- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Das mijn vrouwelijke kant,ik verander van mening gelijk de wind

Maar ik bedoelde wat anders
best of both worlds zeggen ze ook over wat anders 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

best of both worlds zeggen ze ook over wat anders 
Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.Natuurlijk kun je dit 'onderzoek' niet serieus nemen. Dit was precies de gewenste uitkomst die Planet Fitness wilde, namelijk acceptatie van de 'dad bod'. Door de vragen dan op een bepaalde manier te formuleren kun makkelijk sturen naar de gewenste uitkomst...

Er loopt niemand gespierd rond in Planet Fitness....Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.
.
Met hoog bedoelt ze 13/14 %, dat is hoog voor mij doen![]()

Er loopt niemand gespierd rond in Planet Fitness....
Zodat de dadbods zich niet meer schamen voor hun dadbods en makkelijker de stap durven zetten om lid te worden van Planet Fitness?Waarom zouden ze dat willen? Lijkt mij eerder dat er iets van 'gespierd' uitkomt, zodat meer mensen gaan sporten en Planet Fitness uiteindelijk meer klanten trekt.
Dat heeft er niks mee maken. In de bedrijfswereld heb ik al veel mannen of vrouwen gezien die niet sportief zijn maar wel intelligent en heel assertief en niet over zich laten lopen. Ik zou niet weten waarom een gespierde persoon minder vlug over zich zal laten lopen.Het concept van de vrouw die de broek aan heeft in een relatie is compleet nieuw voor je?Ik denk dat iemand die traint toch iets minder snel zoiets laat gebeuren en assertiever is. Veel vrouwen hebben graag iemand die ze nog kunnen kneden en sturen. Iets zegt mij dat gemiddeld genomen dat met "ons" toch iets minder handig is.
Je hebt er die neuken en je hebt er die zich liever laten neukenIdd...Trek mij geen zak aan van wat vrouwen willen. En dat werkt prima![]()

We weten allemaal dat er een duidelijke lijn is tussen relatiemateriaal en materiaal "voor een keertje".

Enquete opgesteld door lelijke wijven die toch nooit iemand met een sixpack kunnen krijgen.
En als je de gemiddelde amerikaanse man ziet dan is een dad bod idd nog veel beter
Ahahahah precies dit gewoon. +1
En waarom is een vette pens hebben een dad bod?
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....

Vandaar dat het percentage mensen met overgewicht daar nog hoger ligt dan hier. Dan zijn vast allemaal hardcore bodybuild(st)ers... NOT.Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....
Ik denk juist dat de gemiddelde amerikaan gespierder is dan 50% vd kerels op dit forum. Volgens mij is krachttraining daar redelijk de gouden standaard. Er zijn wel vanzige Amerikanen offcourse maar volgens mij zijn Amerikanen ook zeer zeer sterk.....