- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zeker kut
Ik heb nog nooit zo lang met een blessure rondgelopen, meestal herstelde het toch wel binnen een korte tijd .....
aan het worden, slechter herstel ben ik bang.Helemaal primaHet gaat nu wel weer, maar ik heb behalve wandelen en BBQen ook 3 dagen niets gedaan.

Vond ik ook wel.... gewicht nog altijd 75.6 vanmorgen, ook tevreden

Volgens mij heeft ie er ook gewoon frontsquats mee gedaan als ik het me goed herinner.draait dat niet ontzettend hinderlijk ohp met de ez barr?

klopt, dat is irritant, ik heb mijn oude rechte bar nog, denk dat ik die beter kan inzetten voor de OHP (het probleem is dat ik beide bars geladen wil klaarleggen om een superset te doen)draait dat niet ontzettend hinderlijk ohp met de ez barr?
Dat gaat juist supergoed, de W-vorm van de bar ligt perfect stabiel in de gleuven tussen delt en sleutelbeen, en je adamsappel past perfect in de punt van de W.Volgens mij heeft ie er ook gewoon frontsquats mee gedaan als ik het me goed herinner.![]()

jazeker!! met geel erg kort vastpakken ...dus flink rekken en ook 3x20..scapula ook flink aanspannenJij doet hem toch ook thuis @Bosco55555 ? Ook met een elastiek?
OK, dat is vergelijkbaar. Vind het nog wel moeilijk om te voelen of ik nu de goede spieren gebruik, en niet smokkel met traps of lats of biceps.....jazeker!! met geel erg kort vastpakken ...dus flink rekken en ook 3x20..scapula ook flink aanspannen
Ja dat klopt dat gevoel heb je wanneer je te laag je armen houd....ik doe em op minstens ooghoogte...dus je bovenarmen minstens horizontaal en einde v d rom flink je scapula aanknijpenOK, dat is vergelijkbaar. Vind het nog wel moeilijk om te voelen of ik nu de goede spieren gebruik, en niet smokkel met traps of lats of biceps.....

)
het is ook best veel werk natuurlijk, misschien net wat meer rust gepakt met benchen
Ja, met iets meer rust was de laatste rep van 8 mogelijk nog gelukt.het is ook best veel werk natuurlijk, misschien net wat meer rust gepakt met benchen

Denk dat die face pulls zeker goed zijn voor de hoge rug, rear delts en rotator cuffs.DEnk dat ik toch ook maar weer met mijn elastiek aan de gang ga. Misschien wordt het blessure gezeik dan weer wat minder!