Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tuurlijk welO god.. Zodra je daaraan begint is er geen weg meer terug @neet61![]()

Andere ananas

Mmm...ja.
Wel snel opeten, de ananas proteases breken caseine af wat een beetje bittere smaak geeft.Hmmmm, verse ananas: heerlijk inderdaad! Ik gooi het veel door de kwark.
Heerlijk. Spongebob is een beetje van na mijn tijdAnanas is zeker goed en lekker
Spongebob woont zelfs in een ananas, dus er zijn zelfs veel gekkere mensen![]()

Gezien jouw uitspraak verwacht ik dit bij jou ook wel in een jaar tijd

Ik voelde de biceps meer meedoen dan bij Pendlay, de rear delts minder.

De stang richting navel (dad belly), traps niet bewust op gelet en rug meer neutraal, zoals SLDL denk ik....Logisch met een onderhandse grip en als je je traps niet squeezed boven aan
Naar waar trok je hem en had je je rug gearched?
De stang richting navel (dad belly), traps niet bewust op gelet en rug meer neutraal, zoals SLDL denk ik....

Lekkere VPR Neet en thanks dat je Yates even voor mij hebt getest!![]()
Schouders naar elkaar trekken doe ik wel instinctief. Als ik traps hoor denk ik echter meer aan schouders optrekken (shruggen).On top of the row zeg maar trek je je schouders ook steeds even bij mekaar. Hoor je eigenlijk ook te doen met zowat alle rows, vertical pulls. Ellebogen verder naar achteren = een dikkere rug
Waarom arch je je rug? Om je lats meer te activeren. Idem bv bij chins ofzo. Als je je voeten verder naar achteren doet dan, hol je je rug meer en ga je je lats meer voelen.
Wees welkom!