XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.942
  • #4.943
OK, ik dacht dat je scapula retractie vooral met rhomboids deed, maar het is idd vooral middel traps. Shruggen is upper traps.

• #4.944
Week 3-4 Dag 20 Schema B

warm draaien:
front raise squats, russische baby makers, onderrug stretch

Back Squat
1 x 5x 78
1 x 5x 88
3 x 4x 98 kg

Bench
1 x 6x 68
1 x 5x 83 kg

OHP (2 dumbells)
3 x 5x 23.5 kg -> 3 x 1 reps erbij

Pendlay rows
1 x 5x 68
1 x 6x 83 kg -> 1 rep erbij

weighted frog crunches -> pff...
4 x 10x BW+10 kg

Opm:
Reps erbij op OHP en Pendlay. Morgen weer dagje rust. Dan nog 2 x 4 dagen en dan sluit ik
deze HFRQ periode af.

Nu nog even chocomel en wei shaken....

Goede training!
Dat je bench bijna even sterk als je squat is doen niet veel je na :).

Goed bezig!

• #4.946
Hoelang zijn jou traiingsperiodes meestal? Want voor mijn gevoel ben je helemaal nog niet zo lang bezig met de high frequency training..

Is het cutten nodig? Kan me niet voorstellen dat je erg 'vet' bent...

Niet alleen dat ;) Waarom mag je bv met een reverse fly voor je rear delts je schouders niet samentrekken? Idd, omdat je traps het dan overnemen ;)

Even snel een google resultaat wat er wel ok uitziet :) Best Exercises for the Trapezius Muscle | MedBridge Blog
Hey Robke. Ik doe de reverse fly ook regelmatig. Goede oefening maar de ROM is nogal kort (omdat anders idd de traps het gaan overnemen). Hoe doe jij dat? Ook met die korte ROM? Ik kan ze niet te laag laten gaan anders is er geen tension meer, te hoog kan ook niet anders nemen de traps het over.

• #4.953
Hoelang zijn jou traiingsperiodes meestal? Want voor mijn gevoel ben je helemaal nog niet zo lang bezig met de high frequency training..

Is het cutten nodig? Kan me niet voorstellen dat je erg 'vet' bent...
Meestal 5-6 weken. En deze was natuurlijk vrij intensief met bijna 6 trainingen per week.

Nou, met ongeveer 16% BF en 85 cm buikomtrek moet er wel iets gebeuren voor het vakantie seizoen (mei) vind ik. Jij begint al eerder te miepen over je eigen taille, en het hele jaar rond ook :D

Hey Robke. Ik doe de reverse fly ook regelmatig. Goede oefening maar de ROM is nogal kort (omdat anders idd de traps het gaan overnemen). Hoe doe jij dat? Ook met die korte ROM? Ik kan ze niet te laag laten gaan anders is er geen tension meer, te hoog kan ook niet anders nemen de traps het over.

Ik doe geen reverse fly ;) Stevige doorbeuken op rows met een 'brede' grip en je rear delts krijgen genoeg stimulans. En anders? Een rear delt row doen.

Rear delt row met de armen 45 graden zoals tijdens BP?

Meh. Don't over think it. Gewoon bovenhandse grip en naar je schouders toe roeien. Maakt niet uit als je traps het on top overnemen. Veel ROM heb je bovenaan toch niet meer voor je rear delt ;)

Ik heb nog nooit gecut. Maar ik at altijd wel weinig blijkbaar (no shit met 55kg :p).
Ik voelde me altijd ook moe enzo, toen ik meer ging eten werd ik meer energieker.

Maar succes met cutten! Weet dat er een mooi afgetraind lichaam de prijs ervoor is! En natuurlijk de discipline :)

Meestal 5-6 weken. En deze was natuurlijk vrij intensief met bijna 6 trainingen per week.

Nou, met ongeveer 16% BF en 85 cm buikomtrek moet er wel iets gebeuren voor het vakantie seizoen (mei) vind ik. Jij begint al eerder te miepen over je eigen taille, en het hele jaar rond ook :D
De zwembroek cut Neet
Gezellig met mij mee doen

Lente kriebels....cardio-en....man...man...

Terug
Naar boven