Ik zat meer te denken dat wanneer een vrouw zegt: 'ik wil je niet dat je in mij klaarkomt', je kunt zeggen: 'technisch gezien ben ik dat ook niet'.
Hah! Zo ken ik je weer!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat meer te denken dat wanneer een vrouw zegt: 'ik wil je niet dat je in mij klaarkomt', je kunt zeggen: 'technisch gezien ben ik dat ook niet'.
Wil je als vrouw Anavar gebruiken, kijk dan eerst even deze video!
Helemaal mee eens, die rauwe stem die sommige vrouwen van het roken en de alcohol krijgen is echt een no go.Je kunt dat beter hebben, dan zware stem van roken en sterke drank. Ook al valt het bij haar best mee
Helemaal mee eens, die rauwe stem die sommige vrouwen van het roken en de alcohol krijgen is echt een no go.
Goede vraag, wil ik ook wel eens weten.
Nee totaal niet voor mezelf, ik ben geen vrouw.Zijn maar weinig vrouwe hier die je liken of reageren, of is het eigenlijk voor jezelf ?
Haha is zijn geheime bibliotheek 🤓Zijn maar weinig vrouwe hier die je liken of reageren, of is het eigenlijk voor jezelf ?
Is ook echt geheim he
Dit is waarschijnlijk een verlengstuk van het geile hanenhok voor @K82 .Zijn maar weinig vrouwe hier die je liken of reageren, of is het eigenlijk voor jezelf ?