- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag cardio:
590 kCal, fietsen Groene Hart 22.5 km, 21.8 km/u

Het was niet echt nodig, maar toch wel ja.

Zeker, al heb ik niet eens zoveel gedaan in die anderhalf uur. In het begin was ik ook wat overdonderd door de hoeveelheid onbekende machines, gelukkig hielp mijn maatje @smitjr me daar een beetje overheen
Hangen de schuurdeuren al?
Ik snap je hoor![]()

Mooie snelheid neet.Vandaag cardio:
590 kCal, fietsen Groene Hart 22.5 km, 21.8 km/u

Harder moet het ook niet gaan met wandelaars, loslopende honden en een haan die op het laatste moment het fietspad toch oprende

Dat zijn wel de lekkerste, zit alleen ook wel redelijk veel suiker en kcal in.Nu een Crunchy Protein Bar uit de goody bag van XXL. Daar hadden ze m'n
hele zakje mee mogen volgooien
Smaakt alsof het verboden zou moeten zijn en bevat toch 20 gr eiwit/reep.
Niet miepen.... we werken er toch voor?Dat zijn wel de lekkerste, zit alleen ook wel redelijk veel suiker en kcal in.

Dit dus! Ze zijn ook allemaal zo lekker!Nu een Crunchy Protein Bar uit de goody bag van XXL. Daar hadden ze m'n
hele zakje mee mogen volgooien
Smaakt alsof het verboden zou moeten zijn en bevat toch 20 gr eiwit/reep.
Dit dus! Ze zijn ook allemaal zo lekker!
Helaas wel redelijk wat suiker en allemaal tussen 250-300kcals, maar opzich best geschikt als post-workout
Om je eiwitsynthese op te krikken is ook energie nodig

Vandaag strafcardio in een onverwacht lekker zonnetje....
1030 kCal, 27 km fietsen en op en neer hardlopen (fartleg) op de bult en trappen van SnowWorld.
(geen straf eigenlijk)
Nee hoor, en het was geen strafals je nou strafcardio hebt gedaan omdat je een protein bar hebt opgegeten, dan ben je echt te hard voor jezelf neet.![]()

dat is dan teveel pump