het er al iets minder zielig uit dan aaneengesloten logs zonder commentaar ertussen
.Hmmm ik ga mijn weekend weer heel zielig in.Ah dankje, zo ziet het er al iets minder zielig uit dan aaneengesloten logs zonder commentaar ertussen.

Ik heb zojuist je commentless streak doorbroken!
Zeker. We gaan het schema uitzingen en kijken waar het schip strandt!met een 5x5x61 is die single met 74 al wel heel kort in de buurt denk ik, maar het blijft een ohp natuurlijk dus voor de zekerheid nog even door investeren
Wat bedoel je precies? Schema houd ik bij in Google Spreadsheets. Daar heb je de vrijheid zo op te stellen als je zelf wilt, en kan ik makkelijk bij vanaf mijn telefoon tijdens trainen. En als het daar dan toch in staat kan je Google ook gelijk leuke plaatjes laten maken. Was op zich ook wel inzichtelijk, zo zag ik dat de helling van de DBB en BBR stijler is dan die van de andere twee hoofdoefeningen. Dat merk ik nu ook; begon eigenlijk te licht en dreig te zwaar te eindigen. Moest wat creatief zijn om dat het anders niet lekker uitkwam met beschikbare dumbbells, niet helemaal goed uitgepakt met het doortrekken van RSR maar we zetten stug door.
He maar jij doet toch ook netjes schema in Excel of iets dergelijks? Die plaatjes van jou heb je ook niet met de hand getekend zeker
.He maar jij doet toch ook netjes schema in Excel of iets dergelijks? Die plaatjes van jou heb je ook niet met de hand getekend zeker.
Enkel een template om in te copy/pasten. En een sheet met alle berekeningen voor de komende 3 weken.
. Is ook wat overdreven maar door zo mee bezig te zijn geeft ook weer wat focus / stok achter de deur.FRONTSQUAT 6x 2x 86.0kg
OVERHEAD PRESS 4x 4x 63.5kg
INCLINE DB PRESS 5x 4x 28.0kg
BB ROW 5x 6,8,8,8,8 81.0kg
SINGLE LEGGED CALVE RAISE 4x 15x 9.0kg
DUMBBELL CURL 4x 10x 23.0kg