XXL Nutrition

Diefstal

whahaha , ik had niet voor mezelf ingestaan als dat addergebroed mijn zuurverdiende 9600,00 had gestolen ,

mijn vrouw moet al voor straf de hele dag de kelder in als ze 5,00 teveel besteed aan boodschappen, laat staan zo'n bastaard geval :roflol:

Idd :roflol::roflol::roflol:
Lijkt me ook een heel sterk verhaal van van ts, kan het me niet voorstellen dat zulke dingen gebeuren in het echte leven :(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn nog niet klaar. Heb nu een schuldbekentenis en pm 25% met minimaal 250 als terugbetaling....

Yeaaah. Ik ben echt een zalfje.
Zou ze eruit moeten tyven
Aangifte doen
PlayStation slopen.

Oh hij heeft voor zijn verjaardag ook een nieuwe controller gekregen . Want ja zielig als hij niet kan spelen .

Ik heb trouwens ook een dag vast gezeten. Ruzie gaf er een duwtje met mijn gewicht en tja ze viel.
Politie en huiselijk geweld.

Maar nu komt automatisch jeugdzorg voor haar zoon terwijl het niet eens thuis was die ruzie .
Ze komen omdat haar vorige huwelijk gewelddadig was en hij dus 2x meemaakt.

Was een duwtje en niet eens thuis.

Kan ook tegen hun zeggen alles stelen 20 uur per dag PlayStation geen sociaal leven haast geen school.

????

Dude, seriously..................................

Wie heeft de politie gebeld? Ik zou idd lekker dramatisch doen bij jeugdzorg, dat de opvoeding echt niet goed gaat.. Dat hij steelt en niets anders doet dan playstation spelen. Moeder kan de opvoeding niet aan, enz enz.

Komt er vanzelf ondertoezichtstelling en wie weet een uithuisplaatsing. Daarna snel je eigen biezen pakken. DOEI!

Dude, seriously..................................

Wie heeft de politie gebeld? Ik zou idd lekker dramatisch doen bij jeugdzorg, dat de opvoeding echt niet goed gaat.. Dat hij steelt en niets anders doet dan playstation spelen. Moeder kan de opvoeding niet aan, enz enz.

Komt er vanzelf ondertoezichtstelling en wie weet een uithuisplaatsing. Daarna snel je eigen biezen pakken. DOEI!

Ze komen al voor kijken toezicht of plaatsing

Ik vind wel dat @bain opheldering moet leveren nu. Ik kan niet dealen met de onzekerheid van het ontbreken van al die extra informatie.

Hoe oud is dat joch, en hoe kon ie bij zo veel geld, en wat heeft hij er mee gedaan? (en heb je nog meer geld liggen, en waar woon je dan?)

Toen bijna 15. Het geld was goed verstopt maar kon gevonden worden. Hij heeft toegegeven want vond dat hij recht erop had erfenis opa oma. Maar was mijn geld. En PlayStation store gaat hard. Bij zijn vader 100 gestolen . En heeft ligte vorm autisme waar je niks van merkt. Lui en doet niks. Weet precies alles als het voor hem is.

En die 2 mensen wonen nu nog steeds bij jou in huis? :roflol:

• Like
Waarderingen: bain
Trouwen even uitstellen dan maar?
Wat een gedoe allemaal ja.

Nou @bain en daar wil je mee gaan trouwen? Heeft ze een gouden kutje? Of laat ze al je wensen uitkomen of zo? Het is logisch dat een moeder haar kinderen boven een eventuele nieuwe partner kiezen, maar tot op zekere hoogte uiteraard. Ik had gewoon de spullen van dat jong verkocht om mee te beginnen, kijken hoe je partner dan reageert. Nee natuurlijk is dit verre van ideaal, maar dit is in de geschetste situatie echt de enige manier om ook nog maar een klein beetje van je geld terug te zien. Hier gaan geen winnaars uitkomen in elk geval, lastig dat in zo'n situatie verzeild bent geraakt. Zou wel mijn plan trekken als ik jou was, dit gaat namelijk nog veel meer knagen met de tijd en dat is het die paar rotcenten niet waard, trust me.
True!!!!

Het is natuurlijk heel vreemd dat hij zo maar 9500 heeft rond slingeren in huis en dan zijn vriendin er verantwoordelijk voor houdt als het weg is.
Als hij daarna het geld van haar terug eist zou ik als ik haar was ook hem niets over de financiën vertellen.
Zomaar????? Is buffertje spaargeld omdat ik zelfstandig ben. En ik ben ook financieel verantwoordelijk voor mijn dochter en zeker qua discipline straf

Vergeet die 9k en zie het als leergeld. Niet mogelijk? Nu ben je het ook al kwijt. Snel wegwezen bij dat wijf en jong en iets opbouwen met je eigen gezin. Iets anders ga je hier niet als advies krijgen.

• Like
Waarderingen: bain
Beter nog.

Terug
Naar boven