XXL Nutrition

dikke kont van squaten gekregen:S

Mijn hele aars is een en al striae. Echte squatreet, live with it.

En toch zie ik soms meisjes ernaar toe gluren en krijg ik complimentjes''

Enjoy, brother.

Als vrouwen hier nou ook eens achter kwamen. Ipv die achterlijke adductors te doen.

je moet zeker weten stoppen met squaten en leg pressen. Nee serieus, meisjes houden wel van een gespierde kont bij mannen ;)

Chicks dont get wet from a flat ass son!

Heb nog maar 1 spijkerbroek over die binnen enkele keren echt niet meer gaat passen.

Jeans, ben van waist 33 naar 38gegaan op iets meer dan een jaar trainen :)
Bovenaan wel koeien te groot, maar heb het nodig voor de bovenbenen.
Een gekend probleem dus.

Sinds ik veel squat en legpresses doe heb ik echt een dikke kont gekregen, het viel me zelf al eerder op, maar gisteren zei me instructeur het ook en me moeder en 2 traingsmaten ook afgelope weken, het kan denk ik niet komen door de bulk want ik bulk al maaaanden en heb daar niet echt last van gehad toen, maar sinds 3 maanden squat ik en legpress ik, zou het daardoor komen?
en hoe krijg k het weg:S de helft van me broeken passen me niet meer en als ik een strakke shirt aan heb zie je het echt goed met spijkerbroek.

Ik, als vrouwzijnde, houd wel van een kont, en zo zijn er vele met me ;)
Dus niet moeilijk doen, voel je er gewoon lekker mee, zolang je dat uitstraalt vinden de chicks het alleen maar leuk ;)

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

hahaha ik zei het pas nog tegen een meid dat ze moest sqautten wilt ze een mooiere kont hebben, maar dat nemen ze niet serieus

Er zullen ook veel meisjes zijn die het wel wíllen maar gek worden van de mannen die hen niet serieus laten trainen..
In het begin voelde ik me met squatten ook niet altijd zo lekker omdat je helemaal begluurd wordt, nu heb ik schijt en doe ik het gewoon, maar in het begin moest ik wel wat 'wennen' aan die kijkende mannen ;)

Sinds ik veel squat en legpresses doe heb ik echt een dikke kont gekregen, het viel me zelf al eerder op, maar gisteren zei me instructeur het ook en me moeder en 2 traingsmaten ook afgelope weken, het kan denk ik niet komen door de bulk want ik bulk al maaaanden en heb daar niet echt last van gehad toen, maar sinds 3 maanden squat ik en legpress ik, zou het daardoor komen?
en hoe krijg k het weg:S de helft van me broeken passen me niet meer en als ik een strakke shirt aan heb zie je het echt goed met spijkerbroek.

Je komt er wel overheen bro, ik vond het eerst ook maar niks. Maar nu wil ik niet anders:D]

no ass, no life.

Terug
Naar boven