Fitness Seller

Breaking News Dit vinden vrouwen volgens Amerikaanse enquête het mooiste mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Gisteren vond je het anders wel leuk :(

Das mijn vrouwelijke kant,ik verander van mening gelijk de wind :D

Maar ik bedoelde wat anders :) best of both worlds zeggen ze ook over wat anders :D
 
Natuurlijk kun je dit 'onderzoek' niet serieus nemen. Dit was precies de gewenste uitkomst die Planet Fitness wilde, namelijk acceptatie van de 'dad bod'. Door de vragen dan op een bepaalde manier te formuleren kun makkelijk sturen naar de gewenste uitkomst...
Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.

Ik denk dat punt één vrouwen dat grote droge gewoon echt niet mooi vinden, punt twee weten vrouwen volgens mij dat zo droog een associatie opwekt met teveel met jezelf bezig zijn, en punt drie denk ik dat vrouwen zelf ook niet graag helemaal afgetraind zijn en derhalve niet (te)veel verwachten van de man (hooguit enigszins fit).
 
Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.

.
Er loopt niemand gespierd rond in Planet Fitness....
 
Met hoog bedoelt ze 13/14 %, dat is hoog voor mij doen :D

Denk dat dat VP (12-16%) idd is waar vrouwen het meest voor vallen, in combinatie met wat spiermassa. Zoals ik in mijn voorgaande post ook al meegaf: gespierd met een klein beetje vet :p
 
Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.
Zodat de dadbods zich niet meer schamen voor hun dadbods en makkelijker de stap durven zetten om lid te worden van Planet Fitness?
 
We weten allemaal dat er een duidelijke lijn is tussen relatiemateriaal en materiaal "voor een keertje".
 
Het concept van de vrouw die de broek aan heeft in een relatie is compleet nieuw voor je? ;) Ik denk dat iemand die traint toch iets minder snel zoiets laat gebeuren en assertiever is. Veel vrouwen hebben graag iemand die ze nog kunnen kneden en sturen. Iets zegt mij dat gemiddeld genomen dat met "ons" toch iets minder handig is.
Dat heeft er niks mee maken. In de bedrijfswereld heb ik al veel mannen of vrouwen gezien die niet sportief zijn maar wel intelligent en heel assertief en niet over zich laten lopen. Ik zou niet weten waarom een gespierde persoon minder vlug over zich zal laten lopen.
 
4511834.jpg
 
Enquete opgesteld door lelijke wijven die toch nooit iemand met een sixpack kunnen krijgen.

En als je de gemiddelde amerikaanse man ziet dan is een dad bod idd nog veel beter :)
Ahahahah precies dit gewoon. +1

En waarom is een vette pens hebben een dad bod?
 
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....
 
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....
:no:

Al ooit in Amerika geweest? En dan niet in NY of San Francisco, maar een willekeurig provincie stadje?

cbaf0e61835b7bb3742b2c677ff6fe3d.jpg
 
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....
Vandaar dat het percentage mensen met overgewicht daar nog hoger ligt dan hier. Dan zijn vast allemaal hardcore bodybuild(st)ers... NOT.
 
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....

Bijna 38% van de Amerikanen zijn obees en meer dan 70% van de totale volwassen bevolking heeft overgewicht. Dus er is minder dan 1/3 van de bevolking daar dat al maar een normaal gewicht heeft en dan denk jij dat de gemiddelde Amerikaan gespierder is? En dat zijn cijfers van 2-3 jaar geleden, die volgens mij alleen nog maar gestegen zijn en ginds gaan blijven stijgen zolang je continu gratis frisdrank kan bijvullen a volonté en een Big Mac menu maar 5 euro kost.
 
Back
Naar boven