XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
Wat zijn we het weer allemaal eens :P

Benen 1 x per week? Wat is dit voor onzin @neet61 ? :(

• #5.564
  • #5.568
Net even een fasted fietstochtje naar duin gemaakt, daar stukje hardgelopen (sprintjes), en weer thuis een paar enorme pannekoeken met spek en stroop, en met kaas gemaakt. Zo zo..... nu nog een paar uurtjes thuis werken.

Net even een fasted fietstochtje naar duin gemaakt, daar stukje hardgelopen (sprintjes), en weer thuis een paar enorme pannekoeken met spek en stroop, en met kaas gemaakt. Zo zo..... nu nog een paar uurtjes thuis werken.

Klinkt als een prima middag :). Je brengt mij op ideeen trouwens!

• #5.572
Pannekoeken hngggg. Deze week ook maar weer eens scoren, eet wat dat betreft veel te veel pasta :D

• #5.577
Jup. Gelukkig heb ik wel beslag eieren en spek in huis.. :eyebrow:
O, dat....
Al pannekoeken gemaakt?
Als je benen goed traint kan je ze ook maar één keer trainen per week? :trollface:

Nou ik voel nog steeds wat.... dus ben nog met heropbouwen bezig denk ik :)

Valt opzich mee...als je het vaker per week doet leer je hoe het is om met motherfucking spierpijn te trainen..:rolleyes:
En hoe is dat een goede zaak? :p

Fucking spierpijn.. Mwah. Als je het volume goed verdeeld, proper eet en consitent bent kan je echt wel 2-3 x per week de benen trainen hoor :o

Sure, natuurlijk is dat mogelijk. Maar wil je dan wel zo'n psychopaat zijn? Waar stopt het dan?

Psychopaat? Ho, ho. Dit gaat wel erg ver Sander :P.
Vrijwel ieder gerenommeerd powerliting/krachttraining schema is gebaseerd op het welbekende UB/LB template. Of dit nou Wendler, PHAT, PHUL, etc. is maakt niet uit. Het feit dat eiwitsynthese MAXIMAAL 48 uur duurt, is reden genoeg om elke spiergroep in ieder geval 2 x per week te trainen.

Tenzij je keihard aan de roids zit. Dan kan je doen wat je wil. :dontfeed:

Terug
Naar boven