Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GAT-VERAls je snel bent, kun je mijn wc-bril nog aflikken. Kilo's kwijt in dagen, garandeerd![]()

Ja, dat schiet nog niet op he, als je 1 kg per 2 weken verliest is dat nog maar 3 kiloooow, 6 weken maar?
en hoeveel hoop je dan kwijt te zijn?
ik moet misschien heel voorzichtig en bedachtzaam mezelf ook gaan voorbereiden op een cut![]()

Gewoon geen tijd er aan hangen NeetJa, dat schiet nog niet op he, als je 1 kg per 2 weken verliest is dat nog maar 3 kilo![]()

Nee, echt niet. Het is erg intensief en een te grote aanslag op mijn vrije tijd ook, ik zie geen mensen meerZou je de huidige stijl van trainen niet nog wat langer volhouden? Je gaat net PR's maken ten slotte.

Maar je gaat toch niet ineens weer allerlei acrobaten oefeningen doen, hoop ik? Zou wel zonde zijn van de mooie progressie die je hebt gemaakt.Nee, echt niet. Het is erg intensief en een te grote aanslag op mijn vrije tijd ook, ik zie geen mensen meer
En je moet eens kijken hoeveel PR's ik volgende week ga maken![]()
. 
Je kunt toch gewoon mobiliteits oefeningen erbij doen en wat extra UB werk als je daar behoefte aan hebt? En splitsquats en lunges doe ik ook, hoor.Lach maar om de acrobaten oefeningen, maar ik merk wel dat ik stijver en strammer wordt door al die squats en DLs. Op zijn minst kunnen een aantal 1 benige oefeningen en/of jumps geen kwaad, en wat meer aan bovenlichaam werken.
Oei, dat is minder. Even aankijken hoe het hersteld.Heb trouwens ook een beetje last van een diepere buikspier. Het schoot erin bij DL gisteren, maar het was niet ernstig genoeg om te stoppen. Nu met hoesten of niezen is er een scherpe pijn. Ik hoop dat het snel weg is. Alles wordt langzaam gesloopt met zo'n sport...![]()
Die doe ik er nu ook wel bij, maar is blijkbaar niet hetzelfde als de antagonisten ook trainen, of de spieren zelf in een heel ander bewegingspatroon trainen.Je kunt toch gewoon mobiliteits oefeningen erbij doen en wat extra UB werk als je daar behoefte aan hebt? En splitsquats en lunges doe ik ook, hoor.
Tja... hoop het ook.Oei, dat is minder. Even aankijken hoe het hersteld.
Zal ik blijven doen.