MuscleMeat

Diefstal

Bezoekers in dit topic

Evalueer eerlijk voor jezelf hoe alles in elkaar steekt en zet het op papier. Al onze adviezen zijn natuurlijk gebaseerd op eenzijdige input, al lijkt me het plaatje aardig duidelijk. Op papier zetten is echt een heel goede tool om je gedachten te ordenen en om je emoties erbuiten te laten. Als je later twijfels krijgt (je emoties en psyche zorgen daarvoor, je herinnert je altijd de mooie/positieve dingen) dan helpen je aantekeningen erbij ombje te laten inzien waarom je een beslissing hebt genomen.
Hou je BB vriendjes hier op de hoogte he?
 
  • Like
Waarderingen: bain
Vergeet die 9k en zie het als leergeld. Niet mogelijk? Nu ben je het ook al kwijt. Snel wegwezen bij dat wijf en jong en iets opbouwen met je eigen gezin. Iets anders ga je hier niet als advies krijgen.

Ik zou die 9 k ook niet zo maar vergeten. Daar moet ik veel te lang voor sparen.
 
Accepteren (is toch al weg) en achteraf kijken of er een mogelijkheid is om iets terug te krijgen. Niet je leven laten bepalen.
Het is veel geld maar alles is realtief :D. Op het overheidsbudget is het maar een schijntje.
En jouw zwarte geld in oude sokken, begraven in de tuin en geïnvesteerd in duistere projecten is immers niet te tellen Johnny, no way.
 
Nou bonje hier.
Ik eis openheid van financiële zaken.
En sowieso alles.
Ik heb dat briefje gekregen maar hecht geen waarde aan praatjes.
Zoon lief is net thuis , is binnen 30 seconden naar boven ....PlayStation he.
 
Playstation verwoest levens. :emo:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Gaat lekker dit... Ik denk dat iedereen het er wel over eens is. ("Ik zou..." etc.) Maar goed... Gevoel en verstand he...


Maar als mensen aangifte tegen je gaan doen dan weet je toch hoe laat het is? Wegwezen...
 
Echt zo kansloos dit. Ik snap niet dat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen. Of zeker naar je kind kinderen.
Denk dat ik maar moet kappen al is de sex top ;)
En zo mooi hoe ze alles weerlegt naar mij.
Praten weerleggen heel vals en als ik er een keer een hoek in praat loopt ze weg...roken.
 
Iedereen heeft gelijk hier niet trouwen. Dit huis behouden. Hun weg en mijn verlies pakken.

Uiteraard voordat ik ze vermoord
 
En ze rookt ook nog :P Voor 150 euro heb je ook fantastische seks hoor :) behoorlijk goedkoper :P Ik wil dit allemaal toch even nomineren voor de "epic topic"sectie
 
  • Like
Waarderingen: bain
Vrouwen éh... man, man, man!
 
  • Like
Waarderingen: bain
Wie weet heeft zoonlief de 9,5k wel in opdracht van moeder gestolen en aan haar afgegeven?
Dan is de passieve houding van moeder ook beter te verklaren.
 
  • Like
Waarderingen: bain
Dat de boel zo ontploft als je eens op je strepen gaat staan, toont imo ook dat je het heel ver hebt laten komen. Zou ik in de toekomst in m'n achterhoofd houden.
 
Accepteren (is toch al weg) en achteraf kijken of er een mogelijkheid is om iets terug te krijgen. Niet je leven laten bepalen.
Het is veel geld maar alles is realtief :D. Op het overheidsbudget is het maar een schijntje.
En jouw zwarte geld in oude sokken, begraven in de tuin en geïnvesteerd in duistere projecten is immers niet te tellen Johnny, no way.

Wie zegt dat het zwart is. Boekhouder weet ervan. Dus kan ook gewoon aangifte doen. Staat genoteerd in de boeken
 
Maar morgen komt jeugdzorg en ze wil mij liever niet bij het gesprek hebben .
Ik ben er wel want mijn naam staat in de brief.
Ze zegt: ik vertrouw jou niet bij het gesprek.
Ik zeg zoals de waard is.......

En ze komen kijken voor onder toezicht of uithuisplaatsing.
Tja als ik de waarheid zeg.......
 
Wie zegt dat het zwart is. Boekhouder weet ervan. Dus kan ook gewoon aangifte doen. Staat genoteerd in de boeken

Ik had het over al het zwarte geld van Johnny, van jou kan ik niet beoordelen. De connecties tussen Johnny, Escobar en later het Cali kartel zijn niemand ontgaan.
 
Back
Naar boven