- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohjee Neet, nu ga je het krijgen....Benen 1 x per week? Wat is dit voor onzin @neet61 ?![]()

Benen 1 x per week? Wat is dit voor onzin @neet61 ?![]()

in het schema voor week 1-3 en 4-6 zitten ze wel 2x per week, maar ik heb nu al de vrees dat dat erg zwaar gaat worden![]()

Welwaar...

Zei je het maar gewoon eerlijk, nu is het nog erger

BLISS!en weer thuis een paar enorme pannekoeken met spek en stroop, en met kaas gemaakt.

Net even een fasted fietstochtje naar duin gemaakt, daar stukje hardgelopen (sprintjes), en weer thuis een paar enorme pannekoeken met spek en stroop, en met kaas gemaakt. Zo zo..... nu nog een paar uurtjes thuis werken.
. Je brengt mij op ideeen trouwens!een paar enorme pannekoeken met spek en stroop, en met kaas gemaakt
Ik wil ook!!! Geniet ervan

Voor de dichtstbijzijnde duinen moet jij een boot nemen toch?Klinkt als een prima middag. Je brengt mij op ideeen trouwens!
Voor de dichtstbijzijnde duinen moet jij een boot nemen toch?

Als je benen goed traint kan je ze ook maar één keer trainen per week?Ik wil ook!!! Geniet ervan
Verstandig om lekker minder benen te trainen![]()

Valt opzich mee...als je het vaker per week doet leer je hoe het is om met motherfucking spierpijn te trainen..Als je benen goed traint kan je ze ook maar één keer trainen per week?![]()

O, dat....Jup. Gelukkig heb ik wel beslag eieren en spek in huis..![]()
Als je benen goed traint kan je ze ook maar één keer trainen per week?![]()

En hoe is dat een goede zaak?Valt opzich mee...als je het vaker per week doet leer je hoe het is om met motherfucking spierpijn te trainen..![]()

Sure, natuurlijk is dat mogelijk. Maar wil je dan wel zo'n psychopaat zijn? Waar stopt het dan?Fucking spierpijn.. Mwah. Als je het volume goed verdeeld, proper eet en consitent bent kan je echt wel 2-3 x per week de benen trainen hoor![]()
Sure, natuurlijk is dat mogelijk. Maar wil je dan wel zo'n psychopaat zijn? Waar stopt het dan?
.