MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
Wijsheid komt met de jaren he. ;)
Goed besluit om de rug even rust te gunnen. Beter voorkomen dan genezen!
Tja het heeft wel wat jaren gekost ....:)
toch weer n paar leuke PR's gezet
over 2mnd nog eens?
Da's waar. Ik denk dat OHP ook weer open ligt voor nog meer groei.
Ik denk over 2 mnd het programma wat ik al had uitgeschreven voor mijn adductor scheurde, maar misschien daarna nog eens (in de najaars bulk...)

Verstandige keuze om de rug rust te gunnen! Goed dat je desondanks gister toch wat rugoefeningen hebt gedaan, maar wel met wat lager gewicht. Ik hanteer trouwens ook IF/leangains :D

Hoe bevalt IF tot nu toe?

• #5.064
  • #5.065
Vrije training 65 min

Front raise squats
2 x 12x 5 kg

BB SLDL
4 x 6x 68 kg -> voorzichtig, maar ging prima

Swiss ball hamstring bridge:
4 x 12x x 2 sec

OHP (2 dumbells)
4 x 6x 23.5 kg -> flink meer volume! 353 -> 564 kg

Lunges 2 DB
3 x (6xL + 6XR) 23.5 kg -> hijgen als een karrepaard!

Biceps EZ bar curls
4 x 10x 30.5 kg

Dips
5 x 6x BW + 7.5 kg

Opm:
Ik voel de statische belasting voor traps en vingers bij de lunges flink....

Welk eet-window hanteer je? Ik eet pas om 14.30, maar in de ochtend red ik het prima op een paar bakkies koffie.

• #5.067
Welk eet-window hanteer je? Ik eet pas om 14.30, maar in de ochtend red ik het prima op een paar bakkies koffie.
Nou, ik was van plan om om 12:00 of 12:30 toch al een boterhammetje te nemen, maar ik moet het nog een beetje bepalen.....

Wat dat betreft het je het helemaal in eigen hand. Je lichaam past zich op den duur ook aan, in het begin is het even doorbijten. Ik heb eigenlijk vrijwel nooit honger in de ochtend. Scheelt ook dat ik vlak voordat ik naar bed ga (ik stop om 22:30 met eten) om dan nog een maaltijd te nemen. Groot deel van je fast slaap je eigenlijk.

• #5.070
Wat dat betreft het je het helemaal in eigen hand. Je lichaam past zich op den duur ook aan, in het begin is het even doorbijten. Ik heb eigenlijk vrijwel nooit honger in de ochtend. Scheelt ook dat ik vlak voordat ik naar bed ga (ik stop om 22:30 met eten) om dan nog een maaltijd te nemen. Groot deel van je fast slaap je eigenlijk.
Ja, daarmee kom je de nacht en een deel van de ochtend vanzelf al door. Ik eet zelf na een training oook meestal wel iets van kwark/yoghurt met wei en musli of vruchten na 22:00.

• #5.074
En stop je in dat geval met eten voor de dag om 5 uur 's middags? :D
Nee...dat bedoelde ik ook met de flexibiliteit. IF is juist bedoeld om van het autistisch om de 2 a 2.5uur eten af te komen.

De richtlijn is 8 uur eten en de rest vasten, maar het komt gewoon af en toe voor dat je je daar niet aan kunt houden. Zelf gebruikte ik het wel als excuus om nee te zeggen tegen taart e.d soms. Als iets dan buiten mijn 'window' viel nam ik het niet.

Het is wat dat betreft een beetje versloft de laatste 1-2 jaren..Als ik weer serieus ga cutten hou ik me er vaak 95% van de tijd wel aan..

• #5.076
Nee...dat bedoelde ik ook met de flexibiliteit. IF is juist bedoeld om van het autistisch om de 2 a 2.5uur eten af te komen.

De richtlijn is 8 uur eten en de rest vasten, maar het komt gewoon af en toe voor dat je je daar niet aan kunt houden. Zelf gebruikte ik het wel als excuus om nee te zeggen tegen taart e.d soms. Als iets dan buiten mijn 'window' viel nam ik het niet.

Het is wat dat betreft een beetje versloft de laatste 1-2 jaren..Als ik weer serieus ga cutten hou ik me er vaak 95% van de tijd wel aan..
:roflol:
Ik weet echt wel dat je en het gebak, en je geprepte meals, en de apenkoppen en snacks thuis neemt, window of niet....

Nee...dat bedoelde ik ook met de flexibiliteit. IF is juist bedoeld om van het autistisch om de 2 a 2.5uur eten af te komen
Idd. Ik eet tot aan 21:00/22:00uur en vast dan tot 13:00/14:00uur. Als ik een keer op een andere tijd train ga ik ook gerust om 11:00 uur eten hoor. Als ik het goed volhoud of ik ben niet in de buurt van voedsel wordt het ook wel eens 15:00 uur.

Soms is dat wel lastig ja. Mijn collega's lunchen altijd om 12.30 en meestal is het een bureau-lunch, maar soms beneden in het restaurant. Zo juist zat ik dus met een bak koffie en bak thee in het restaurant terwijl de rest hun maaltijd naar binnen zit te werken. Kreeg weer direct te horen dat het ongezond was om te eten na 14:30, maar daar reageer ik niet eens meer op.

Terug
Naar boven