- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht rond de 21
18-20C, kans op een bui toch?
Ja, vult elkaar prima aan
Dat werkt ook echt super, de spier strekken die de volgende set op zijn donder krijgt. Pull ups en BP werkt ook super.

Inderdaad daar zit wel aardig wat op.Vind die squats helemaal niet slecht.
Alles boven de 100 is goed. Je weegt zelf ook geen 100 dus relatief gezien is het zwaar
Deadlift kan je vast zwaarder Neet
Is ook goed voor je core
Alleen ik doe ze niet als superset

sterk hoor, die roll outs vanaf je tenen doen.
het zal vast ergens in je log staan, maar wat is je ouwe max bij squat?
Oefening Behaalde max Berekend 1RM Datum
---------------- ------------ ------------ -------
Barbell Squat 5x5 108kg 122 kg 09-2015
Barbell Squat 1x5 113kg 127 kg 05-2016
Vind die squats helemaal niet slecht.
Alles boven de 100 is goed. Je weegt zelf ook geen 100 dus relatief gezien is het zwaar
YesHa. Goed bezig! f**k calves en lekker werken aan die core.

Deadlift kan je vast zwaarder Neet
Is ook goed voor je core
Alleen ik doe ze niet als superset

Dat doet eigenlijk niemand.
Maar ja.. Neet is een Superman!![]()

De moeder aller depressies trekt nu over ZW Nederland. Nog net nat geregend op de fiets r. huis![]()
troosteloos kutweer!Leuk land, had alleen overdekt moeten zijn.De moeder aller depressies trekt nu over ZW Nederland. Nog net nat geregend op de fiets r. huis![]()
Het zonnetje schijnt alweer hier (tusen de wolken). We klagen wel maar die dreigende record droogte was ook niks (stijgende landbouw en drinkwater prijzen zijn nu weer van de baan).
Dat dan weer wel.Het zonnetje schijnt alweer hier (tusen de wolken). We klagen wel maar die dreigende record droogte was ook niks (stijgende landbouw en drinkwater prijzen zijn nu weer van de baan).