MuscleMeat

Diefstal

Seizoen 3? Ask Johnny. Barraka barraka.....

Zijn nog niet klaar. Heb nu een schuldbekentenis en pm 25% met minimaal 250 als terugbetaling....

Yeaaah. Ik ben echt een zalfje.
Zou ze eruit moeten tyven
Aangifte doen
PlayStation slopen.

Oh hij heeft voor zijn verjaardag ook een nieuwe controller gekregen . Want ja zielig als hij niet kan spelen .

Ik heb trouwens ook een dag vast gezeten. Ruzie gaf er een duwtje met mijn gewicht en tja ze viel.
Politie en huiselijk geweld.

Maar nu komt automatisch jeugdzorg voor haar zoon terwijl het niet eens thuis was die ruzie .
Ze komen omdat haar vorige huwelijk gewelddadig was en hij dus 2x meemaakt.

Was een duwtje en niet eens thuis.

Kan ook tegen hun zeggen alles stelen 20 uur per dag PlayStation geen sociaal leven haast geen school.

????
Dit is aan 1 kan wel een pluspunt, beter dat ie geen verkeerde vriendjes hebt en die in huis neemt en je hele huis leeg haalt, blowen enz.
Playstation is beter dan dat, trust me

En? Speelt zoonlief nu playstation met Kenny, Cindy en Mohammed in de instelling terwijl begeleider Tom voor een fucking kutloon zich hoorndol loopt voor die etters?

Waar is de DBB knokploeg wanneer je ze nodig hebt? :thinking:

Rustig jongens, jullie Ecto-XS shirtjes komen er aan.

Ecto-xs is xxxs, xxs moet lukken.

Top, dan ga ik achter jou staan. Spring ik tevoorschijn als het slachtoffer op de grond ligt. Even natrappen. Love it.

• Like
Waarderingen: Inb4
Top, dan ga ik achter jou staan. Spring ik tevoorschijn als het slachtoffer op de grond ligt. Even natrappen. Love it.
lekker man, ff goed kopschoppen, ik hou er wel van, wildplassen en zinloos geweld was me vaste prik als ik ff stappen ging

Zonder is het toch geen stappen?

Terug
Naar boven