AndroidHealthClinic

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

en ik ben er door :D 4 kaartjes zijn besteld

Ik heb er ook 4 besteld! Moest er eigelijk 12 hebben!

Kan selectie niet verkrijgen, dit is mogelijk omdat het evenement is uitverkocht of omdat uw aanvraag hoger is dan het nog beschikbare aantal tickets.

Zal het echt al uitverkocht zijn?? Kan het me niet voorstellen!

zo kaartjes binnen, 10 minuten werk. :)

Direct om 18:00 gecheckt en kwam niet op de site vanwege drukte.

Nu kom ik er op, en zijn ze uitverkocht potverdomme.

Iemand 2 kaartjes voor een normale prijs? :) PM

Al die honden staan nu op marktplaats met asociale prijzen, k*tbende.

Klinkt bekend he mike? :p

Haha, indeed. K*tbende, denk dat ik nu weet hoe een roidrage moet voelen....

:roflol:

Hetzelfde gezeik als vorig jaar dus.

Helllll yeahhhhhhhhh, na 10duizend keer klikken toch kaartjes :roflol:

Je moet karmapunten verdelen.. bla bla

Thanks bro!

Niet normaal dit.. in amper 2 uur tijd 20.000? kaarten weg ..

2 en een half uur klikken :eek: maar dan eindelijk 4 x 1 kaartje kunnen bemachtigen. :p :D

tip: kies 1 kaart en als je de melding krijgt 'uitverkocht' gewoon net zo lang op de knop verder drukken tot je er een x doorkomt

overigens, uit de bevestigingsmail:
Let op! Je kan maximaal het aantal tickets boeken dat vermeld staat op de site.
Als je deze beperking overschrijdt, wordt je boeking geannuleerd zonder nader bericht (daar horen bijvoorbeeld ook twee of meer boekingen op dezelfde naam, hetzelfde adres of creditcard- of bankrekeningnummer bij).

waarschijnlijk zijn er een hoop man bij die er dus meer hebben verkocht of hun bankoverschrijving niet maken, die kaarten komen dan weer op de markt, dus helemaal hopeloos is het niet

edit: en dan ga ik zelf niet eens naar defcon he :o

trieste zooi. anderhalf uur en meteen uitverkocht. 50% niet eens naar de echte feestgangers maar nerds en bedrijven die ff willen profiteren.

ik heb er 4 kunnen bemachtigen :) alleen verder van mn vrienden heeft niemand wat.. zit er ook over te denken ze maar te verkopen want met 4 man naar zon feest gaan vind ik ook niks

trieste zooi. anderhalf uur en meteen uitverkocht. 50% niet eens naar de echte feestgangers maar nerds en bedrijven die ff willen profiteren.

wat triest is, is de wijze waarop de kaarten verkochten worden, want het was dus niet uitverkocht na anderhalf uur, kijk maar eens op partyflock, genoeg mensen die om 1 uur s nachts nog kaarten hebben gekocht ;)

ik heb er 4 kunnen bemachtigen :) alleen verder van mn vrienden heeft niemand wat.. zit er ook over te denken ze maar te verkopen want met 4 man naar zon feest gaan vind ik ook niks

Ik heb precies hetzelfde. Heb er zelf 4 weten te bemachtigen, maar we zouden met 12 man gaan. Weet nog niet wat ik met de kaarten ga doen!

Als iemand 5 kaartjes over heeft, graag PM...

Wil het feest echt niet missen.:D

Terug
Naar boven