- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Liever gains zonder pains

Nou, ik ben het hopelijk nog voor... maar wel even pas op de plaats.
Denk ook dat iedere dag een wandeling prima is....Nou beklemd, beklemd... zo te horen een beetje geïrriteerd. Zwelling o.i.d. in de buurt. Is niet zo erg IMO, blijven bewegen!
Zeker goed. Ik wandel elke dag een kilometer of vijf. Gezond, leuk en totaal niet belastend.
beklemde zenuw met pijn van bil naar dijbeen klinkt als een hernia...niet te lang mee rondlopen
ik hoop echt het beste voor je Neet!!
Dit is geen commentaar maar medeleven...OK?
Wandelen is prima
Het ging wel even door mijn hoofd, vandaar dat ik even gas terug neem, maar ik ga er niet van uit.Ik heb bijna mijn hele volwassen leven episodes gehad waarin lage rugpijn uitstraalde naar bil, bovenbeen en zelfs helemaal tot de kuit. Een hernia hebben ze nooit gevonden. Uitstrlen is een symptoom van heel veel rugproblemen, vele onschuldig en van voorbijgaande aard.
Sinds ik aan krachttraining doe, heb ik er overigens bijna nooit meer last van.
Er zijn 2 andere zaken waar ik de oorzaak eerder zoek: vorige week heb ik een spiertje in mijn buikwand verrekt, wat nog steeds een beetje doorwerkt en daarom het bracen niet zo netjes gaat als hoort. En het andere is dat ik natuurlijk die gescheurde adductor rechts heb gehad, wat enerzijds litteken weefsel geeft en mogelijk dus zenuwbeklemming (of irritatie) daar vlak onder, en om het krachtsverlies daar op te vangen doe ik iets meer met mijn rechter glute waar dat harde plekje zit.zal wel meevallen van 1 x workout ....na een langere tijd die pijn negeren lijkt met niet verstandig..
wellicht goed je core aanspannen...tja..

Thanks. Vanavond eens kijken of we met de OHP ook nog wat kunnenWandelen is lekker en het doet gelijk wat kcal. Double whammy.
Goede PR. Precies het plateau wat ik hoop te doorbreken komende maand.

Tuurlijk gaat het goed komen.... maar nog even kalm aan met tillen.