MuscleMeat

Diverse trainingen

Bwah. Ik destijds setjes van 12 met 2 DB's van 16kg ;) Bouw je snel op hoor.

Oh dat is nice...bouw je daar snel een sterkere onderrug mee op? Want dan ga ik die wat vaker in mijn schema inbouwen. Onderrug is bij mij nog steeds zwak punt en belemmert me regelmatig in mijn pulltraining (al pull ik er vaak gewoon doorheen :rolleyes:).

Oh dat is nice...bouw je daar snel een sterkere onderrug mee op? Want dan ga ik die wat vaker in mijn schema inbouwen. Onderrug is bij mij nog steeds zwak punt en belemmert me regelmatig in mijn pulltraining (al pull ik er vaak gewoon doorheen :rolleyes:).

Ja best wel. Als je een stevige hyper hebt, kan je hem ook in een powerrack doen. En dan met een bar in je nek zeg maar.

Ja best wel. Als je een stevige hyper hebt, kan je hem ook in een powerrack doen. En dan met een bar in je nek zeg maar.

Dan maak je er een soort goodmorning-hyperextensions van? Hyper staat in onze gym los, dus pak dan meestal een 20kg schijf. Dat pompt de boel vrij snel op moet ik zeggen...

Dan maak je er een soort goodmorning-hyperextensions van? Hyper staat in onze gym los, dus pak dan meestal een 20kg schijf. Dat pompt de boel vrij snel op moet ik zeggen...

Yep. Maar krijg je niet zoveel druk op je onderrug tov een gewone GM. Of je kan ook nog altijd een pull through doen op de low pulley. Komt ook lekker binnen op je onderrug.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.490
  • #8.491
  • #8.493
Week 1 UB-B vr 85 min.
Code:
Dag 4           %       sets    reps    kg      rust
Bench           WU      1       20      2x14 DB
Bench           WU      1       10      45
Bench           WU      1       6       60      90
Bench           74      3       8       67.5    120
BB row          WU      1       10      45
BB row          74      3       6       67.5    120
OH press        69      3       8       37.5    120
biceps curl     62      3       8       30.5    60
Skull Crush     75      3       8       28.5    60
chin ups        83      3       8       BW      120
rear lat raise          3       8       7       60
ext.rotations           3       12      oranje  60

Opm.
Bench: 4 x 2 reps erbij. Rows: 5 kg erbij, maar 3 x 2 reps minder.
Press viel een beetje tegen, 1 rep gefaald, lang niet meer gedaan.
Kapot na de curls en chin ups :o
External rotations met oranje elastiek aan de paal, 3 x 12L + 12R.

Gewicht: 76.2 weer terug naar pre-kerstmis. En de kerstspullen ook weer opgeruimd :)

Al snel pre-kerst hier zie ik, jelly :D

• #8.497
  • #8.498
Vandaag cardio: 497 kC
fietsen 8.5 km, hardlopen 3.72 km waarvan 12 sprintjes, top 44 km/u :roflol: hier raakte de GPS even de weg kwijt tussen de bomen denk ik ..... maar bij normale sprintjes lag de top op 17-18 km/u.

Terug
Naar boven