MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.061
  • #9.064
Duurt nu toch wel lang met je tenniselleboog. Misschien toch eens een echografie laten maken en ev op naar de volgende behandeling tegen einde van de maand (ESWT)?
Je woont in NL vermoed ik? Niet dicht bij de Belgische kust? Anders kom je maar eens langs.

Wat is er met je bench press aan de hand, ik heb enkele pagina's teruggescrold; is het omwille van die beweging op 3/4 ROM dat je zoekt naar oplossingen?

• #9.068
Duurt nu toch wel lang met je tenniselleboog. Misschien toch eens een echografie laten maken en ev op naar de volgende behandeling tegen einde van de maand (ESWT)?
Je woont in NL vermoed ik? Niet dicht bij de Belgische kust? Anders kom je maar eens langs.

Wat is er met je bench press aan de hand, ik heb enkele pagina's teruggescrold; is het omwille van die beweging op 3/4 ROM dat je zoekt naar oplossingen?
Misschien moet ik er idd maar eens naar laten kijken. Dit duurt wel lang.
NL inderdaad. Ik zit niet echt dicht bij jou in de buurt (Leiden), maar zal eens zoeken wie in mijn buurt zo'n echografie kan maken.

Die bench is denk ik een kwestie van een beetje zoeken naar de meest ideale greep breedte, verder geen problemen hoor.

Misschien moet ik er idd maar eens naar laten kijken. Dit duurt wel lang.
NL inderdaad. Ik zit niet echt dicht bij jou in de buurt (Leiden), maar zal eens zoeken wie in mijn buurt zo'n echografie kan maken.

Die bench is denk ik een kwestie van een beetje zoeken naar de meest ideale greep breedte, verder geen problemen hoor.

Opteer best voor elbows in alleszins, ook al neem je een brede greep. Anders leidt het zoals hierboven gezegd al snel tot schouderproblemen.

• #9.070
Opteer best voor elbows in alleszins, ook al neem je een brede greep. Anders leidt het zoals hierboven gezegd al snel tot schouderproblemen.
Jazeker, en vooral de schouderbladen in. Volgens het t-nation artikel zit ik nu op een betere greep breedte en was het hiervoor eerder iets te smal.

• #9.072
Week 2 Dag 4 high frequency wo 21:25 85 min

rug+borst+triceps+billen+biceps (sets X reps) -> msn moet ik dit FB noemen :p

Bench Press
WU 10x 45 kg
2 x 9x 65 kg
2 x 8x 65 kg
focus op techniek -> 2 x 1 rep erbij

Clean Deadlift (zwaar)
WU 1x8 68 kg
WU 1x6 88 kg
1 x 3x 108 kg
4 x 3x 115.5 kg met straps

Tricep extensions (1 DB, staand)
WU 14x 14 kg
4 x 8x 24 kg -> 2 kg erbij

Pull Ups
4 x 6x BW

4 sets van (8 Hip thrusts + 8 Drag curls)
Hip thrusts BB @ 1 s hold bovenin
8x 88 kg -> 10 kg erbij
ss.
EZ Bar drag curls (supinated)
8x 30.5 kg

Geen last van de ellebogen bij de extensions?

• #9.074
  • #9.079
Vandaag cardio:
355 kCal, hardlopen 4.66 km constant, lekker avondzonnetje

• #9.080
Vanmorgen weer 75.4 kg terwijl dat 2 dagen terug was opgelopen naar 77.1 kg, na relatief zout eten in het weekend (zalm, feta kaas) en een BBQ van mijn werk op dinsdag. Zo zie je maar hoeveel zout en vocht kan schelen :o

Terug
Naar boven