XXL Nutrition

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Ik wil één kaartje graag, 70 euro. Gewoon pm'en.

kijk, ik wil de kaarten graag voor een schappelijke prijs weg doen.
maar uiteraard zijn er nog veel bekenden of vrienden van vrienden die ze ook graag willen hebben. zij hebben voorrang natuurlijk.

of ik moet een wel érg goed bod krijgen, haha

er wordt goed geboden op marktplaats 100€ per stuk al

Kaartjes in de pocket!
Beste feest van het jaar....

Als het goed is zijn hier de kaartjes ook binnen, heb ze zelf niet, maar een ander zou ze hebben :)

Ik en me vriendin hebben ook weer kaartjes.
Had ze om 18.15 besteld ofzo.
Keurig via de tel want via internet was toch een drama.

Tot v/d zomer :D

Een maat van mij kon nog maar 3 kaarte bestellen in plaats van de 4, omdat het uitverkocht scheen te zijn....

Dus mis ik nu mijn kaartje, iemand 1 over, hoor ik ut wel, PM. Bedankt

Jup; 5 mei is de laatste kans. Alle slimbo's die al kaarten hebben en opnieuw kaarten gaan bestellen onder dezelde naam/adres/rekeningnummer zijn de lul en zo komen er nóg meer kaarten vrij :D

gelukkig heb ik ze er al 2 :thumb:

Heb er net twee gescoord voor € 100,- euro. Hmmm missch proberen 5 mei kaarten te kopen :D

Heb er net twee gescoord voor € 100,- euro. Hmmm missch proberen 5 mei kaarten te kopen :D

Wat? :eek: hoe kom je nou weer aan 2 kaarten voor 100 euro? Dan heeft degene waarvan je ze hebt gekocht nog verlies gemaakt ook (ok, maar een paar euro.. maar toch..)

Wat? :eek: hoe kom je nou weer aan 2 kaarten voor 100 euro? Dan heeft degene waarvan je ze hebt gekocht nog verlies gemaakt ook (ok, maar een paar euro.. maar toch..)

€ 100,- euro per stuk tijger. Maar ja ik ben in ieder geval zeker van kaarten :cool:

Nog 3 weken mensen, ik heb er zin in :banana:

Anders ik wel, hell yeah.

Knallen! Misschien effe meeting houden?

_________________// :D

Ben benieuwd, weer voor de eerste keer naar een hardstyle/ hardcore feestje sinds.....mmmmhhh ff denken, hellraiser '96 alweer. Heb er wel zin an!!!

Terug
Naar boven