Fitness Seller

dikke kont van squaten gekregen:S

Ik, als vrouwzijnde, houd wel van een kont, en zo zijn er vele met me ;)
Dus niet moeilijk doen, voel je er gewoon lekker mee, zolang je dat uitstraalt vinden de chicks het alleen maar leuk ;)

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Er zullen ook veel meisjes zijn die het wel wíllen maar gek worden van de mannen die hen niet serieus laten trainen..
In het begin voelde ik me met squatten ook niet altijd zo lekker omdat je helemaal begluurd wordt, nu heb ik schijt en doe ik het gewoon, maar in het begin moest ik wel wat 'wennen' aan die kijkende mannen ;)

Pics?

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

In het begin voelde ik me met squatten ook niet altijd zo lekker omdat je helemaal begluurd wordt, nu heb ik schijt en doe ik het gewoon, maar in het begin moest ik wel wat 'wennen' aan die kijkende mannen ;)
apart dat vinden jullie tog juist zo leuk als mannen naar jullie kijken en nu is het niet goed wat willen jullie nou?

Welcome to the club.

ja daar dacht ik ook aan dus, maarja dat wordt wel nieuw broeken kopen, me instructeur zei, dat ik nu minder moet squaten en legpressen, 1x in de 2 weken ofsow en hij zei ook dat squat en deadlift echte oldschool oefeningen zijn en dat ze bijna nooit meer gedaan worden. maar ik wil wel dikke bovenbenen bouwen... en dat lukt niet met alleen lunges en leg extensions lijkt me..
Alléén met vetgedrukte uitspraak heeft de instructeur gelijk, voor de rest heeft hij bewezen dat hij zijn mond moet houden en vér weg dient te blijven van sporters.

apart dat vinden jullie tog juist zo leuk als mannen naar jullie kijken en nu is het niet goed wat willen jullie nou?

Kan me wel voorstellen dat het irritant wordt als de 50ste in het rijtje naar je toe komt lopen om je te vertellen dat je de oefening niet goed doet en dat hij je weleens even zal helpen.

Kan me wel voorstellen dat het irritant wordt als de 50ste in het rijtje naar je toe komt lopen om je te vertellen dat je de oefening niet goed doet en dat hij je weleens even zal helpen.

ja, terwijl je het wel goed doet, super frustrerend zeker als je bezig bent en geconcentreerd bent

ik heb ook altijd een dikke reet gehad, maar chicks digg it dus geen probleem

Dan vraag ik me toch af wat je poten meten ;) .

No clue, ik heb nog nooit iets opgemeten aan mijn lichaam.
Buiten een vetpercentage.
Ik heb trouwens geen lintmeter in huis.
Zo speciaal is dat toch ook weer niet, ik heb nooit luciferstekjes gehad.

Jullie?? Voor zover ik weet heb ik geen meerdere persoonlijkheden hoor, dus zeg maar jij. :)
En ik vind het leuk als mannen naar me kijken, maar níét tijdens mijn training, dus dit is wat ik wil, snapje? :)

Ik heb liever een dikke squat reet dan helemaal geen kont, heb er trouwens nog nooit een negatieve reactie over gehoord.
@ JennyMindTricks dat mannen naar je kijken als je traint zal je blijven houden, overigens kijken vrouwen ook naar mannen die trainen, alleen minder opvallend.

Terug
Naar boven