XXL Nutrition

Diverse trainingen

Als je snel bent, kun je mijn wc-bril nog aflikken. Kilo's kwijt in dagen, garandeerd :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.964
Ik martel mezelf liever 6 weken met te weinig eten en teveel cardio :)

ooow, 6 weken maar? :)
en hoeveel hoop je dan kwijt te zijn?
ik moet misschien heel voorzichtig en bedachtzaam mezelf ook gaan voorbereiden op een cut :shake:

• #4.966
ooow, 6 weken maar? :)
en hoeveel hoop je dan kwijt te zijn?
ik moet misschien heel voorzichtig en bedachtzaam mezelf ook gaan voorbereiden op een cut :shake:
Ja, dat schiet nog niet op he, als je 1 kg per 2 weken verliest is dat nog maar 3 kilo :(

oeff, hier was ik al bang voor
dat betekent dat ik er toch wel een week of 15 voor moet uittrekken :eek:
echt een serieuze cut, dat is voor mij al zo lang geleden

Ja, dat schiet nog niet op he, als je 1 kg per 2 weken verliest is dat nog maar 3 kilo :(
Gewoon geen tijd er aan hangen Neet
Ik weet ook niet hoe lang ik door ga.
De ene dag zegt de spiegel het valt mee jongen...en de andere dag..het valt tegen
Zit nu aan einde van week 4 en valt me erg mee. Ik zie wel en zi moet jij ook denken

• #4.969
Week 5 Dag 21 Schema A

Warm draaien: goblet squat ATG vasthouden en prying goblets
psoas stretches, lower back stretches

Back Squat
1 x 5x 78
1 x 5x 88
1 x 5x 98
1 x 5x 108 kg -> 2.5 kg erop!!

Deadlift
1 x 4x 88
1 x 4x 98
3 x 4x 113 kg

Bench
3 x 6x 75.5 kg

Biceps EZ bar curls
4 x 10x 30.5 kg

Opm: 70 min. De tijd neemt langzaam toe voor een sessie.
Bij de squat 2.5 kg kunnen doen. Weer een post-blessure PR!! :)
Uithangen op diprek ... + chocomel shake.

Zou je de huidige stijl van trainen niet nog wat langer volhouden? Je gaat net PR's maken ten slotte.

• #4.971
Zou je de huidige stijl van trainen niet nog wat langer volhouden? Je gaat net PR's maken ten slotte.
Nee, echt niet. Het is erg intensief en een te grote aanslag op mijn vrije tijd ook, ik zie geen mensen meer :o
En je moet eens kijken hoeveel PR's ik volgende week ga maken :)

Nee, echt niet. Het is erg intensief en een te grote aanslag op mijn vrije tijd ook, ik zie geen mensen meer :o
En je moet eens kijken hoeveel PR's ik volgende week ga maken :)
Maar je gaat toch niet ineens weer allerlei acrobaten oefeningen doen, hoop ik? Zou wel zonde zijn van de mooie progressie die je hebt gemaakt.

Oké, in dat geval is het misschien wel even mooi geweest :o.
Verder sluit ik volledig bij @Starx6673 aan, hehe!

• #4.974
Lach maar om de acrobaten oefeningen, maar ik merk wel dat ik stijver en strammer wordt door al die squats en DLs. Op zijn minst kunnen een aantal 1 benige oefeningen en/of jumps geen kwaad, en wat meer aan bovenlichaam werken.

• #4.975
Heb trouwens ook een beetje last van een diepere buikspier. Het schoot erin bij DL gisteren, maar het was niet ernstig genoeg om te stoppen. Nu met hoesten of niezen is er een scherpe pijn. Ik hoop dat het snel weg is. Alles wordt langzaam gesloopt met zo'n sport... :(

Lach maar om de acrobaten oefeningen, maar ik merk wel dat ik stijver en strammer wordt door al die squats en DLs. Op zijn minst kunnen een aantal 1 benige oefeningen en/of jumps geen kwaad, en wat meer aan bovenlichaam werken.
Je kunt toch gewoon mobiliteits oefeningen erbij doen en wat extra UB werk als je daar behoefte aan hebt? En splitsquats en lunges doe ik ook, hoor.

Heb trouwens ook een beetje last van een diepere buikspier. Het schoot erin bij DL gisteren, maar het was niet ernstig genoeg om te stoppen. Nu met hoesten of niezen is er een scherpe pijn. Ik hoop dat het snel weg is. Alles wordt langzaam gesloopt met zo'n sport... :(
Oei, dat is minder. Even aankijken hoe het hersteld.

• #4.978
Je kunt toch gewoon mobiliteits oefeningen erbij doen en wat extra UB werk als je daar behoefte aan hebt? En splitsquats en lunges doe ik ook, hoor.
Die doe ik er nu ook wel bij, maar is blijkbaar niet hetzelfde als de antagonisten ook trainen, of de spieren zelf in een heel ander bewegingspatroon trainen.
Oei, dat is minder. Even aankijken hoe het hersteld.
Tja... hoop het ook.

Blijf inderdaad stretches doen!

En beterschap :(

Terug
Naar boven