AndroidHealthClinic

Dichtertje op weg naar NK Raw

Deadlift is toch een pr, maar techniek was minder. Mijn heupen mogen nog steeds wat lager, meer hipdrive en rug mag rechter. Ik denk dat ik ga deloaden naar 130-150kg en langzaam weer opbouwen.

Klinkt verstandig ja, dikke muziek trouwens in die gym :D vet..

Dikke deadlift, hoeveel weken nog voor jr.bench? Ik heb hier zelf ook goede ervaringen mee gehad.

• Topic Starter Topic Starter
@spencer
Dankjewel. Het is moeilijk om oude gewoontes op te geven en goede techniek aan te leren.

@johan.
In de avond wordt er hardstyle en house gedraaid ja. Ik was er overdag ook eens. Een boel bejaarden zaten te trainen en er werd wel hele foute muziek gedraaid. Niet echt bevorderlijk.

@ironborn
Nog 4 trainingen.
Ik doe maar 3x per week bench. Best lekkere volume.

19/10/2013
Squat
165x5x2 (riem)

Bench press
80x6x6

Squat was met tenen naar voren en iets nauwere stands. Ging wel lekker.

20/10/2013
Lateral raise
Rear delt fly
Snatch grip high pull
120x 1, 2, 3, 4
Barbell row
50x12
60x12
70x12
70x12

22/10/2013
Squat (belt)
170x4
170x3x2
170x1

Bench Press
85x5x7

Deadlift (belt)
140x4
170x5
160x5

Pullups
BWx12

Trainingssessie samen met Martijn (Fortiusfitness). Helaas kon hij het squatgewicht niet aan :trollface:

Squat is een rep pr. Helaas was laatste set verpest omdat een klojo tegen de bar aan kwam. Diepte was redelijk.

Hieronder de 3e set

http://www.youtube.com/watch?v=WzBAO_Gu7fM

Bedankt voor de training man. Ik ben goed kapot nu :) Gelukkig waren mijn squats tenminste diep ;)

Je gaat in iedergeval de goede kant op man! Inderdaad balen van die ei die tegen de halter aan liep.

Hebben jullie met z'n tweeën toch wel even een halter tegen z'n smoel geslagen mag ik hopen?

Die je kan je ook niet teveel kwalijk nemen lijkt wel zoals ie daar zo zit..

nice squats:D, klote als iemand tegen je aanloopt, heb ik ook eens voorgehad toen ik bijna gelockt was. Bar is toen redelijk hard op de safety's terechtgekomen en ik ging volledig over m'n rooie.:)

nice squats:D, klote als iemand tegen je aanloopt, heb ik ook eens voorgehad toen ik bijna gelockt was. Bar is toen redelijk hard op de safety's terechtgekomen en ik ging volledig over m'n rooie.:)

Dan ben ik toch blij dat ik bij mijn ouders een homegym heb. Het is een muffe, donkere en koude schuur. Maar het is wel MIJN schuur.

Squat is wel echt sterk man, doe je goed.

Dankjewel.
Brede heupen en relatief korte benen hebben helpt wel.

peer-300x266.jpg

Terug
Naar boven