XXL Nutrition

Contest Log DiSTuRBeD's contest log

Ach... vroeger was het wel gewoon legaal... en cafeïne heeft ook lang op de dopinglijst gestaan :p

De regering verpest alles :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er ook zo één die max 124 km/u op de autosnelweg rijdt in België en max 135 km/u in NL.
"Law Abiding Citizen" :)

Denk dat het in geen enkel land legaal is, maar in sommigen wordt het wat minder als melkkoe voor de staatskas gebruikt dan in België

Training vandaag: 19u15 - 21u

SQ 5x5 100 kg
BP 5x5 90 kg
Pendlay Rows 5x5 75 kg
Chin Ups 5x5 bw + 12,5 kg

Dan nog buik, net zoals maandag

goeie training weer.

nice chins mate

Die chinups en dips doe ik ondertussen met zo'n nylon strap dat meestal gebruikt wordt om ladingen in een auto vast te zetten, werkt ook

84,5 kg deze ochtend

De volgende 3 weken ga ik full r*tard op konijnenvoer.
Alles wat vochtafdrijvend/vetverbrandend zou werken ga ik eten, dus aardbeien, watermeloen, bleekselder, ... (moet nog wat opzoekwerk verrichten)

Asperges ;)

Gesprint vandaag
10 x 30 seconden, 2 minuten rust tussen

Is dat lekkere cardio? Het zou mijn dood worden momenteel vrees ik.

:) is idd beetje doodgaan... zelf vind ik dat wel leuker dan 25 min aan een langzaam tempo te joggen

Train je nooit op hartslag?

voor ochtendcardio wel, 120 hartslag stel ik dan in op de crosstrainer en als je dan hoger dan 125 gaat, dan verlaagt ie de weerstand

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

85,0 kg deze ochtend

Deze avond nog eens junken (FRIETEN !!!) :) zondag een kleine carb nite en dan 3 weken komkommers etc...

85,7 kg deze ochtend... Vandaag vanalle fruit gaan proeven want dat eet ik normaal nooit ...

Hoe bedoel je?

Je weet niet hoe fruit smaakt? :p

Vandaag een mango en papaja geproefd voor de eerste keer ja

85 kg deze ochtend

Deze avond nog een keertje koolhydraten en dan 3 weken "vochtafdrijvende groenten & fruit"

Haha heb je wat lekkers kunnen vinden bro?:p goodluck laatste weekjes!

teveel lekkere dingen gevonden inderdaad :)

Vrijdagavond: friet, stoofvleessaus, boulet, uurtje later 2 ijsbolletjes
Zondagavond: bij de schoonouders, totaal onverwacht: frieten met stoofvlees :) daarna ook nog een ijsje

Deze ochtend 85,3 kg, glas water met citroensap gedronken, tot te laat in de nacht gepokerd gisteren, dus geen ochtendcardio kunnen doen... straks inhalen (touwtjespringen wss)

Middageten: standaard, bonen met hamburger, deze avond, hamburger met komkommer en daarna nog wat aardbeien.

Moet ook nog een glas water met appelazijn drinken, ieuw ! En een perzik proeven... daar staat gvd haar op :s wie eet er nu zoiets?

Terug
Naar boven