(music) it's a hard knock life for us (natty's) (music)
Hmz, beetje demotiverend dit
Geen idee... , ik heb nog:
- teveel vet :s, ik hoop 15% te halen, dan sta ik op een goed percentage om met Carb Backloading te beginnen
- te weinig zichtbare aders
- nog teveel vet/vel dat ik kan vastnemen op de buik
- teveel vocht (ik hoop althans dat het vocht is

)
- no abs
- no tan gains
- small guns
- een navel die nog goed diep verstopt is in het buikvet
Als ik de foto's van januari zo bekijk, dan lijkt het voor mij alsof er nog maar weinig vooruitgang geboekt werd.
Zou "verstandiger" zijn als ik mij terugtrek uit de contest en mij niet belachelijk maak, maar aan de andere kant is het wel een goede motivatie om toch wat van cardio te doen en wat minder te junken.
Deed ook enkel mee omdat Bram meedeed en die had al betere resultaten dan ik, maar kwam van ongeveer hetzelfde startpunt. Ondertussen is ie gestopt wegens blessures en de competitie heeft allemaal 1 digit bodyfat percentages en squat > 150 kg ofzo.
Ben al pogingen aan't doen om te cutten sinds juli vorig jaar, maar dat was met serieuze ups & downs en nu lijkt het meer stabiel te blijven (dankzij Carb Nite).
In elk geval weer een paar dingen wijzer geworden: volgende keer niet ineens alle carbs eruit gooien en veel langzamer zakken in carbs/kcal. Hoop dat ik dan op een kortere periode (minder dan 6 maanden) meer resultaat kan boeken.
Ik hoop nog altijd dat een goede fotograaf en ZEER veel schaduweffecten mij toch nog een degelijke foto zal opleveren
Soms ben ik wel tevreden (armen en schouders terwijl je pendlay rows of deadlift doet, de linker bicep vein die enkel tevoorschijn komt bij dips, jeansbroeken maat 32 die terug te ruim zitten ipv een 34 welke in de winter nog krap was, benen en kuiten mag ik niet over klagen denk ik vooral omdat ik niet zo zwaar squat en ze zijn ook "droger" geworden), en zou ik durven een "potato" foto te laten nemen vlak na het trainen, maar wacht daar liefst mee tot 12 sept zodat er toch een beetje vooruitgang zichtbaar zal zijn.