MuscleMeat

dikke kont van squaten gekregen:S

• Topic Starter Topic Starter
het valt wel aardig op alsk een spijkerbroek aan heb en strake t-shirt, maar heel erg stoort het me niet, maar ik dacht straks hoort het niet ofso, komk opeens vet aan op me reet ofsow dacht ik:P

Ik probeerde het een poosje te voorkomen door te frontsquatten en minder te deadliften, maar het helpt toch niet. Ik heb me er maar bij neergelegd ;)

Ask it to chicks they like it

Kzou zeggen zoek een chick met een squat reet!

Laatst bewerkt:
hahaha scheelt af en toe niet veel hé :D

Inderdaad, zat 'n jongen te bankdrukken en z'n trainingsmaat stond erachter te spotten, zag ik al in m'n ooghoek dat die ene jongen z'n rep zou falen, zag je die andere jongen staren naar zo'n meid, hoor je opeens die jongen vloeken: potverdomme HELP DAN k*t. :roflol:

heb dit ook sinds ik benen goed begin te trainen
ben daarstraks zelfs een broek die een maat groter is, gaan halen :-)

proficiat!

Ik heb liever een dikke squat reet dan helemaal geen kont, heb er trouwens nog nooit een negatieve reactie over gehoord.
@ JennyMindTricks dat mannen naar je kijken als je traint zal je blijven houden, overigens kijken vrouwen ook naar mannen die trainen, alleen minder opvallend.

Zo mag ik het horen! :cool:

Ja klopt, maar je hebt kijken en kíjken ;)

e JennyMindTricks, waar blijven de pics???

Cutten...dan schiet er niets meer van over! ;)

Maar je weet niet hoe ik eerst was dus dan valt er weinig 'vordering' te zien ;)

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Haha houd jij je mond joh ;)

Maakt niet uit, dan kunnen we over een tijd wél je vordering zien. :)

weetjewel :eyebrow:

Terug
Naar boven