Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

welke dips?

Thanks man! Het is wel heel geleidelijk gegaan.. sinds Front Squats mijn 1e oefening is op LB dagen en ik altijd max en daarna reps maak met semi max gaat het hard. Lukt niet altijd, vorige week de 130 nog gefaald maar het gaat goed. De progressie qua singles zal nu wel gaan stagneren maar ik vind het echt een leuke oef om te doen.. dat helpt ook130 front squat? Je zat laatst nog met 100 kg te klooien..snoeiharde progressie op de fsq man.
Zeker doen! Je gaat stukEpic chins, interessant die crosstrainer. Ook is proberen.

Hahaha ik hoop het man! Allemaal leuk en aardig dikke FS en chins maar wat boeit het als ik geen 90 steen op 1.44 kan leggenGoede front squat, die 90 steen moet door het dak binnekort. Ook dik chin volume, wat dacht je..na de 100 reps chins hebben m'n lats nog niet genoeg gehad...laat ik nog maar 40 reps pull downs er bij doen? MafKEES
![]()
zondag gaat de dag worden, it must!
maar die liggen nog mijlen ver achter130 front squat? Je zat laatst nog met 100 kg te klooien..snoeiharde progressie op de fsq man.