Fitness Seller

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Ik heb ook 5 kaarten nodig dus als iemand 3 tot 5 kaartjes heeft, 3 is ook goed hoor ik het graag!

Ben op zoek naar 2, 3 of 4 kaartjes.Stuur mij een pm
Wat een gekkehuis deze shit!!

Uiteraard heb ik de buit binnen :D:D:D

Lekker raggen door de zwarte tent :D:D

Ik heb een kaartje :cool: !!! Kan nu bijna 2 maanden me op die dag voorbereiden .
En maar hopen dat het lekker weer word die dag :D

Jeeeeeeeeeeeeeeeej 2 kaarten in the pocket :D Net zolang doorgeklikt toen ik op de site kon.. aan de telefoon zeiden ze dat het was uitverkocht en dat stond ook op de site van q-dance maar het is toch écht afgeschreven van mn rekening :D

Mijn dag kan niet meer stuk :cool:

Defqon bleek al uitverekocht toen ik vorige week van vakantie terugkwam.... :(

Klote zooi, geen kaartjes dit jaar, voorverkoop in 1,5 uur uitverkocht wat vorig jaar nog 6 dagen was. Helaas, maar ga echt geen € 100,- euro betalen voor een kaartje, ze stikken er maar in lijers :D

Eigenlijk is het idd wel oneerlijk dat je 4 kaarten per persoon mag inkopen, en ik denk dat het strand van defqon ook wel uitgebreid mag en gaat worden in 2008, watch my words. IPV 30.000 worden het er wel 50.000. het feest wordt elk jaar steeds populairder. En over 10 jaar lacht iedereen je uit als je naar Defqon gaat..........zo gaat dat in de housescene :P

Of misschien wel niet.

Dit festival zou weleens huge kunnen worden! Huge festivals zijn er genoeg. Net als indoorfeesten als sensation.

Maar grootschalige strandfestivals zijn toch echt uniek in de dance!

In India Goa, westkust, waren in de begin jaren 80 feesten die uit alle uithoeken v/d wereld bezoekers trokken. Grootschalige nachtelijke strandfeesten die overal bovenuit staken.

Dat werd bedorven toen het drugsbegruik aan banden werd gelegd, nu is Goa gewoon een toeristische plaats.

Ik denk dat de commercie DefQon juist groter zou maken zolang Q-Dance geen vingers van wie dan ook in z'n pap krijgt.

Strand doet toch iets speciaals bij mensen die op zoek zijn naar muziek, genot en spanning.

Eigenlijk is het idd wel oneerlijk dat je 4 kaarten per persoon mag inkopen, en ik denk dat het strand van defqon ook wel uitgebreid mag en gaat worden in 2008, watch my words. IPV 30.000 worden het er wel 50.000. het feest wordt elk jaar steeds populairder. En over 10 jaar lacht iedereen je uit als je naar Defqon gaat..........zo gaat dat in de housescene :P

Of misschien wel niet.

Dit festival zou weleens huge kunnen worden! Huge festivals zijn er genoeg. Net als indoorfeesten als sensation.

Maar grootschalige strandfestivals zijn toch echt uniek in de dance!

In India Goa, westkust, waren in de begin jaren 80 feesten die uit alle uithoeken v/d wereld bezoekers trokken. Grootschalige nachtelijke strandfeesten die overal bovenuit staken.

Dat werd bedorven toen het drugsbegruik aan banden werd gelegd, nu is Goa gewoon een toeristische plaats.

Ik denk dat de commercie DefQon juist groter zou maken zolang Q-Dance geen vingers van wie dan ook in z'n pap krijgt.

Strand doet toch iets speciaals bij mensen die op zoek zijn naar muziek, genot en spanning.

En nou maar weer kappen, baal ervan dat ik geen kaarten heb :mad:

Ik heb een kaartje dus dat wor feesten!!!:cool:

hallo

:eek: ik ben yohanna uit frankrijk, ik heb nederlandse ouders en daarom praat ik een beetje nederlands.
ik zoek tikets om naar de defqon ta gaan, en wilde weeten of iemand my kan helpen.
ik wil minstends 2 kaartjes, maar het is super als ik er 3 kan heben.
ik hoop dat iemand iets voor my kan doen!!!!
alvast bedankd;)

ik heb door een dubbele boekeing 4 kaarten over.

nog niks op partyflock of marktplaats gezet want wou ze nog ff vast houden voor het geval er vrienden waren die geen kaart hadden.

nu blijkt dus dat iedereen kaarten heeft, maar zit erg te twijfelen wat ik moet doen?!
van de ene kant a-sociaal er veel geld voor te vragen omdat echte partypeople de dupe zijn van handelaars. van de andere kant voel ik me er niet schuldig door omdat ik ze niet bewust gekocht heb voor de handel.

beetje vreemde situatie???

gewoon voor een nette prijs op internet zette :) ik wil ze evt ook wel kopen , want een hoop vrienden van mij hebben misgepakt zaterdag , als je interesse hebt pm even!! :D

dus?

wil je ze dan verkoopen? ik ben echt heel erig geintereseert in 3 plaatjes, en dus als je het weet, dan wil ik het weeten hihi, ik wacht op niews!!!! alvast bedankd
:o

nog niks op partyflock of marktplaats gezet want wou ze nog ff vast houden voor het geval er vrienden waren die geen kaart hadden.

nu blijkt dus dat iedereen kaarten heeft, maar zit erg te twijfelen wat ik moet doen?!
van de ene kant a-sociaal er veel geld voor te vragen omdat echte partypeople de dupe zijn van handelaars. van de andere kant voel ik me er niet schuldig door omdat ik ze niet bewust gekocht heb voor de handel.

ik eeeeeeeeeeeeeeeeeeerst!!!!!!!!!!!! lol

als je het weet PM ik wacht er op lol hihihi

Ik geloof dat die Yohanna wel erg graag heen wilt. Gewoon een fotootje vragen. Als die bevalt de kaarten tegen normale prijs verkopen maar ze moet ze wel persoonlijk opkomen halen..............:hornyna:

ik had de buit om 18.22 binnen. nog vrij snel dus

..."Ik geloof dat die Yohanna wel erg graag heen wilt. Gewoon een fotootje vragen. Als die bevalt de kaarten tegen normale prijs verkopen maar ze moet ze wel persoonlijk opkomen halen................."

ok ok!!!!! héééééééééééé..... dat is niet zo moie!!!! ik ben mischien frans maar ik snap het allemaal wel hééééé! lol

ja ik wil die of andere plaatjes wel heel erig graag, ja dus als iemand my kan helpen...!!!! allééééééééééééé
kiss

en hoe wil je die kaartjes in frankrijk krijgen , alleen maar een hoop gedoe. Als je de kaartjes aan een echte fan kwijt wilt moet je me even pm-en dan komt het allemaal goed :)

Terug
Naar boven