MuscleMeat

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

jooooooooooooo dat wordt 16:15-17:30 in the black hardcore :rocker:

Zit hier op m'n werk aantal KM's van Almere strand af, volgens weeronline wordt het exact hetzelfde zaterdag als vandaag. Grauwe lucht en af en toe wat kortstondige plensen dus.

Btw, wil jou weleens in RL zien Mike. :D

Als je een klein k*tventje van 45kg ziet stuiteren in Black, dan moet je mij even aanspreken :D

Ik hoop niet dat het hetzelfde weer wordt als een paar jaar geleden op dance valley.
Ik heb geen zin om weer dat gezeik te hebben met regen enzo :(.

Een beetje regen vind ik niet erg, maar als daarna de zon maar weer komt.
Dus als het nou van 8 tot 11 regent, en daarna ****ing zonnig wordt, dan hoor je mij niet klagen :D:D:D.

Gelieve mij niet te verwarren met mr mike als je een ander klein k*tventje rond ziet stuiteren in black :p.

Tot zaterdag all!!

Black = 1 en al ecto. Dus de DBB-ers knallen er wel uit denk ik ;)

Knallen doen we zeker wel :D, eruit waarschijnlijk ook wel.

nog 1 dagje.... en dan kunnen we weer

Doen we nog ergens een meeting??

Als je een klein k*tventje van 45kg ziet stuiteren in Black, dan moet je mij even aanspreken :D

Van 2 meter trouwens ook :D

@Mike; goeie post wat betreft de tijden van de line up kerel.....lijkt erg op vorig jaar :D

Dat wordt sowieso 16:15 vooraan in de black

:hedbang:

Toch lijkt die silver industrial tent met Akira zo rond 22:00 ook wel brute shizzle........

En om 23:00 bij de main kijken naar het mooie vuurwerk en dan begint de speurtocht naar mn auto :roflol:

Dat zijn dus ook mijn plannen..

Vooraan staan met Angerfist, en afsluiten met dikke terror @ Akira. :hedbang:

de meeste gaan wel naar angerfist kijken miss kunnen we daar de meeting houden, samen los gaan :cool:

Tja, dan loop je elkaar altijd mis. De 1 zo waus als wat(Die Lange) en de ander vergeet de tijd en weet ik veel.

De Grootste kerels vooraan denk ik ? :P

Trouwens, iedereen van DBB lijkt vast knetterbreed tussen al die hopeloze lonsdaleridders dus ook universele hardcore-ecto's als mij :roflol:

Verdomme wat heb er zin in. Gisteren m'n helderheidssuiker getest, dus die voorpret heb ik al.

Ik ga vanavond laat nog ff winkelen. Ast goed is heb ik al wel vet goeie post gehad vandaag :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Gaan er nog mensen in hun zwembroek? Wel lekker snel droog als je nat regent?

Terug
Naar boven