XXL Nutrition

Breaking News Dit vinden vrouwen volgens Amerikaanse enquête het mooiste mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Tja.. ehhhh het is iets dat gewoon behoorlijk opvalt............... Ik heb ook nog vrijwel geen enkele Rus gezien met het fysiek van een slapjanus......................... Ze zullen er wel zijn maar hier zie je dat toch veelvuldig? Waarom zouden we er hier een wijsneuzen contest van willen maken?
 
O ja... Ik ben ook een keer of 7 in Rusland geweest. ............................................... Gewoon even voor het geval dat..
 
O.... En ik zie ook dagelijks een tal van Nederlanders die voor 80% slanke,lange duursport achtige spieren en fysiek hebben............................................. Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet ontzettend sterk zijn geworden van de vele potten Calvé maar ja... Het valt dan als nog wel op:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Ben een keer in Afrika geweest, nouuuuu zeg, wat ik toen zag zou je niet geloven. Alleen maar sterke en gespierde mannen. In Afrika zijn ze gewoon gespierder dan de ecto's in Nederland :S.
 
3qjulh.jpg
 
Bruutje, ik ben bij je hoor :kiss:
 
Ben een keer in Afrika geweest, nouuuuu zeg, wat ik toen zag zou je niet geloven. Alleen maar sterke en gespierde mannen. In Afrika zijn ze gewoon gespierder dan de ecto's in Nederland :S.
Die slingeren veelvuldig in bomen. Vindt je het gek??
 
Bruutje, ik ben bij je hoor :kiss:
:D:D:D Gelukkig maar :rolleyes: :lifter:WE AREEEEEEEE USAAAAAAAAAAAAA HEEEEEE HEEEEEEEEEE :flexgrin::flexgrin::flexgrin::flexgrin::flexgrin: En deze Hollandsche knapen voelen zich in hun Neerlandsch trots gekrenkt :flexing:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Maar wij zijn wel het langste volk ter wereld. Vandaar allemaal lange ecto's.
 
Maar wij zijn wel het langste volk ter wereld. Vandaar allemaal lange ecto's.
Ik denk dat dat er eerder mee te maken heeft ja... En Nederlanders zijn ook gewoon veel laffer dan bijv. Russen, veel meer sneaky en verwijfd etc. Zal waars ook ergens mee te maken hebben. LOL
 
Het zit je wel diep allemaal
What the ....? Ik reageer terug op jullie reacties. Als je nu even niet zou reageren zou je even lekker op straat kunnen gaan staan schreeuwen tegen bijv. de buren . Of beter nog.. Gewoon lekker op de markt!
 
What the ....? Ik reageer terug op jullie reacties. Als je nu even niet zou reageren zou je even lekker op straat kunnen gaan staan schreeuwen tegen bijv. de buren . Of beter nog.. Gewoon lekker op de markt!
Hoe moet ik dat dan voor me zien? Zoiets als dit:
WE AREEEEEEEE USAAAAAAAAAAAAA HEEEEEE HEEEEEEEEEE :flexgrin::flexgrin::flexgrin::flexgrin::flexgrin:
 
Ben een keer in Afrika geweest, nouuuuu zeg, wat ik toen zag zou je niet geloven. Alleen maar sterke en gespierde mannen. In Afrika zijn ze gewoon gespierder dan de ecto's in Nederland :S.

Ik ben er 3 x geweest. In verschillende landen. Niet opgemerkt.
 
Ik denk dat dat er eerder mee te maken heeft ja... En Nederlanders zijn ook gewoon veel laffer dan bijv. Russen, veel meer sneaky en verwijfd etc. Zal waars ook ergens mee te maken hebben. LOL
??????
 
Back
Naar boven