AndroidHealthClinic

Breaking News Dit vinden vrouwen volgens Amerikaanse enquête het mooiste mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Bijna 38% van de Amerikanen zijn obees en meer dan 70% van de totale volwassen bevolking heeft overgewicht. Dus er is minder dan 1/3 van de bevolking daar dat al maar een normaal gewicht heeft en dan denk jij dat de gemiddelde Amerikaan gespierder is? En dat zijn cijfers van 2-3 jaar geleden, die volgens mij alleen nog maar gestegen zijn en ginds gaan blijven stijgen zolang je continu gratis frisdrank kan bijvullen a volonté en een Big Mac menu maar 5 euro kost.
IK DENK dat wij Nederlanders zwaar zwaar zwaar inferieure genen hebben als je ons vergelijkt met andere volkeren ja...

Zal best veel overgewicht zijn ja... Maar dan nog zie je wel vaak dat ze ontzettend sterk zijn daar. Overigens zijn vrijwel alle Russen ook gespierd, of ze nu alcoholist zijn of niet. Nederlanders zijn vaak ontzettend ectomorph als je ze naast andere volkeren zet..
 
Vandaar dat het percentage mensen met overgewicht daar nog hoger ligt dan hier. Dan zijn vast allemaal hardcore bodybuild(st)ers... NOT.
Maar als je een beetje krachttraining doet heb je al heel snel ''wat'' overgewicht. Ik heb nu officieel gezien ook behoorlijk overgewicht maar ja... Mijn VP is dan weer stuk lager dan..
 
Als je echt gelooft dat Amerikanen in betere shape zijn tov Nederlanders ben je duidelijk nog niet veel in Amerika geweest :roflol:
 
Als je echt gelooft dat Amerikanen in betere shape zijn tov Nederlanders ben je duidelijk nog niet veel in Amerika geweest :roflol:
Ben recent in de USA geweest. In NL zijn mensen veelal ecto, in de USA hebben ze inderdaad vaker wat meer vet maar zijn qua spiermassa veel meer in het voordeel.. Oostblokkers etc. ook.. NLers hebben over het algemeen buitengewoon slechte genen. Dus of jij het nu ´´in shape´´ wil noemen of niet, iemand van 180 bij 65 kg is gewoon skinny en iemand van 185 met 130kg met een vp van 40 is gewoon te dik.. Maar er is wel degelijk een verschil in de ratio gespierdheid en kracht tov de gemiddelde Hollander.
 
Amerikanen zijn allemaal midgets met kleine piemels. En 130kg wegen is geen prestatie, zeker niet met de eetgewoonten van Amerikanen.
 
Maar als je een beetje krachttraining doet heb je al heel snel ''wat'' overgewicht. Ik heb nu officieel gezien ook behoorlijk overgewicht maar ja... Mijn VP is dan weer stuk lager dan..
Dat kan heel goed als je veel spiermassa hebt verkregen door krachttraining, maar denk je nu werkelijk dat dit de oorzaak is dat zo veel mensen in de VS met een te hoog BMI rondlopen?
 
Ben recent in de USA geweest. In NL zijn mensen veelal ecto, in de USA hebben ze inderdaad vaker wat meer vet maar zijn qua spiermassa veel meer in het voordeel.. Oostblokkers etc. ook.. NLers hebben over het algemeen buitengewoon slechte genen. Dus of jij het nu ´´in shape´´ wil noemen of niet, iemand van 180 bij 65 kg is gewoon skinny en iemand van 185 met 130kg met een vp van 40 is gewoon te dik.. Maar er is wel degelijk een verschil in de ratio gespierdheid en kracht tov de gemiddelde Hollander.
Ik ben geen NLer :trollface:. Man wat lul je nu Amerikanen zouden even ecto zijn moesten ze niet allemaal fatsos zijn van hun burgers and soda everyday
 
Ben recent in de USA geweest. In NL zijn mensen veelal ecto, in de USA hebben ze inderdaad vaker wat meer vet maar zijn qua spiermassa veel meer in het voordeel.. Oostblokkers etc. ook.. NLers hebben over het algemeen buitengewoon slechte genen. Dus of jij het nu ´´in shape´´ wil noemen of niet, iemand van 180 bij 65 kg is gewoon skinny en iemand van 185 met 130kg met een vp van 40 is gewoon te dik.. Maar er is wel degelijk een verschil in de ratio gespierdheid en kracht tov de gemiddelde Hollander.

Feiten gebaseerd op gevoel, altijd leuk.
 
Feiten gebaseerd op gevoel, altijd leuk.
Ik ben benieuwd naar de feiten die Brutushakt nog gaat aanleveren. De VS is een mengelmoes van Aziaten, Europeanen, Afrikanen en inheemse bevolking. Lijkt me sterk dat dit superieure genen voor spiermassa oplevert...
 
Ik ben benieuwd naar de feiten die Brutushakt nog gaat aanleveren. De VS is een mengelmoes van Aziaten, Europeanen, Afrikanen en inheemse bevolking. Lijkt me sterk dat dit superieure genen voor spiermassa oplevert...
Wie zegt er dat ik überhaupt met bewijzen zou komen? Het is gewoon mijn eigen waarneming. Vergelijk de gemiddelde Amerikaan gewoon eens in de metro met de gemiddelde Nederlander en je komt tot de conclusie dat de ratio gespierde mensen in Amerika relatief hoger ligt. Denk dat de sporten op highschools ook zeer zeker hier aan bijdragen(American Football etc..) Die ook allemaal zware krachttraining doen)
 
Wie zegt er dat ik überhaupt met bewijzen zou komen? Het is gewoon mijn eigen waarneming. Vergelijk de gemiddelde Amerikaan gewoon eens in de metro met de gemiddelde Nederlander en je komt tot de conclusie dat de ratio gespierde mensen in Amerika relatief hoger ligt. Denk dat de sporten op highschools ook zeer zeker hier aan bijdragen(American Football etc..) Die ook allemaal zware krachttraining doen)
Waardeloze post dit :roflol:
 
Wie zegt er dat ik überhaupt met bewijzen zou komen? Het is gewoon mijn eigen waarneming. Vergelijk de gemiddelde Amerikaan gewoon eens in de metro met de gemiddelde Nederlander en je komt tot de conclusie dat de ratio gespierde mensen in Amerika relatief hoger ligt. Denk dat de sporten op highschools ook zeer zeker hier aan bijdragen(American Football etc..) Die ook allemaal zware krachttraining doen)
Oftewel je bent gewoon een leeghoofd.
 
Ben recent in de USA geweest. In NL zijn mensen veelal ecto, in de USA hebben ze inderdaad vaker wat meer vet maar zijn qua spiermassa veel meer in het voordeel.. Oostblokkers etc. ook.. NLers hebben over het algemeen buitengewoon slechte genen. Dus of jij het nu ´´in shape´´ wil noemen of niet, iemand van 180 bij 65 kg is gewoon skinny en iemand van 185 met 130kg met een vp van 40 is gewoon te dik.. Maar er is wel degelijk een verschil in de ratio gespierdheid en kracht tov de gemiddelde Hollander.
't Hangt er wel vanaf waar je in de VS geweest bent. De steden zijn niet te vergelijken met het platteland wat fitnesscultuur en sport betreft. Amerika is vooral een land van extremen. Ofwel zijn ze veel te dik ofwel zijn ze geobsedeerd met hun gezondheid bezig.
 
Back
Naar boven