XXL Nutrition

Diverse trainingen

Leuk??? Tikje autistisch :o

Maar wel goed om te weten dat ik zonder dit, een kleine anderhalve kilo vetter zou zijn :)
(7500-9000 kCal is 1 kg vetweefsel, afhankelijk van de water hoeveelheid)
Dan is het het waard!

"Tikje" autistisch:roflol: Als echte autist wordt ik natuurlijk niet blij van die niet afgeronde getallen..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.062
Holy moly... daar kan je al wat voor eten :D
Zeker, en een flesje wit of rood op zijn tijd en wat hapjes buiten de maaltijden om :)

Dan is het het waard!

"Tikje" autistisch:roflol: Als echte autist wordt ik natuurlijk niet blij van die niet afgeronde getallen..:o
Ik doe natuurlijk niet voor iedere activiteit een hartslag/caloriemeting, en ook in die meting zelf zit een aardige fout. Maar het is voldoende om te bepalen dat ik iedere maand tussen de 11.000 en 17.000 kCal verbrand met sporten.

• #8.066
  • #8.068
  • #8.073
Merlot? Bordeaux? Of toch meer de zuiderse?
Eigenlijk maakt dat me niet zoveel uit. Als het maar kwaliteit heeft. :D
Bij de borrel is een iets lichtere wel lekker, bij het eten mag hij zwaarder zijn, en ik ga zeker de vreemde landen en druiven niet uit de weg.

Bij de borrel is een iets lichtere wel lekker, bij het eten mag hij zwaarder zijn, en ik ga zeker de vreemde landen en druiven niet uit de weg.

Persoonlijk neig ik meer naar een Shyraz. :meal:

Tempranillo!

Hongarije is ook goed! In het land zelf betaal je geen drol.

• #8.080
Ik reken het allemaal goed!

Terug
Naar boven