Til
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Niet best?
De verwachtingen zijn juist super: "weer of geen weer"![]()
Haha ja je hebt zo ook helemaal gelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet best?
De verwachtingen zijn juist super: "weer of geen weer"![]()

De t*ring, wat een lekker feestje. Dat heb ik echt gemist
Goed los gegaan op Angerfist & Day-Mar @ Black, en voor de rest overal wel rondgestuiterd.
Had gelukkig wat voedingsreepjes mee, want het vreten was niet te harden. ****ing koude hotdogs etc, troep.
Het was me trouwens niet gelukt om 16:15 vooraan te staan in Black, ****ing ecto invasie man![]()

Klopt, ik ben niet monogaam.En er liepen trouwens vet veel "politiewijven" man..............hele hordes ben ik tegengekomen?

en een gast in een strakke broek met monster benen.

Niemand gezien verder, heb veel bij Black gestaan vanaf half 5, daarvoor op Mainstage en op de Green area bij Techno. Daar stonden zeker weten de geilste moppies van heel het terrein.
Was een top feest! Veel hamburgers gevreten, maar goed, toen die gezakt waren heb ik ze gelijk maar aangesproken om in m'n energie te voorzien.
Eigenlijk weinig grote gasten gezien, op 2 na, 1 indo en een gast in een strakke broek met monster benen.
Ik had Aime eigenlijk wel willen zien, huge chick.![]()

was geweldig! 1 buitje gehad en voor de rest prima weer, heb leander112 nog voorbij zien schieten in de hardcore tent maar daarna niet meer gezien.
was zeker een geslaagde dag![]()
Nee een "wannabee"
Weinig grote kerels gezien eigenlijk![]()