Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eigenlijk is het idd wel oneerlijk dat je 4 kaarten per persoon mag inkopen, en ik denk dat het strand van defqon ook wel uitgebreid mag en gaat worden in 2008, watch my words. IPV 30.000 worden het er wel 50.000. het feest wordt elk jaar steeds populairder. En over 10 jaar lacht iedereen je uit als je naar Defqon gaat..........zo gaat dat in de housescene![]()
Of misschien wel niet.
Dit festival zou weleens huge kunnen worden! Huge festivals zijn er genoeg. Net als indoorfeesten als sensation.
Maar grootschalige strandfestivals zijn toch echt uniek in de dance!
In India Goa, westkust, waren in de begin jaren 80 feesten die uit alle uithoeken v/d wereld bezoekers trokken. Grootschalige nachtelijke strandfeesten die overal bovenuit staken.
Dat werd bedorven toen het drugsbegruik aan banden werd gelegd, nu is Goa gewoon een toeristische plaats.
Ik denk dat de commercie DefQon juist groter zou maken zolang Q-Dance geen vingers van wie dan ook in z'n pap krijgt.
Strand doet toch iets speciaals bij mensen die op zoek zijn naar muziek, genot en spanning.

ik ben yohanna uit frankrijk, ik heb nederlandse ouders en daarom praat ik een beetje nederlands.

ik heb door een dubbele boekeing 4 kaarten over.
nog niks op partyflock of marktplaats gezet want wou ze nog ff vast houden voor het geval er vrienden waren die geen kaart hadden.
nu blijkt dus dat iedereen kaarten heeft, maar zit erg te twijfelen wat ik moet doen?!
van de ene kant a-sociaal er veel geld voor te vragen omdat echte partypeople de dupe zijn van handelaars. van de andere kant voel ik me er niet schuldig door omdat ik ze niet bewust gekocht heb voor de handel.
beetje vreemde situatie![]()
ik heb door een dubbele boekeing 4 kaarten over.
nog niks op partyflock of marktplaats gezet want wou ze nog ff vast houden voor het geval er vrienden waren die geen kaart hadden.
nu blijkt dus dat iedereen kaarten heeft, maar zit erg te twijfelen wat ik moet doen?!
van de ene kant a-sociaal er veel geld voor te vragen omdat echte partypeople de dupe zijn van handelaars. van de andere kant voel ik me er niet schuldig door omdat ik ze niet bewust gekocht heb voor de handel.
beetje vreemde situatie![]()