MuscleMeat

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Gaat goed heren. Afgezien van mijn heupprobleempje. Gister mijn bestaande DL-PR getild, bijna 2x, helaas niet niet. Zou in de MRI gekropen zijn afgelopen vrijdag, maar ik was te laat voor de punctie (stond verwarrend aangegeven op de afspraakbevestiging, ik was woedend). Nu sta ik weer op de wachtlijst.

• Like
Waarderingen: 515
Nou lekker dan weer..... gaat dus weer ff duren dan, klote voor je bro :(

• #2.483
Och, ik leef nog, en ik kan nog redelijk door trainen. Ik denk alleen dat ik de verzekering even ga bellen om te kijken of ik niet ergens anders in het land eerder terecht kan.

misschien moet je ook belg worden ;)
nee , effe serieus , wel klote voor je
maar je zegt het al zelf , je leeft nog

Haha, idd seg ... een wachtlijst voor een MRI, het moet niet gekker worden :p
Tja, normaal moet je een uurtje ofzo op voorhand daar zijn, voor inspuiten van één
of andere vloeistof dacht ik hé.

Nu ja, zuur voor je, dat wel.

• #2.486
Haha, idd seg ... een wachtlijst voor een MRI, het moet niet gekker worden :p
Tja, normaal moet je een uurtje ofzo op voorhand daar zijn, voor inspuiten van één
of andere vloeistof dacht ik hé.

Nu ja, zuur voor je, dat wel.
Contrastvloeistof inderdaad. Dat was ook het probleem. Er stond op de afspraakbevestiging: 5 minuten vantevoren aanwezig zijn, voor MRI 10 minuten. Dus ik denk die brief is een algemene brief voor meerdere type afspraken. Verder staat er: 11:15 voor een punctie, 12:00 voor een MRI, op twee regels direct na elkaar. Maar die eerste regel zat op de vouwstreep van de brief. Ik had te snel gelezen en waarschijnlijk gedacht, ik kom voor een MRI, niet voor een 'punctie' maar dat was dus die contrastvloeistof :mad:. Stom van mezelf, onhandig van de afdeling communicatie bij het ziekenhuis.

• #2.487
Gister een tweede rep gepakt op mijn deadlift PR (2x 188.5kg). Binnenkort PR proberen te verbreken.

de 200 bijt je bijna in je enkels kerel :D

RAWWWWRRRRRRR!!!! Go for it, beest!

lekker 2 x 188.5
de 200 gaat helemaal goedkomen

• #2.491
Hoe is het nu met je kerel? Ik mis je wel een beetje hoor op het forum :(

• #2.493
He Kwark. Ja ik ben er niet zo mee bezig als voorheen. Ik lees nog wel regelmatig, maar post vrij weinig. Ben nog wel lekker aan het trainen. Heb net weer een cycle afgerond, maar denk dat ik toch weer iets meer BB-style ga trainen. Ik zit te denken aan een 3-split.

He Kwark. Ja ik ben er niet zo mee bezig als voorheen. Ik lees nog wel regelmatig, maar post vrij weinig. Ben nog wel lekker aan het trainen. Heb net weer een cycle afgerond, maar denk dat ik toch weer iets meer BB-style ga trainen. Ik zit te denken aan een 3-split.

Zou leuk zijn man, je hebt er een geweldig fysiek voor vind ik! Succes man!

Ik ga deze stadsgenoot volgen. Las ergens dat je bezig met met Wendler, dus ik ga de afgelopen 20-30 pagina's ff op m`n gemakje doorlezen. Na het NL team uiteraard ;)

• #2.496
He.. is het slot eraf? [edit] Ja mag blijkbaar weer in posten. Inmiddels geen stadsgenoot meer.
Laatste log was -hier-, maar gestaakt wegens schouderblessure. Ik denk dat de boel wat versleten is, het ging niet weg, ben gestopt met benchpress en heb hem vervangen met incline benchpress na een rust periode, toen ik merkte dat ik daarbij geen last had van de schouder. Vandaar ook niet met het beloofde military press schema gestart.

Inmiddels weer een nieuw schemaatje opgesteld gebaseerd op RSR principes, eerste training zit erop. Mocht er interesse zijn zal ik het schemaatje eens posten. De MP zit er weer bij, maar de schouder zeurde wel wat, ik kijk het nog even aan en anders exit MP.

Laatst bewerkt:
Mooi om je weer terug te zien. Destijds volgde ik je al omdat je in hetzelfde jaar starte met een trainingslog en we dezelfde leeftijd hebben en je was sterker. :o
Nu niet meer zo lang wegblijven.

• #2.498
Mooi om je weer terug te zien. Destijds volgde ik je al omdat je in hetzelfde jaar starte met een trainingslog en we dezelfde leeftijd hebben en je was sterker. :o
Nu niet meer zo lang wegblijven.
He Chick ja die ken ik nog wel! Ik moest even detectiveje spelen met forum functies maar je transformatie stond netjes in de boeken ;). Nu kunnen we elkaar niet zo goed meer vergelijken want ik zie dat je allerlei excentrieke oefeningen doet als zwaaien met knuppels. Die fase ben ik nog niet in beland!

Dag 1.1 van het nieuwe schema (opwarmfase):
Code:
FRONTSQUAT        6x  2x   85kg
MILITARY PRESS    6x  2x 57.5kg
INCLINE DB PRESS  5x  4x   26kg
BB ROW            5x  4x   65kg
LEG EXTENSION     4x 15x   95kg
DUMBBELL CURL     4x 10x   20kg

Laatst bewerkt:
Is die dumbbell row niet erg licht?

Terug
Naar boven