XXL Nutrition

Contest Log DiSTuRBeD's contest log

Frieten, frieten, te laat opblijven, cardio skippen... :finger:

Vrijdagavond stoofvleessaus zonder stoofvlees en op zaterdagavond stoofvlees zonder stoofvleessaus

140393260778.png

• Topic Starter Topic Starter
Frieten, frieten, te laat opblijven, cardio skippen... :finger:

Lol, was nog uitgenodigd op een BBQ 's zaterdags ook, maar heb die laten passeren...

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Vrijdagavond stoofvleessaus zonder stoofvlees en op zaterdagavond stoofvlees zonder stoofvleessaus

stoofvleessaus is inderdaad zonder stoofvlees
stoofvlees is altijd met saus :)

ben ook niet full r*tard gegaan, hoop eind deze week terug rond de 84 kg te zitten.

Gelukkig is het niemand opgevallen dat ik vrijdag een training gemist heb en niet ingehaald heb op zaterdag...

Training vandaag: 19u30 - 21u00

SQ 5x5 102,5 kg, wel grinden, maar toch gehaald, blijf weer een week op dit gewicht
MP 5x5 60 kg, ook moeilijk, verzwaren zit er ook ff niet meer in
DL 1x5 110 kg
Dips 5x5 bw + 15 kg

Abs => http://www.youtube.com/watch?v=BipqaMaCu2s
10x met 5 kg, 2 x 10 met 10 kg

Ook geen cardio meer ingehaald ... morgen :) (da'k het zeker zal doen, morrege, zeker veu de noen) http://www.youtube.com/watch?v=IpvyodFZeyc
(meer van onze mooie taal voor de nederlanders : http://www.youtube.com/watch?v=hnp0UlFF5JQ en http://www.youtube.com/watch?v=uP4ZQEQ-8X4 )
Maar dees zijn wel veel beter :) https://www.youtube.com/watch?v=yYdloFWYxMU

Qua "konijneneten" heb ik vandaag gegeten:
- sla (bah ik lust dus GEEN rucola, volgende keer een slamix zonder rucola kopen)
- komkommer
- aardbeien
- zilveruitjes
- halve mango
- perzik

Laatst bewerkt:
Squat kan je verhogen in cut?

Dat is goed man.

Vult het konijnenvoer een beetje?

Ziet er goed uit man

Alles verzwaard momenteel nog maar zijn ook aan 50% begonnen met SL.
Tegen de week van de contest zit alles wel op max vermoed ik...

Heb vorig jaar eens squat gemaxed 5x5 met 110 kg, maar dan had ik zelf ook nog wat meer kilo's :)
Vanaf oktober wil ik eens een standaard bb, massa/hypertrophy schema proberen maar zou niet weten welk.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

84,9 kg deze ochtend

Beetje HIIT touwtje gesprongen deze avond

Rabit mode:
- sla
- komkommer
- meloen
- perzik
- papaya
- zilveruitjes

Ter info: 's middags eet ik nog gewoon (no carb): dus 1,5 hamburger met prinsessenbonen bvb.
30 gr walnoten tussendoor
's avonds eet ik 1,5 hamburger met (niet afgewogen) konijnenvoer
na het trainen/cardio een shake
en voor het slapengaan een blik tonijn of pakje kippewit (150 gr)

's ochtends een glas water met citroensap
's avonds glas appelsap met appelazijn

moet nog altijd eens naar't kruidvat voor jeneverbes, maar dat zal voor zaterdag zijn vrees ik

Al dat gepraat over eten krijg ik honger van :D. Hoeveel vet% verwacht je te staan bij de eindfoto's?

(music) it's a hard knock life for us (natty's) (music)
Hmz, beetje demotiverend dit :)

Geen idee... , ik heb nog:
- teveel vet :s, ik hoop 15% te halen, dan sta ik op een goed percentage om met Carb Backloading te beginnen
- te weinig zichtbare aders
- nog teveel vet/vel dat ik kan vastnemen op de buik
- teveel vocht (ik hoop althans dat het vocht is :D)
- no abs
- no tan gains
- small guns
- een navel die nog goed diep verstopt is in het buikvet

Als ik de foto's van januari zo bekijk, dan lijkt het voor mij alsof er nog maar weinig vooruitgang geboekt werd.
Zou "verstandiger" zijn als ik mij terugtrek uit de contest en mij niet belachelijk maak, maar aan de andere kant is het wel een goede motivatie om toch wat van cardio te doen en wat minder te junken.

Deed ook enkel mee omdat Bram meedeed en die had al betere resultaten dan ik, maar kwam van ongeveer hetzelfde startpunt. Ondertussen is ie gestopt wegens blessures en de competitie heeft allemaal 1 digit bodyfat percentages en squat > 150 kg ofzo.

Ben al pogingen aan't doen om te cutten sinds juli vorig jaar, maar dat was met serieuze ups & downs en nu lijkt het meer stabiel te blijven (dankzij Carb Nite).

In elk geval weer een paar dingen wijzer geworden: volgende keer niet ineens alle carbs eruit gooien en veel langzamer zakken in carbs/kcal. Hoop dat ik dan op een kortere periode (minder dan 6 maanden) meer resultaat kan boeken.

Ik hoop nog altijd dat een goede fotograaf en ZEER veel schaduweffecten mij toch nog een degelijke foto zal opleveren :D

Soms ben ik wel tevreden (armen en schouders terwijl je pendlay rows of deadlift doet, de linker bicep vein die enkel tevoorschijn komt bij dips, jeansbroeken maat 32 die terug te ruim zitten ipv een 34 welke in de winter nog krap was, benen en kuiten mag ik niet over klagen denk ik vooral omdat ik niet zo zwaar squat en ze zijn ook "droger" geworden), en zou ik durven een "potato" foto te laten nemen vlak na het trainen, maar wacht daar liefst mee tot 12 sept zodat er toch een beetje vooruitgang zichtbaar zal zijn.

Als je zo graag droog wilt staan, waarom junk je dan teveel?

Je moet ook nooit te hard droppen met je kcal.
Rustig per 2/3 weken aankijken.

Ook jij kan op 10% komen te staan, maar vergt veel discipline. Helemaal natural zonder 'hulp'

De 1 heeft veel betere genen als de ander.
Dat is erg frustrerend, maar niks aan te doen.

Je moet gewoon stug volhouden.

Dan heb je maar alle dagen honger/minder energie/kracht.

Doe wat je moet doen :thumbs:

Ook al red je nu niet om droog te komen, volgend jaar is er weer een contest ;)

You can do it

Ik vraag me ook regelmatig af waarom ik ook alweer meedoe met deze contest, maar f**k dat! Ben eraan begonnen, dus ik maak het ook af. Let niet op de rest en blijf gefocust op je eigen progressie. Doe ik ook, ook al is mijn progressie lachwekkend vergeleken met de anderen. Desondanks vind ik het awesome om langzaam maar zeker in vet te droppen en in mijn eigen beste shape tot nu toe te komen! Dat kan jij ook en gebruik je deelname als een extra steun in de rug. Zou zonde zijn als je nu zou stoppen, dan is (voor mij igg) de verleiding groot alles overboord te gooien en weer loco te gaan met je voeding.

Just my 2 cents, maar ik begrijp uit je woorden dat je toch wel doorgaat. :thumb:

Ja, shoot is geregeld etc, dus alles gaat gewoon door, de laatste drie weken nog wat heftiger/crazy'er (appelazijn drinken etc) dan ervoor.
Al is het maar om goede vergelijkingsfoto's te hebben voor volgend jaar.

Inderdaad gewoon doorzetten.
Misschien beter nu de laatste weken helemaal niet meer cheaten, cardio opvoeren en hard blijven trainen. Dan ga je zeker nog flink verschil maken.

84,4 kg deze ochtend

Training: 19u20 - 21u00
SQ 5x5 102,5 kg
BP 5x5 90 kg
Pendlay Rows 5x5 77,5 kg
Chin Ups 5x5 bw + 12,5 kg

Kneeling Cable Curls 3x15 40 kg

"Want ik heb groente en fruit":
's avonds:
mango
meloen
sla
komkommer
zilveruitjes

Wat eet je nog zoal op een dag dan?

Zit op freaky lage kcal eigenlijk vermoed ik...

's ochtends:
- halve citroen uitgeperst met water
- koffie, water

's middags:
250 gr prinsessenbonen of 166 gr bloemkool, of 166 gr broccoli
200 gr kip, of 166 gr bonen of 166 gr zalm of 166 gr alaska pollak
water en koffie

15u00
30 gr walnoten
50 gr kaas (deze verdwijnt volgende week ook uit het schema wegens teveel zout)
geen koffie meer, enkel water en groene thee

's avonds:
1 klein glas appelsap met appelazijn (appelazijn puur of met water krijg ik niet binnen :))
200 gr kip, of 166 gr bonen of 166 gr zalm of 166 gr alaska pollak
de volgende 3 avonden een pak gerookte zalm 140 gr
en dan wat er thuis ligt aan "vochtafdrijvende" groenten/fruit (sla, komkommer, meloen, mango, papaya, kiwi, peer, ... )

21u shake
50 gr whey
250 gr halfvolle melk (misschien volgende 2 weken eens met water nemen?)

eventueel nog wat fruit

23u
150 gr kippewit of 155 gr tonijn

Wel veel werk dat fruit etc en duurt langer om op te eten...

Zal toch rond de 1700 kcal zitten zo op het eerste zicht ;) Zit er best goed uit

Prinsessenbonen?

Alaska pollak?

Wtf man? Zijn dat Belgische dingen ofzo?

Nooit van gehoord :roflol:

Terug
Naar boven