AndroidHealthClinic

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Net wakker, miezert wat. Maar goed vanaf Weesp naar Almere Strand, kost me van deur tot deur nog 20 min. :cool:

Zit pasta als een gek te laden nu.

Het weer vandaag
Op steeds meer plaatsen beginnen buien te ontstaan, hier en daar is ook hagel gemeld en later kan het soms onweren. Lokaal valt veel neerslag, andere plaatsen zien de buien vooral voorbij trekken. Tussendoor is er ook ruimte voor af en toe zonneschijn. Bij een matige zuidwestelijke wind liggen de maxima tussen 18 en 20 graden.
Vanavond en vannacht houden de buien aan, maar morgen zijn er minder dan vandaag en wordt het iets warmer. Het kwik komt tussen 19 en 22 graden uit.

Succes!

was geweldig! 1 buitje gehad en voor de rest prima weer, heb leander112 nog voorbij zien schieten in de hardcore tent maar daarna niet meer gezien.

was zeker een geslaagde dag :)

De t*ring, wat een lekker feestje. Dat heb ik echt gemist :)
Goed los gegaan op Angerfist & Day-Mar @ Black, en voor de rest overal wel rondgestuiterd.

Had gelukkig wat voedingsreepjes mee, want het vreten was niet te harden. ****ing koude hotdogs etc, troep.
Het was me trouwens niet gelukt om 16:15 vooraan te staan in Black, ****ing ecto invasie man :roflol:

Ik kwam Hosper tegen op het laatst bij de mainstage !

En ook Aimee Molleman, die breder is dan ik :roflol:

:D:D:D:D

De t*ring, wat een lekker feestje. Dat heb ik echt gemist :)
Goed los gegaan op Angerfist & Day-Mar @ Black, en voor de rest overal wel rondgestuiterd.

Had gelukkig wat voedingsreepjes mee, want het vreten was niet te harden. ****ing koude hotdogs etc, troep.
Het was me trouwens niet gelukt om 16:15 vooraan te staan in Black, ****ing ecto invasie man :roflol:

En er liepen trouwens vet veel "politiewijven" man..............hele hordes ben ik tegengekomen?
En bij de foodtstands stond trouwens tussen alle bedorven voeding wel 1 goeie tent "Heinz Pasta's" ;)

Laatst bewerkt:
jaa was een mooi feesie, geluk gehad met het weer
het einde was meesterlijk, hulde aan the prophet

Niemand gezien verder, heb veel bij Black gestaan vanaf half 5, daarvoor op Mainstage en op de Green area bij Techno. Daar stonden zeker weten de geilste moppies van heel het terrein. :lick:

Was een top feest! Veel hamburgers gevreten, maar goed, toen die gezakt waren heb ik ze gelijk maar aangesproken om in m'n energie te voorzien. :P

Eigenlijk weinig grote gasten gezien, op 2 na, 1 indo en een gast in een strakke broek met monster benen.

Ik had Aime eigenlijk wel willen zien, huge chick. :D

heb niemand gezien maar was echt een super feest zo moet dat ook :D
ik heb toch wel genoten van die pizza's daar hoor :P

iemand nog leuke foto's van gister??

zal maar beginnen dan :D

4mwevs3.jpg

4zurqkk.jpg

Niemand gezien verder, heb veel bij Black gestaan vanaf half 5, daarvoor op Mainstage en op de Green area bij Techno. Daar stonden zeker weten de geilste moppies van heel het terrein. :lick:

Was een top feest! Veel hamburgers gevreten, maar goed, toen die gezakt waren heb ik ze gelijk maar aangesproken om in m'n energie te voorzien. :P

Eigenlijk weinig grote gasten gezien, op 2 na, 1 indo en een gast in een strakke broek met monster benen.

Ik had Aime eigenlijk wel willen zien, huge chick. :D

Ik heb toch aardig wat monsters voorbij zien komen, dat viel me echt op. Vroeger liepen op hardcore/style feestjes toch echt alleen maar van die graatmagere uitgemergelde speedfreaks rond.

Hee Marky, je hebt mij dus rond zien lopen :p

Aan het eind stonden er 2 indo's bij Mainstage. Aan de linkerkant. Stonden ook nog 2 blanken bij die aardig huge waren! 4 man in totaal ofzo.. Die kerel in dat strakke broekje heb ik ook gezien. Zo zou ik er dus nooit bij gaan lopen!

haha wtf :roflol: die kerel leek precies op jou en had ook een grote tattoo dat vond ik wel raar , maarja er loopt dus een look a like rond :D

Nee een "wannabee" :roflol:

Weinig grote kerels gezien eigenlijk :P

Terug
Naar boven